Страница 1 от 1

ремонтна профолактика или нов изпарител

Публикувано: 10 окт 2011, 00:38
от jojo
Здравейте,вече си се усеща че на газ нещо имам ядове.На автомобила нищо не съм правил от към газова инсталация,а го имам 2 години.Автомобила има газ от 10г и съм сигурен ,че нищо не му е правено преди,и затова сега се чудя дали да взимам ремонтен комплект за изпарител (Ловато от по стар тип,мисля че е електрически) или да си купя нов изпарител.Ремонтния комплект е 30 лв приблизително,нов изпарител гледам турските от 50 лв и вече по-хубавите марки над 100 отиват.Понеже все пак колата има газ 10 г (само за 2 год аз и навъртях 40000км) и мисля че по удачния вариант е смяната направо на изпарител.Въпроса е сега като е с ловато,ако сложа волтран или мимгаз примерно,дали ще има някакъв проблем,трябва ли да се настройва по някакъв начин.
Най-евтино е с ремонтен комплект,но мисля че и самия изпарител си има амортизация вече.
Лошото е че сега ми се събраха и много неща по тази кола,но и много съм сменил и не мога да я продам за добри пари.Но трябва дискове,спирачки,ролки ,ремъци,някой друг тампон,следващия месец монтиране на новия евро клапан и направо не знам от към финансовата страна.Но ако искам да нямам проблеми,ще трябва всичко да се обслужи.
Споделете мнения според вас,което е по добре нов изпарител (и дали има проблем,от друга марка да е ,пак нали електрически,че вакумен нз на какъв принцип е ) или да сменям мембранит
Благодаря!

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Публикувано: 10 окт 2011, 10:35
от bmitev
Колега, аз бих пробвал с ремонтния комплект. В него трябва да има мембрани за изпарителя, които се амортизират най-много, особено зимата при ниски температури. Пробвай и ги смени - ще ти изчезнат проблемите.

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Публикувано: 11 окт 2011, 17:28
от madboy
E то основното в ремонтния комплект са мембраните.
Търси такъв, в който има и О-пръстени, и гумички.

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Публикувано: 14 окт 2011, 19:49
от fordmaniac
Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.

Re: ремонтна профолактика или нов изпарител

Публикувано: 01 ное 2011, 13:17
от valerko1
fordmaniac написа:Ловато е най-пригодния за ремонт изпарител! Аз съм ремонтирал доста такива и твърдя, че почти е невъзможно да се развали нещо механически. Мембрани само италянски слагам. Турските изпарители не ги споменавам като версия, радко се намират клиенти да се похвалят, че е работил добре поне 10 000 км. Имитации.
Абсолютно...моя в момента е на 30 хил.км нямам грам проблем, преди него бях с ремонтен български, не знам 4-5000 дали изкара, все си бях на настройки, реглажи и накрая майстора му писна от мене отвори изпарителя и засили в канала мембраната и сложи тая дето съм с нея в момента. Мембрана и монтаж тогава /преди 2 г./ ми взе 35 кинта. Сега на едно място питах искат 55 кинта с монтаж. Та в тоя ред на мисли си купи италианска и ако си по-чевръст си я смени сам, само на центровка отиди на 500-600 км. Не се занимавай с тия турски чекий, колкото и да ти разправят че били по лиценз на Ловато.