Страница 1 от 2

Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Публикувано: 25 юли 2007, 19:07
от ivaylo_shack
Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!

PS

Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???

Публикувано: 25 юли 2007, 22:23
от dimbatami
съвет от мен първо си смени въздушния филтар и го сменяи на секи 4-5000км да си немаш проблеми и ако тогава не е наред иди на маистор на газ хубаво е да е фирмен сервиз де то се предполага че хората са виждали газов инжекцион че от пишман маистори може да те заболи глава използваи търсачката във форума за ф.сервиз и ли гугала

Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Публикувано: 26 юли 2007, 10:51
от TIN
ivaylo_shack написа:Здравеите колеги, закупих focus 1.8 Zetec (EYDC е двигателя) 99г. с газов инжекцион Landi монтиран в Италия, но имам проблеми с оборотите. На празен ход оборотите са ниски, двигателя тресе и гасне, а при превключване на предавките, по време на движение, сам си подава газ и се форсира. Споделете идея каде да търся проблема, и ако можете даите съвет каде в Сливен да откарам колата на диагностика?!

PS

Аз съм от Кюстендил, но работя в Ямбол и затова питам за сервиз в този район. И още нещо, прочетох 4е някои двигатели Zetec имат проблеми с газта, моя от тези лие???
В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!
отиди при тях за диагностика на уредбата...

otg

Публикувано: 26 юли 2007, 15:06
от ivaylo_shack
Благодаря за информацията. Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове. В Ямбол незнам каде е сервиза на Ланди и честно казано ме е страх от разбирачи в този град! Благодаря Ви за информацията!!!

Re: otg

Публикувано: 26 юли 2007, 15:38
от jlpetkov
ivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.
при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газовата ;)
на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше :roll:

Re: otg

Публикувано: 26 юли 2007, 15:56
от TIN
jlpetkov написа:
ivaylo_shack написа:Филтъра ми е чисто нов и пак саздава ядове.
при всяка смяна на въздушния филтър колата трябва да минава на реглаж на газовата ;)
на мен ми го спретнаха тоя номер...регулирана и после сменили стария запушен филтър с нов! мноо неприятно пътуване до морето беше :roll:
Прави се реглаж на сменен филтър и после сменяш на 5-6000 и нямаш проблеми!

Re

Публикувано: 26 юли 2007, 16:56
от ivaylo_shack
Ще ме извинявате че съм толкова невеж но това ми е първата кола на ГАЗ. *00124*
Извинявайте за глупавия въпрос но и газовия инжекцион се настроива нали :oops:
Още веднъж ви благодаря!!!!! :-*:

Публикувано: 26 юли 2007, 17:06
от Любо
Не съм запознат много с газовите инжекциони, но трябва да има изпарител...
Та празния ход може да се настрои от изпарителя. Заведи я на газаджия да тия настрои, ако не - сам връти болтчето (винтчето, врътката).

Re

Публикувано: 26 юли 2007, 17:12
от ivaylo_shack
Ами сте тарся маистор, че вероятността да направя беля е много голяма!!!
Пък и засега нисто не разбирам а само експлоатирам!
Обаче съм твърдо ресен да се науча!!

Публикувано: 26 юли 2007, 17:16
от vladislav
По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100 % не се регулират от там. Разходи се до София и си запиши час в сервиза на Ланди, намира се до магазина на Мерцедес в Хд.Димитър.
В интернет не може да няма телефон. Сега видях че са ти споменали за Ямбол отиди при тях, най-малкото имат софтуера и знанията, недей да ходиш при кварталните газаджий, аз си настройвам сам уредбата, но при газов инжекцион (ако си сигурен) настройките стават с комп.
Успех!

Публикувано: 26 юли 2007, 17:18
от madboy
Изображение
Eлектронното управляващо устройство е създадено от най-високо качествени компоненти, чиито дизайн е създаден специално за автомобилният бранш. ECU има няколко функции: 1/ обработва получените сигнали от оригиналните сензори на автомобила и от сензорите за температура и налягане 2/ изпраща последователно времеви команди на електроинжекторите във фазите на двигателя. 3/ осигурява контрола и управлението на моментните състояния на работа, като напълно обогатяване и прекъсване на горивото. 4/ ограничава максималните обороти на двигателя.
Ако го има това устройство как ще стане регулирането ръчно? *unknw*

Изображение
По изпарителя не виждам врътки... *072*
Редукторът е едностепенен, подгряван от охлаждащата течност, с устройство за компенсиране на изходящото налягане и сензор за температурата на газта. Компенсирането е необходимо за постоянен контрол на измененията в налягането между редуктора и смукателните колектори на двигателя, което е резултат от различните условия на работа. Когато мощността на двигателя се увеличава, абсолютното налягане на колекторите /МАР/ също се увеличава. Така, че ако налягането на изхода на редуктора си остане постоянна величина може да се получи по-малко увеличаване на налягането и подаването на газ, отколкото е необходимо за захранване с газ. Сензорите за налягане и температура са предназначени да следят състоянието на Пропан-Бутана и изпращат информацията до ECU, която обезпечава/осигурява своевременно измененията на инжекционните времена. Тези параметри всъщност са изключително важни за правилното определяне на плътността на газта, чието въздействие оказва влияние на потока на газта. Когато този поток от газ намалява ECU, позволява увеличаване на времетраенето на отваряне на електроинжекторите.

Re По-добре не пипай нищо по изпарителя, оборотите на 100

Публикувано: 26 юли 2007, 17:21
от ivaylo_shack
Много ми се иска да отида в голям сервиз в голям град но за съжаление за сега живея и работя в Ямбол и съм с вързани ръце. Ако някои знае подходящ сервиз в района ще съм му много благодарен!!!

Re: Focus 1.8 16V Zetec с газов инжекцион и проблем

Публикувано: 26 юли 2007, 17:24
от madboy
TIN написа: В Ямбол е официалния сервиз на Landi!!
отиди при тях за диагностика на уредбата...
Е пробвай да го намериш този сервиз де. :idea:

Re TIN

Публикувано: 26 юли 2007, 18:13
от ivaylo_shack
Ами разбрах за кои сервиз става дума но нещо няма хубави отзиви за там, но все пак ще отида да видя какво ще ми кажат. От питане глава не боли!

Публикувано: 30 юли 2007, 09:24
от Overclock
На бензин има ли го този проблем или е само на газ.При мен беше същото, но колата няма газова.Проблема беше клапана за празен ход.След промивка с Кореселин проблема изчезна.

RE

Публикувано: 31 юли 2007, 19:58
от ivaylo_shack
Имаше го но след смяна и на свещите почти изчезна. Утре отивам на газаджия и ще видим какво ще стане. Благодаря много за тази информация.
А ти сам ли реши проблема или я кара на майстор? Че в сервиза на Форд компютърната диагностика не констатираха никакъв проблем, но оборотите пак бяха леко ниски. Смениха датчици по двигателя и пак същото.
Благодаря все пак!

Публикувано: 01 авг 2007, 17:14
от gezmi
Отиди в Bosh сервиза (намира се до товарния ДАП), пича там разбира и съм много доволен от него.Аз имах същите проблеми, но бях с метан и се оказа че е от клапана за празен ход.

Публикувано: 01 авг 2007, 17:45
от ivaylo_shack
За в Сливен имаш в предвид нали?!
Много ти благодаря!

Публикувано: 02 авг 2007, 11:39
от gezmi
Да в Сливен, там ми настроиха оборотите и на метан (на Пасат 2.0I).
По принцип може да е и от дебитомера, аз имам и ескорт (1.8 16V zetec) и като изключа от скорост ми вдига оборотите и бавно ги сваля, ходих там изчистиха ми клапана за празен ход обаче се оказа че е от дебитомера и сега ще го сменям.

Публикувано: 02 авг 2007, 19:56
от ivaylo_shack
Ще извиняваш че пак питам, но съм от Кюстендил и работя в Ямбол и не познавам Сливен. Ако може да ме упътиш до този сервиз ще ти бъда много благодарен или ако може да ми кажеш точния адрес за да го потърся в интернет. Благодаря ти предварително.