Страница 1 от 1
ПОМОЩ харчи много и неще да върви на газ
Публикувано: 20 май 2005, 09:13
от PANDO
Здравейте можели някои да помогне.Интересува ме по какъв начин да накарам колата да вдигне повече от 140 и да не харчи много.В момента харчи 15/градско и 13/извънградско.ФОРД ЕСКОРТ 1.6/105к.с. 91г. пълна инжекция
Публикувано: 20 май 2005, 22:36
от СЕВА
На тази кола АГУ не става инжекцията е механична.
Публикувано: 24 май 2005, 17:41
от sharp
Каква механична инжекция??? И какво,дори и да беше такава???
Колата е безпроблемна за конвертиране на газ.Не знам какво е пипано по уредбата,но обикновено така се получава от богата смес на ниски и бедна на високи обороти.Може да се дължи на какво ли не-недобра регулировка,клапанчета на изпарителя или друг проблем в изпарителя,загуба на вакуум някъде около плочката.
Много е важно състоянието на входящата газ към изпарителя-да не е сплескана някъде тръбата за газ или да е запушен газовия филтър(обикновено се намира в клапана за газ;на някои редки модели изпарители е на входа им).Състоянието на въздушния филтър е много важно също.
Дай повечко информация за газовата и нейното състояние в момента!
Публикувано: 01 юни 2005, 09:55
от PANDO
газта е нова минал съм 1500км вече смениха изпарителя.ефект 14.5/100 градско за извънградско още незнам.
Публикувано: 01 юни 2005, 19:30
от sharp
"Газта е нова"- информационно е наситено,нали???
Един съвет-ако колата си харчи нормално на бензин смени майстора,но не с друг,а със Разбиращ!!!
Публикувано: 01 юни 2005, 22:11
от СЕВА
PANDO написа:газта е нова минал съм 1500км вече смениха изпарителя.ефект 14.5/100 градско за извънградско още незнам.
Или газовата уредба не в час и ли трябва на смениш майстора аз имам Форд Къстъм 500 комби /мотор V8 5.8 6 метра дължина и 2.8 тона тегло/ и нигога не харчил повече от 15 на сто газ. А за типа на инжекциона съм се объркал мислех че става въпрос за междинка там е механична инжекцията и като караш на газ се прецаква защото няма какво да я смазва и блокират елементите на инжекционната глава и мембраните пресъхват и се късат.
Публикувано: 02 юни 2005, 00:33
от sharp
Ясно е,че си помислил за междинката-всеки може да сбърка,хора сме.
Но не напразно казах-какво ако е механична? Помисли колко Мерцедеси са с такава система и колко от тях имат газова-лично аз поддържам газовата едно 190 Е от около 80000 км и спокойно мога да кажа,че няма и следа от износване.Работата е там- като сложат газ някои забравят да палят на бенз. Задължително е да работи поне за една минута на ден колата с хидромеханична инжекция на бензин.Най-лесно и ефективно е с автоматичен ключ,прехвърлящ на газ при определени обороти. Така се гарантира казаното по-горе.Разпределителната глава си е винаги "влажна"(не възбудена,де

),мембраните и те не са на сухо.Желателно е тогава дюзите да са в ред,т.е. да не изпускат бензина при по ниско налягане.Иначе собственика се набутва с бензина излишно.
KJ-емулаторите са в повечето случай неприложими за стари машини,като тези,дето се търкалят в България.
Re: ПОМОЩ харчи много и неще да върви на газ
Публикувано: 18 юни 2005, 20:31
от nagard
PANDO написа:Здравейте можели някои да помогне.Интересува ме по какъв начин да накарам колата да вдигне повече от 140 и да не харчи много.В момента харчи 15/градско и 13/извънградско.ФОРД ЕСКОРТ 1.6/105к.с. 91г. пълна инжекция
Аз не съм много вещ, но май няма кола,която да се движи със 140 км/ч и да харчи малко. Ето Ви един стар трик за икономии: погледнете километража - колкото показва най-отгоре вертикално, т.е. стрелката не е нито влява нито вдясно това е икономичната скорост на този автомобил
Публикувано: 18 юни 2005, 21:58
от cossy

това пък от къде го чу? Ти ме хвърли в музиката с това изказване...
Публикувано: 19 юни 2005, 11:04
от Adrian
Имаше на времето някакви такива изказвания за голфетките....
Но съм убеден, че колата ми е по-икономична при 90 не при 140
