ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ -РЕШЕН

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
diana_ruskova
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 19 окт 2008, 20:26
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ -РЕШЕН

Мнение от diana_ruskova » 05 ное 2009, 20:38

От известно време установих интересно поведение на моя ескорт -95г. 1.6 16в. 90кс. - докато е студен на газ като натисна спирачка по инерция с намаляването на скоростта намаляват и оборотите до пълно изгасване на двигателя. на бензин и при топъл двг проблема го няма. газта е БРЦ с ламбда контрол и си е слагана в Италия. КАКВО МОЖЕ ДА Й Е ???????????

ОТ ИЗПАРИТЕЛА БЕШЕ ы СМЕНИХ ГО И СЕГА Е ОК ! МЕРСИ!!!!!!!!!!!!
Последна промяна от diana_ruskova на 09 апр 2010, 09:49, променено общо 1 път.

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от Give_me_the_money » 05 ное 2009, 23:57

Ами като цяло и моя ескорт го прави това,аз сам с обикновенна газова,няма зна4ение дали е загрял или студен на газ по инерция гасне или падат до 200 оборота.Проблема си го обеснявам с това ,че когато се движеш по инерция влиза прекалено голямо количество въздух,но не и газ,така сместа не е много правилна и затова гасне.Един колега от форума май си беше решил тоя проблем като тръбата ,която влиза в кутията на въздушния филтър я е обърнал назад с отвора към купето.Ако се направи така май ще има фаида.Иначе не е болка за умиране може и така да се кара ако не те дразни много. :)

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от madboy » 06 ное 2009, 10:54

Ако е до въздуха, то ще го прави и при топъл двигател.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

фук-фук
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 15 май 2008, 09:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от фук-фук » 06 ное 2009, 11:11

Май ти преобогатява сместта при студен двигател. Като натиснеш спирачка, сервото дърпа от въздуха и за двигателя остава само газ. Трябва да се коригира сместта при студен двигател.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от madboy » 06 ное 2009, 11:23

Сместта се настройва при топъл двигател, доколкото знам. Най-добре на гъзъджия се отиде.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

dimitarnikolov4
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 29 яну 2010, 19:23
Модел на автомобила: форд ескорт
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от dimitarnikolov4 » 12 фев 2010, 23:50

100% си за нов изпарител - бегай при газаджия и да черпиш после _friends_

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от pav4o » 13 фев 2010, 16:43

dimitarnikolov4 написа:100% си за нов изпарител - бегай при газаджия и да черпиш после _friends_
Не твърдя, че съм много компетен, но това за нов изпарител е много пребързано ;)
Закарай колата да ти напраят хубав реглаш на връткалато по изпаритела.
За предпочитане е да си смениш мембраните :)

Поздрави :)
Изображение

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от ivailo rachev » 15 мар 2010, 09:35

аз съм почти сигурен,че това е от мембраните аз като си взех колата го имах същия проблем и като смених мембраните на изпарителя и се оправи.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от madboy » 15 мар 2010, 22:38

Гадайте си колкото искате, колежката ни отсвири и явно не иска да каже какво е направила.
*banned*
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

diana_ruskova
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 19 окт 2008, 20:26
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: ИНТЕРЕСЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от diana_ruskova » 09 апр 2010, 09:46

Колеги, от мембраната беше- благодаря на димитарниколов4 - ще черпя

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта