Колеги 2 въпросчета..

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 22 фев 2008, 07:16

vladdko написа:
schrack написа:След смяната на мем. пак трябва да го настройваш поне още два-пъти
а това че бъзикаш болчето за оборотите може да е от това какво количество газ има във бутилката ако има малко трябва да развиеш (не всеки се това явление) ако има много си стои на нормалното положение
Мисля че беше споменал, че се занимаваш с газови да питам.
Кое е по-добре: Зареждане до горе или за 15-20 лв.?
Чел съм във форума на vw, че при пълнене на по-малко количество газ - 20 лв. има по-голяма вероятност да ти вкарат повече газ в т.н. "газова фаза" тъй като има по-малко налягане в бутилката, а нали целта е да вкарат втечнена газ, а не вече почваща да става във газообразно състояние, да ли е вярно?.

Значи желателно е да се знае какъв ти е нивомера(евро сондата) дали има клапан който да изпуска налягането когато бутилката е пълна и е на слънце и газта се разшери тя избива през съответните вентилационни маркучи (гуфре) та ако не ти работи нивимера и препълни бутилката може да превишаваш налягането и тя да изпуска и така да губиш, за лъженето няма такова нещо просто газта е от Пропан-Бутан има лятна със по-голям процент Бутан има и зимна с по-голям процент Пропан това нещо се прави още от завода и едно време се спазваше но сега *00130* и затова понякога колите горът много ако газта е имала по голям процент Бутан колата не върви и гори другото е че на всички колонки има настройки за даване на грешки примерно за 1л бензин той ти взима малко повече със цел да компенсира тази грешка .......... :wink:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 22 фев 2008, 08:46

schrack написа: Значи желателно е да се знае какъв ти е нивомера(евро сондата) дали има клапан който да изпуска налягането когато бутилката е пълна и е на слънце и газта се разшери тя избива през съответните вентилационни маркучи (гуфре) та ако не ти работи нивимера и препълни бутилката може да превишаваш налягането и тя да изпуска и така да губиш,
По какво се познава, газовата е сложена нова от представител на ЛандиРенцо - 2004 г. бутилката е българска има паспорт, сондата по какво да я позная, има две кранчета едното за пълнене другото за изпарителя - за вентилация ??? къде е това нещо и къде се слага.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта