Страница 1 от 1

Проблем с АГУ на Скорпио

Публикувано: 18 окт 2006, 10:20
от kolega
Здравейте!
Проблемът ми е следния: Колата е Форд Скорпио 2i DOHC. От две години карам на газ. Газовата е BRC. При преминаване на бензин оборотите до 2000 са много неустойчиви, няма мощност, като чи ли не работи някой цилиндър. Кабелите и свещите са нови. Над 2000 оборота няма никакъв проблем. Каква може да е причината, ако някой може да помогне.

Публикувано: 18 окт 2006, 10:43
от orlinm
Написал си, че проблема е с газовото а казваш, че го срещаш когато караш на бензин? Не си дал много информация, но по това, че 2 години караш на газ мога да предположа, че рядко караш на бензин? Твърде е възможно да ти се е амотризирал (запушил) горивния филтър може би.

Публикувано: 18 окт 2006, 10:49
от valboy
А дюзите? :idea:

Публикувано: 18 окт 2006, 13:22
от kolega
Благодаря ви, ще проверя филтъра и дюзите.

Публикувано: 18 окт 2006, 15:08
от nikolovvd
Овикновенно като се кара на газ иглите на дюзите няма как да се охлаждат и така се нарушава гладкостта. Това пречи на бензина да се превръща на "мъгла" и двигателя се държи като "задавен".

Публикувано: 18 окт 2006, 16:17
от kolega
Ако е така, как да постъпя, как се оправя такъв проблем? Дюзите могат ли само да се почистят, или трябва да се сменят с нови?

Публикувано: 18 окт 2006, 22:27
от shark
Аз доколкото съм запознат дюзите се почистват с ултразвук!

Публикувано: 19 окт 2006, 12:54
от chains
А често - нови дюзи!

Публикувано: 20 окт 2006, 13:36
от Топала
пробвай с добавка за гориво на Снап засили малко дозата

Публикувано: 20 окт 2006, 13:39
от nikolovvd
chains написа:А често - нови дюзи!
И ако искаш да караш на газ, желатерно е да са от платина 200 лв. за бройка.

Публикувано: 24 окт 2006, 14:18
от Set
Ако е гърмяла може да имаш проблеми с дроселната клапа на инжекциона. Може да се е поизкривила малко и да задира в корпуса. Ама за да се разбере трябва да се отвори.

Re: Проблем с АГУ на Скорпио

Публикувано: 28 окт 2006, 10:50
от emilpp
здрасти аз имам същата кола и имах същия проблем
100% са ти запушени инжекционите
ходик на какви ли не майстори, два дни колата прекара в мото пфое сменяха кабели бобини и други джаджи нищо не става на края в мото пфое и промиха инжекциона и рабатата се оправи

СЪВЕТ: отиваш в мото пфое купуваш си 2 добевки за чистене на инжекцион (18 лв. бр), сипваш едната в резервоара и пълниш до полони резервояр с бензин, караш САМО на бензин докато светне резервата, сипваш втората добавка пак пъловин резервоар бензин и пак караш САМО на бензин доката светне резервата, още след първата добевка ще усетиш разликата в работата на двигателя

в мото пфое предлагат чистене на инжекцион цената е около 100 лв. чистенето го правят със същата добавка

Re: Проблем с АГУ на Скорпио

Публикувано: 28 окт 2006, 10:54
от emilpp
чистенето с ултра звук е 25 лв. на бюза, но няколко хора са ми казвали че при чистенето с ултразвук се поврежда покритието на дюзата и после много бързо пак се запушва
можеби е така, защото мото пфое не предлагат такава услуга, пък те имат пари да си купят такъв апарат

Публикувано: 31 окт 2006, 09:22
от kolega
Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.

Публикувано: 31 окт 2006, 10:29
от kEFi
kolega написа:Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.
STP върши чудесна работа. И не само те. По всички бензиностанции има - разликата е в цената. Само трябва известно време да караш само на бензин (мин.200км)...

Публикувано: 31 окт 2006, 11:45
от orlinm
kEFi написа:
kolega написа:Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.
STP върши чудесна работа. И не само те. По всички бензиностанции има - разликата е в цената. Само трябва известно време да караш само на бензин (мин.200км)...
А бързо ли трябва да се изгори бензина като му сложа добавка за чистене на дюзите (тези 200 км за 1 ден ли да ги мина) или мога просто да си карам както обикновено докато го изгоря. Предполагам тези добавки имат по-силно разяждащо действие и май не е добре да се задържат дълго в горивната система ама не съм сигурен. Съвет?

Публикувано: 31 окт 2006, 14:36
от kEFi
То си пише. STP-то го дават една тубичка за няколко хиляди километра (?). Аз лично си сипвам отвреме на време като се сетя, но най ефективно се почиства на дълго пътуване....
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1169" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 31 окт 2006, 14:52
от Gate
При чистенето с ултразвук много важно е какъв е разтвора във ваничката за да не се получи временен и разяждащ ефект!Миналата седмица чистихме дюзите на едно Е36 за по 15 лв. на бройка(кара се само на бенз. ,но иначе беше внесено със газова уредба) и сега е самолет не се удържа :lol:


За разтворите не съм капацитет,но ми го обясни един такъв!