Страница 1 от 1

Въпрос към газаджии

Публикувано: 29 дек 2008, 09:57
от ewgeny
С падането на студа преди няколко дни ми излезе някъв странен проблем.
Сутрин паля, и тръгвам. Изминавам около 500 м - доста ниски обороти държи на свободна но не това е проблема. Изведнъж докато си карам, колата загасва. Аз я оставям на скорост да се движи, докато намаля и изведнъж пак тръгва, и това е. След 1 мин вече и обороти си държи и всичко е на 6. Това става вече 4-ти ден, на почти еднакво изминато разтояние.
Колата е Сиера 1.6 карбуратор двукамерен Вебер.
Газовото Ловато Вакуумно, преди 2 год. сменях платна некви италиянски, есента чистих газовия филтър, друго важно не се сещам.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 02 яну 2009, 16:21
от schrack
Не се ли чува газовият клапан да чука когато се получава тази аномалия

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 02 яну 2009, 23:39
от ewgeny
Май установихме проблема.
Колата беше забравила какво е това бензин, и затова вече и не работи на бенз. И се кара на газ. Обаче, тей като е хладно навън, а и платната пак искат смяна, изпарителя явно за малко сипва само течна смес. Проблема мисля че го реших, като е студено и половин шише гореща вода облея изпарителя предварително. Но ще видим. За сега всичко е ок.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 04 яну 2009, 19:29
от ivailo rachev
колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода :wink:

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 05 яну 2009, 09:57
от ewgeny
ivailo rachev написа:колега пробвай сутрин преди да я запалиш полей изпарителя с около ч литър вода ама на тънка струя да може да се загрее по-добре после я запали и докато работи и полей по същия начин още ч литър гореща вода :wink:
Май май така става най-добре.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 17 яну 2009, 18:00
от diesel1.6
Ползвай силен антифриз и като тръгнеш поддържай високи обороти без да натоварваш двигателя - примерно на 1, 2

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 28 яну 2009, 09:36
от nehi
Като запалиш колата не потегляй веднага, остави я да поработи на ниски обороти защото ти замръзва изпарителя .Това със поливането с топла вода е остарял метод , монтирай на изпарителя там кадето преминава антифриза ,подгряваща свещ от дизелов двигател и с бутон и предпазител монтирани вътре на арматурното табло, подгряваш изпарителя преди да стартираш двигателя.Много е подходящо за райони със студен климат и за къси разстояния, защото двигателя не може да загрее и бързо изстива. >:D<:

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 28 яну 2009, 10:12
от diesel1.6
На обороти някъде 1200-1500, без натоварване, имаш добра циркулация на антифриза и той не замръзва. Трябва да не се подава и отнема газ, а да се задържат постоянни. Аз затова казах, като ще бръмчиш, поне да е на 1 или 2 скорост с малко газ и по-височки обороти. На ниски няма добра циркулация през изпарителя.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 29 яну 2009, 12:16
от ewgeny
Това го правеше само при ниските темп -10, -12. Сега няма проблем. Тогава въпроса се решаваше с 1/2 литра гореща вода поливам изпарителя и никви проблеми нямах, даже по-добре се държеше, все едно е загряла колата. Мерси за помощта.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 30 яну 2009, 00:17
от ivailo rachev
моля пак заповядайи да се видим на феста _friends_

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 10 фев 2009, 11:23
от izrotbg
здравейте колеги,

Имам същият проблем с ниските бороти на колата ми и много ме дразни защото и често гасне .... в събота бях там кадето я слагаха закачиха я на компиютъра им и ест и нямаше нищо и докато бях там оборотите си бяха заспали ... гледам тука темата и малко се чудя дали смяната на тази мембрана (нз ква е тя) ще ми помогне защото аз сам на метан не ба бензин :( дали имате идея при метана от какво може да се получи това и да ми каже ако знаете ест дали и аз имам таква мембрана и каде е ??? А и каде мога да отида да ми я сменят ???

мерси рпеджарително

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 11 фев 2009, 08:40
от nehi
Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.

Re: Въпрос към газаджии

Публикувано: 11 фев 2009, 10:29
от izrotbg
nehi написа:Провери си пробега на свещите, за алтернативни ниско калорични горива като метан и пропан бутан, е не повече от 20 000- 25 000 км ,изтрий грешките от компютара и после бъзикай газовата уредба.
Свещите кабелите и бубината са сменени преди няма 1000 км. Даже май от тогажа почна по-често да го парви ... :( а как да ресна компа ? тряя да махна акумулатора ????