Страница 1 от 1
Към спецовете газаджии няколко питанки.
Публикувано: 09 ное 2006, 16:18
от valerko1
Айдееееееееее, и аз се газирах. Минал съм едва 20 км и започнах с проблемите.
1. Сутринта като палнах Фиестата на бензин и тръгнах и опаааа....угасна изведнъж все едно изскубах акумулатора. Запали без проблем, върви си без проблем но ако съм на 1-в или 2-ра трябва да давам повече газ, за да не угасне. И гасне като отсечена - рязко. Този номер ми го направи още въднъж и след това минах на газ. Що така става има ли някой идея?
2. Карам на газ и като спра на светофар например и колата увеличава, намалява обороти, въобще работи неравномерно, но не гасне, дърпа си като истинска кола, дори не виждам разлика с бензина.
3. Възможно ли е този проблем по т.2 да е от средното гърне, което е като стреляно с миномет и да издиша оттам?
4. Ключето за вкл.газ/бенз. е трипозиционно с реле време, обаче така и не разбрах в средата като е цъкнато какво прави. Колата си бачка, ама на бензин ли на газ ли?
5. Вечер като се прибирам, преди да изгася колата трябва ли да обърна на бензин или може да си стои колата нощес на газ, пък сутринта преди палене да я обърна на бензин и тогава да паля.
Колата е Фиеста моноинжекция 1,3. Агуто е сбиратък - бутилка, сонда ICOM - стари но много добри, изпарител Stefaneli или нещо от сорта електрически - стар, газов клапан BRC - нов, ключ газ бензин BRC - нов.
Ще се радвам на компетентни мнения. Благодаря. Лелееееееееее, колко съм писал, изпълних 19 инчов монитор.

Публикувано: 10 ное 2006, 09:00
от hansis
Tака както описваш случая има много неизвесни
Най вероятно изпаритела се обледенява сутрин и сместа е много"БОГАТА"
Сутрин запали на вензин и след 5 минути прехвърли на газ
На Газта и трябва малко топлина за да работи читаво:)
Публикувано: 10 ное 2006, 10:28
от valerko1
Най вероятно изпаритела се обледенява сутрин и сместа е много"БОГАТА"
Сутрин запали на вензин и след 5 минути прехвърли на газ
Как се обледенява като темперетурите са над нулата?
За паленето сутрин, точно така правя.
Re: Към спецовете газаджии няколко питанки.
Публикувано: 10 ное 2006, 10:30
от valboy
valerko1 написа: .........
4. При обикновените ключета средно положение е нито газ, нито бензин- за в случайте, когато минаваш от бензин на газ, спира се бензина и се харчи това, което е останало в карбуратора. Ако директно превключиш от бензин на газ, ще задавиш двигателя.
А що работи на средно положение ..... Сама ли обръща на газ?
Какво е това реле за време? Автоматичното преминаване от бензин на газ, доколкото знам, става чрез достигане на определени обороти...
5. Всички препоръчват вечер колата да се гаси на бензин и сутрин да се пали на бензин! В смисъл нощно време да остане бензин в помпата, в карбуратора и пр....
2. На бензин мърдат ли ти оборотите? Аз съм само с карбуратор и на газ ми мърдат, а на бензин не.
3. И аз съм имал такъв тунинг по изпускателната система, но не ми правило вчечатление да ми се отразява на оборотите.... само на ушите.
1. Да не е от автом. смукач нещо?!
P.S. Не съм специалист!...
Публикувано: 10 ное 2006, 10:44
от Brock
valerko1 написа:
Как се обледенява като темперетурите са над нулата?
За паленето сутрин, точно така правя.
Това, че температурите са над нулата няма значение. Прост физичен закон - при изпарението на газта се поглъща голямо количество топлина, което води до замръзване/обледеняване на изпарителя. Това се случва не само при отрицателни и близки до нулата температури, а също така и при температури ~10 градуса. Точно заради това, изпарителя се подгрява непрекъснато от охлаждащата течност на двигателя. Разбира се има и много други фактори, които влияят - като количество изпарена газ за период от време и т.н.

Публикувано: 10 ное 2006, 11:15
от valerko1
Това, че температурите са над нулата няма значение. Прост физичен закон - при изпарението на газта се поглъща голямо количество топлина, което води до замръзване/обледеняване на изпарителя. Това се случва не само при отрицателни и близки до нулата температури, а също така и при температури ~10 градуса. Точно заради това, изпарителя се подгрява непрекъснато от охлаждащата течност на двигателя. Разбира се има и много други фактори, които влияят - като количество изпарена газ за период от време и т.н.
светна ми.
4. При обикновените ключета средно положение е нито газ, нито бензин- за в случайте, когато минаваш от бензин на газ, спира се бензина и се харчи това, което е останало в карбуратора. Ако директно превключиш от бензин на газ, ще задавиш двигателя.
А що работи на средно положение ..... Сама ли обръща на газ?
Какво е това реле за време? Автоматичното преминаване от бензин на газ, доколкото знам, става чрез достигане на определени обороти...
5. Всички препоръчват вечер колата да се гаси на бензин и сутрин да се пали на бензин! В смисъл нощно време да остане бензин в помпата, в карбуратора и пр....
2. На бензин мърдат ли ти оборотите? Аз съм само с карбуратор и на газ ми мърдат, а на бензин не.
Май не харчи това дето е в карбуратора щото си работи без да угасне след като го изхарчи демек бачка на някакво гориво и аз не знам какво. Не обръща сама на газ, аз я цъкам ръчно, не е на определени обороти. Това реле време не го знам какво е. Така ми хпродадоха ключа от магазина и на него дори си пише BNC Time. На бензин май не ми мърдат оборотите.
Публикувано: 10 ное 2006, 11:41
от valboy
valerko1 написа:
Май не харчи това дето е в карбуратора щото си работи без да угасне след като го изхарчи демек бачка на някакво гориво и аз не знам какво. Не обръща сама на газ, аз я цъкам ръчно, не е на определени обороти.
Значи ключето нещо е вързано като хората, в средата трябва да спира притока на всякакво гориво!
Публикувано: 14 яну 2007, 21:14
от chaveto
Ключето е предимно за ел. изпарител работи ли мотора пуска газ не работи ли не пуска, както и при първоначално подаване на контакт пуска газ за няколко секунди ислед това я спира.Ако изпаритела не ти е елктрически го махни този ключ и си сложи наи обикновен с три позиции

Публикувано: 15 яну 2007, 15:25
от snaiperisto
На тая кола по-принцип "ключа" трябва да работи така :
на ляво:бензин
на дясно:газ
в средата: бензин/газ (автоматично при определени обороти) , ама щом е "сбирщайн"...
Публикувано: 15 яну 2007, 23:37
от Kocko
Fiesta-та карб. ли е? Колко време си я пробвал да работи на междинно (никакво) положение. Моя карб. събира доста бензинец... седя на бензиностанция поне 2 мин докато ми изхаби останалия бензин на междинно положение, за да превключа на газ.
Събери чарк... ама има ли чак такива кретени, да не ти го вържат като хората и да стане никаква работа...?
Публикувано: 16 яну 2007, 07:01
от jordj
valerko1,Няколко дена след като си сложих газовата смених филтъра.
Почнаха проблемите.На светофар гасне,пусна газта по нанадолно гасне,не се форсира добре.
Замислихсе .Свалих филтъра и се видя че уплътнението Не съм го сложил като хората и от там смуче въздух.Оправих го и нямам проблеми.Иначе се бях отчаял.
Публикувано: 16 яну 2007, 17:47
от vasilnikov
1.на газ има много голямо значение въздушен филтър,кабели и свещи
2.ако са сменени мембраните на изпарителя и още не са "улегнали" е така
Гасненето на бензин може да е ел. смукач за друго не се сещам питай колегите от дигател и трансмисия не би трябвало да ти дава проблем за това че си сложил газова така поне мисля аз.
и един съвет оставяй я на бензин и палене на студено само на бензин,защото всяко замръзване на изпарителя води до скъсяване на живота на неговите мембрани
Публикувано: 17 яну 2007, 13:28
от valerko1
Оправи се работата, като смених мембраните, но сега май трябва да ходя на дорегулиране. Нали се ходи на реглаж на 1000-2000 км след като се сменят? Сега като пусна по инерция /не съм на скорост/ глъхне и аха- аха- да угасне.
Публикувано: 17 яну 2007, 15:57
от orlinm
valerko1 написа:Оправи се работата, като смених мембраните, но сега май трябва да ходя на дорегулиране. Нали се ходи на реглаж на 1000-2000 км след като се сменят? Сега като пусна по инерция /не съм на скорост/ глъхне и аха- аха- да угасне.
По принцип след 500 км се прави реглажа, те мембраните се слягат до тогава.