имат ли дюзите отношение към работата на газ ?
Публикувано: 04 авг 2008, 12:21
Здравейте хора, имам следния проблем :
колата е Мондео 2.0 от 1995г, с газов инжекцион Landi Renzo.
карам я предимно на газ, а бензина - колкото да я стопля...
та така - заредих преди 2 седмици газ от една измислена бензиностанция - в село Тича, до Котел (една лъскава такава), запалих си на бенз, излязох от бензиностанцията , и след 100 метра вдигам 3000 оборота за да включи на газ, обаче ... чушки... светва лампата че е на газ и двигателя гасне.
както и да е - продължих на бензин към Варна, но ... 30 км преди града колата загуби мощност и не ще да продължи... оставих я да почине, запалих и така криво-ляво на 5-6 паса стигнах до кошмара за всеки собственик на ФОРД - МотоПфое !!! Личеше да е избита гарнитура на капака на клапаните.
След 2 седмици ми се обаждат - колата е готова, сменили сме свещи, кабели, заредили сме ти акумулатор, направили сме ти диагностика на запалителната и охладителната система, сменили сме гарнитурата, почистили сме дюзите - елате да си я вземете - услугата струва 509 лв.
еми кво да правя - отивам, плащам парите, взимам колата - и о, небеса !!! колата върви по същия начин както и когато я вкарах в сервиза - едва едва с 4 км/ч защото повече не може да вдигне. Връщам я и ми казват - еми значи трябва да ти сменим дюзите - струва комплекта 834 лв!
Сега въпросът ми е: Ако закарам колата в газов сервиз да ми оправят проблема с газовия инжекцион, ще мога ли да пропусна подмяна на дюзите имащи отношение към работата на бензин ? Още повече мото Пфое за пореден път се доказват като сервиз в който не трябва да стъпваме за нищо на света !!!
колата е Мондео 2.0 от 1995г, с газов инжекцион Landi Renzo.
карам я предимно на газ, а бензина - колкото да я стопля...
та така - заредих преди 2 седмици газ от една измислена бензиностанция - в село Тича, до Котел (една лъскава такава), запалих си на бенз, излязох от бензиностанцията , и след 100 метра вдигам 3000 оборота за да включи на газ, обаче ... чушки... светва лампата че е на газ и двигателя гасне.
както и да е - продължих на бензин към Варна, но ... 30 км преди града колата загуби мощност и не ще да продължи... оставих я да почине, запалих и така криво-ляво на 5-6 паса стигнах до кошмара за всеки собственик на ФОРД - МотоПфое !!! Личеше да е избита гарнитура на капака на клапаните.
След 2 седмици ми се обаждат - колата е готова, сменили сме свещи, кабели, заредили сме ти акумулатор, направили сме ти диагностика на запалителната и охладителната система, сменили сме гарнитурата, почистили сме дюзите - елате да си я вземете - услугата струва 509 лв.
еми кво да правя - отивам, плащам парите, взимам колата - и о, небеса !!! колата върви по същия начин както и когато я вкарах в сервиза - едва едва с 4 км/ч защото повече не може да вдигне. Връщам я и ми казват - еми значи трябва да ти сменим дюзите - струва комплекта 834 лв!
Сега въпросът ми е: Ако закарам колата в газов сервиз да ми оправят проблема с газовия инжекцион, ще мога ли да пропусна подмяна на дюзите имащи отношение към работата на бензин ? Още повече мото Пфое за пореден път се доказват като сервиз в който не трябва да стъпваме за нищо на света !!!