Страница 1 от 1

Проблем с ГИ?

Публикувано: 24 май 2011, 16:43
от zlobaran81
Здравейте, карам Галакси'96, 2.0i, с газов инжекцион CarGAS, доскоро нямах проблеми, обаче ми се наложи да паля аварийно на газ, поради липса на бензин (лъже ме датчика, ама това е друг проблем) и след това колата се държи странно. По принцип не натискам много и карам със 100 по магистралата и съм свикнал галактиката да си е тромава. След паленето на газ (аварийно) колата ми се държи по съвсем друг начин - на равно със същия ход на педала кара със 120-130, обаче няма никаква динамика и на баирите издиша. Чувал съм, че CarGas имали няколко режима на работа, и мисля, че може без да съм искал да съм включил някой от тях. Някакви идеи?

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 24 май 2011, 20:11
от vladoiko
На Фобос-а режимите се сменят със задържане на бутона и зумерчето писва за съответния режим.Пробай и с твойта да не е така.Ама да има чак такава разлика от тия режими не ми се верва.Да не са се позадръстили филтрите на газта или пък да е кофти гориво.

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 24 май 2011, 20:25
от zlobaran81
Утре ще проверя филтрите, но яко е от тях не би ли трябвало да стане постепенно промяната, а не изведнъж, като при мен?

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 25 май 2011, 11:20
от kEFi
При некачествено гориво следствието е почти моментално! Ако повече бучи, отколкото върви е по вероятно проблема да е от газстанцията ;)

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 25 май 2011, 16:14
от vladoiko
Ами колега моята е усетих че са задръстени понеже ми прехвърли на бензин при едно изпреварване когато колата дигна 5000 оборота.Махнах филтъра преди дюзите за проба е запалих без него изфорсирах е до 6000+ оборота и като не прехвърли на бензин си го поръчах и го смених.Но и визуално беше буквално запечатан,а от другия на изпарителя изкарах с една четчица една камара графит.Просто не знам как е твоята уредба,просто споделям опита си с моята.Стигам до заключението че с газта която е във Видин, не вервам филтри за изкарат повече от 7-8000км.Успех с колата и пиши к'во се е оказало

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 25 май 2011, 20:54
от zlobaran81
А къде на изпарителя се намира въпросния филтър? Досега съм бил все на нафтови печки или на чист бензин и газовата ми е малко мътна? Този към рейката го виждам, но другия?

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 26 май 2011, 19:03
от vladoiko
http://www.prikachi.com/images.php?imag ... 85970u.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Колега,това е моя изпарител филтъра сам го оградил.Развърта се болта внимателно че като изпусне наляганета ще те охвърля с графит.Вътре имаше едно малко филтърче и едно цилиндрично магнитче по което се полепва графита.Както вадиш така и слагаш.

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 26 май 2011, 20:55
от zlobaran81
Утре ще го пробвам, че тази вечер няма да имам време, мисля, че и моя изпарител имаше подобна екстра, но първо ще спра притока от бутилката, за по-сигурно.

Re: Проблем с ГИ?

Публикувано: 20 юни 2011, 20:34
от zlobaran81
Проблема се оказа с филтрите, както предполагахме всички! Филтрите са сменени, температурата на превключване е свалена на 30 градуса - като резултат - никаква икономия :) Сега колата върви и понастъпвам здраво! Благодаря на всички, които помогнаха с мнения!