Страница 1 от 1

Мога ли да сложа обикновена газова уредба на Форд Пробе 2.2т

Публикувано: 10 апр 2013, 20:44
от tedo0o0
Колеги искам да газифицирам Пробето. Мога ли да сложа обикновена газова уредба. Колата е с метален колектор и има 3 клапана не знам с каква роля на смукателния колектор ( така я купих). Приятел който е горе долу навътре в тези не неща ми каза че клапаните са поставени с цел да се избегне пръскането на колектора при детонации на газовата уредба. Колата е била на газ но при по предишен собственик

Re: Мога ли да сложа обикновена газова уредба на Форд Пробе 2.2т

Публикувано: 11 апр 2013, 08:53
от fordmaniac
Помисли що е махната обикновенната газова. На турбо мотор много трудно се докаросва добра работа, а и испарителя за турбо е по-скъп. А тези имитации на колекторите ми се е случвало на турбо да изтърват налягане и дебитомера да дава грешни данни (на друга кола, но принципа е се тоя).
Газов инжекцион е вариянта за турбо. Мой клиент така си продаде Ловато турбо изпарител с думите: 15 хил. км го карах и без проблем, но продадох колата ... А пък той си сложи газ инжекцион и се нормализираха нещата.
Поздрави

Re: Мога ли да сложа обикновена газова уредба на Форд Пробе 2.2т

Публикувано: 14 апр 2013, 19:50
от tedo0o0
Други мнения?

Re: Мога ли да сложа обикновена газова уредба на Форд Пробе 2.2т

Публикувано: 14 апр 2013, 19:53
от diesel1.6
Аз съм с изпарител за турбо - разтоварената страна на мамбраната е свързана с атмосферата или съответно с колектора след турбото през втори щуцер, не само една дупка. Емегаз е марката, струва стотина лева.

Re: Мога ли да сложа обикновена газова уредба на Форд Пробе 2.2т

Публикувано: 22 апр 2013, 16:07
от chains
Здравей колега, предполагам че скоро си закупил колата и искаш да си я караш продължителен период от време! ... ако е така то по-добре инвестирай в ГИ, разликата в поведението на кола с обикновена АГУ и ГИ е несравнима, При ГИ буквално всичко си е като не бензин - няма трупане на грешки, няма гърмежи и т.н. При ГИ разхода като литри е почти напълно съответстващ като на бензин, няма разлика в динамиката. Като се сумират накрая всички разходи при нормална употреба в по-голям град /виждам че си от Варна/ ГИ се изплаща за около 1 година от разликата в цената на горивото!

ПП: особено на такава кола си е чисто кощунство да сложиш обикновено АГУ .... много бързо ще се загуби удоволствието от шофирането и ще останат ядовете!