Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 10 мар 2009, 11:48
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 Ghia 2.0
- Местоположение: Ruse Bulgaria
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Тази тема ми се видя най-подходяща да задам въпроса си. Не ми стана ясно кога точно са променени клапаните. 98 или 97 година. Кой месец. Мондеото ми е февруари месец 97, ще има ли проблем с клапаните? Искам да му сложа ГИ и само това с клапаните ме спира за сега.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Слагай си спокойно.
-
- Status: Извън линия
Re: Връзка между АГУ и клапани на ДВГ
Относно тази тема ще впиша и моето мниние,
газта е с по-висок октан и коефициент на енергия сравнена като обем от бензина, това някои колеги вече го споменаха,
не би трябвало да корозират тръбите и клапаните освен ако няма конденз, а то винаги го има при загряване и охлаждане на
дадена система в която влиза външен въздух при различни сезони и различно процентно съдържание на влага.Заблуда е, че
бензина има смазващи свойства, за нафтата по-може да се твърди, но да не забравяме, че принципно всичко обезмасляваме
с бензин все пак, преди слагаха в бензина тетраетилолово за намаляване на детонацията на бензина, но сега при безоловните
това го няма, това оловно съединение е имало някакви си минимални смазващи свойства.Другото което не трябва да забравяме
е, че при четиритактовия двигател няма необходимост от смазване в цилиндрите където изгаря горивната смес, за целата на
смазването си има картер, сегменти и т.н., за разлика от двутактовия двигател.Тъка, че моето мнение е, че използването на
газта (пропан-бутан) като гориво е много добро решение, втори автомобил използвам с такова гориво общо 18 години.Имал съм
три различни газови уредби, които съм поддържал сам.Изпарители "Дунарит" български от Русе, "Lovato" и някакъв руски - куча марка.
При правилна настройка и регулиране на запалителната система, може да се кара години без особенна поддръжка!!!
газта е с по-висок октан и коефициент на енергия сравнена като обем от бензина, това някои колеги вече го споменаха,
не би трябвало да корозират тръбите и клапаните освен ако няма конденз, а то винаги го има при загряване и охлаждане на
дадена система в която влиза външен въздух при различни сезони и различно процентно съдържание на влага.Заблуда е, че
бензина има смазващи свойства, за нафтата по-може да се твърди, но да не забравяме, че принципно всичко обезмасляваме
с бензин все пак, преди слагаха в бензина тетраетилолово за намаляване на детонацията на бензина, но сега при безоловните
това го няма, това оловно съединение е имало някакви си минимални смазващи свойства.Другото което не трябва да забравяме
е, че при четиритактовия двигател няма необходимост от смазване в цилиндрите където изгаря горивната смес, за целата на
смазването си има картер, сегменти и т.н., за разлика от двутактовия двигател.Тъка, че моето мнение е, че използването на
газта (пропан-бутан) като гориво е много добро решение, втори автомобил използвам с такова гориво общо 18 години.Имал съм
три различни газови уредби, които съм поддържал сам.Изпарители "Дунарит" български от Русе, "Lovato" и някакъв руски - куча марка.
При правилна настройка и регулиране на запалителната система, може да се кара години без особенна поддръжка!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта