Страница 1 от 3
Размер на отвора за въздуха
Публикувано: 29 май 2007, 17:21
от iashor
Някой екпериментирал ли е с тази полуизвестна? Става дума за забора на въздуха преди филтъра.
Публикувано: 03 юни 2007, 23:19
от plamen666
Доколкото знам, отвора за постъпване на въздух, при някои модели оказва влияние при движение с по- висока скорост, тъй като напора набутва повече от необходимото количество въздух и двигателя няма мошност.
Публикувано: 04 юни 2007, 15:08
от kolyo
Като взех колата тръбата беше затворена наполовина с изолорбанд. т.е. 1/2 d. Ходих на майстор за настройката на газовото (много е добър) но и той направи същото. Но при рязко ускорение и на високи обороти като че ли не и стигаше въздуха. От ламарина отрязах по входа на въздушния филтър кръг, от него махнах светлия отвор който ми остави майстора - 1/3 d, сложих го хоризонтално, с стара спица от колело направих ос и го закрепих на филтъра. Сега на празен ход клапата виси надолу. При даване на газ се засмуква въздух и се отваря сама. Сега върви много по -добре в обороти.
Ако не можеш да ме разбереш пиши да ти го снимам.
Публикувано: 05 юни 2007, 14:42
от iashor
И мойте подозрения са в посока по-малък отвор от стандартното при бензин. Но това, което описваш, направо си наподобява клапа, която е вече малко по-сложно устройство.
Аз се чудех при чисто намаляване с 1/3 примерно, до какво ще доведе...
Публикувано: 05 юни 2007, 15:55
от kolyo
При мен има ефект тази клапа. Защото ако те стиснат леко за врата можеш да дишаш, но ако трябва да бягаш вече не ти стига въздуха. Ако се гледа теоретично отношението въздух/бензин трябва да е около 14.7/1. При ускорение т.е. подаваш газ- бензин трябва да има и подходящо количество въздух.
Затова слагат и турбо - да вкарва повече въздух ( + бензин / нафта). а не обратно.
това е мое мнение поне. Имам добри ниски обороти, добро ускорение и приличен разход.

Публикувано: 07 юни 2007, 19:39
от dimbatami
колеги това дали е подходящо за инжекционите и защо някои не качи снимка моля
снимки
Публикувано: 09 юни 2007, 09:49
от iashor
Кольо,
Бе прати, ако можеш, 1 - 2 снимки, да се ориентирам по-добре.
Между другото, с къв двигател ти е колата и колко ти харчи ориентировъчно с тия подобрения? Плюс тва ме интересува колко ти е харчела преди подобренията.
Аре лека!
Публикувано: 10 юни 2007, 15:50
от kolyo
Ford Sierra '87 2000 см3 OHC карбуратор 105 к.с.
Точно не мога да я засека зашото бутилката ми е 60 л. а аз карам по около 200-300 км. месечно. Пълнил съм я 2 пъти до горе и гори около 11-12 градско( за Бургас) с доста често напъване.
Снимка не мога да кача защото трябва да я снимам с фотоапарата а там снимките са по 1.4 МБ, а форума има лимит 2 МБ. ако искаш дай Е-майл. Проблеми няма.
Публикувано: 10 юни 2007, 15:57
от dimbatami
колеги и аз пробвах и резолтата е доста пергавост но за сметка на горивото това с притваряне на въздуха е грешка това е равно да караш с стар и запушен филтар има ефект но гори повече
Публикувано: 10 юни 2007, 16:40
от doctordre
kolyo написа:Ford Sierra '87 2000 см3 OHC карбуратор 105 к.с.
Точно не мога да я засека зашото бутилката ми е 60 л. а аз карам по около 200-300 км. месечно. Пълнил съм я 2 пъти до горе и гори около 11-12 градско( за Бургас) с доста често напъване.
Снимка не мога да кача защото трябва да я снимам с фотоапарата а там снимките са по 1.4 МБ, а форума има лимит 2 МБ. ако искаш дай Е-майл. Проблеми няма.
дай на мен снимки на
doctor_dre@abv.bg мерси предварително
Публикувано: 11 юни 2007, 22:47
от doctordre
ето снимките, които ми прати колегата
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=142780 ако може да обясните какво точно върши...
Публикувано: 12 юни 2007, 00:10
от traqn_savov
Еми точно нищо не върши, освен че създава свръх разреждане..
Не знам защо, но аз като слагам газово няма нужда от такива иновации за да върви нормално колата, но причината може да е в мен
Публикувано: 12 юни 2007, 00:13
от doctordre
в крайна сметка така ще върви ли повече колата или не

Публикувано: 12 юни 2007, 00:15
от EscortMK51.3
и ? според г-н савов няма ефект, а както знаем е майстор, а пък тука чувам че има ефект, чудя се дали да не пробвам и аз
Публикувано: 12 юни 2007, 00:19
от doctordre
и аз се чудя ама проблема е че аз нямам тръба

само кутията на филтъра, а тя завършва с елипсовиден отвор
Публикувано: 12 юни 2007, 00:24
от EscortMK51.3
абе и мойта кутия има такъв отвор, само че към него е прикрепен заводско така тръба кат на колегата (само че при мен са пластмасови) и се чудя дали няма да живне без нея..
Публикувано: 12 юни 2007, 00:26
от traqn_savov
Ще върви повече, и ще гори тройно..
Просто много мряза иновацийте, за това се паля, а не да убиждам някой.
Изпарител, регулиращ винт "или ламда контрол" плочка "дифлузер" о кихащи клапани..
това трябва да съдържа уредбата точно в смукателната си част..
А да, и дифлузера е стеснение един вид

Публикувано: 12 юни 2007, 00:28
от EscortMK51.3
абе нали газ-та е лев а не 2, честно казано дали ще ми гори 10/100 както сега или 12-13 не ме бърка, така или иначе тройника до изпарителя си изпуска...
пак няма да стигне разхода на Мони-то....с тоя бензин...
Публикувано: 12 юни 2007, 09:11
от doctordre
EscortMK51.3 написа:абе и мойта кутия има такъв отвор, само че към него е прикрепен заводско така тръба кат на колегата (само че при мен са пластмасови) и се чудя дали няма да живне без нея..
е и при мен е имало... някога фабрична тръба

Публикувано: 12 юни 2007, 09:59
от valboy
Ае, аз нещо не разбирам идеята....?!
По принцип закриват част от отвора или наставят тръба, която се извива настрани или в обратна посока. Това го правят за да не падат оборотите или да изгасне колата когато се кара с по-висока скрост по инерция. Като се запуши част от отвора оборотите с вдигат на празен ход (по-богата смес явно), ако се намали притока на газ оборотите ще се нормализират, но пък ще има много лошо ускорение(сместа май става бедна?!)
