NLP

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

NLP

Мнение от lubomirov89 » 01 юли 2012, 13:41

Здравейте колеги, понеже не успях да намеря мнения за изпарител NLP, пускам една темичка. Предстои ми поставяне на такъв изпарител и искам да се допитам до хора, които карат с такъв изпарител. Като разход на газ как е, поддръжка, проблеми и т.н. Понеже цената му ме устройва, пък и има 1 година гаранция реших да се доверя, но това ще стане чак след 5-ти юли. Благодаря предварително на отзовалите се!

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 06 юли 2012, 17:01

Здравейте от мен. Днеска ми бе поставен въпросният изпарител за който става въпрос от темата. Явно никои не е карал с изпарител на толкова безизвестна марка и искам да кажа, че на външен вид са го докарали. Пича го постави днеска и съм много очарован от него, но може би защото предишния беше много калпав. Като засека разход и допълнителни впечетления ще споделя. Това е от мене за сега.

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от dreadx » 06 юли 2012, 21:21

А какво представлява въпросният изпарител? Дай някоя снимка.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 07 юли 2012, 19:56

Добре колега, ще кача снимки за да видите за какво става въпрос, но утре.

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от DEZNAM » 10 юли 2012, 15:21

Аз съм с Газов инжекцион на NLP тя е турска фирма.Иначе от както съм я монтирал преди 5 хиляди км до сега не дава проблеми всичко е наред.Мисля ,че и като цена и като работа е добре . Изпърителя ако издаде багажа има ремонтен комплект мембрани те са по 25-30 лв комплекта и това е _friends_
...........

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 26 юли 2012, 14:10

Eто и снимките които казах че ще кача. Малко късно, но имах малко ангажименти.
Нещо не иска да се качват снимките.... http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... -mi.691882" onclick="window.open(this.href);return false; , ето тук има сниммките на изпарителя, и малко занимавка с един подлакътник, който го сложих малко нависочко, и е малко протрит , но на мен ми е що годе удобно.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 26 юли 2012, 14:25

И само да добавя, че впечатленията от изпарителя са добри, с едно НО гори пак като ламя и нема оправия и туи е. Ония ден си я засякох 18/100. Просто прекрасен разход за който никога даже не съм си и мечтал.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 27 юли 2012, 14:46

Смених няколко изпарителя, нови, стари и всичките са читави и си гори кат ламя и нема оправия. Какво е това животно.....нямам си и представа.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от dimbatami » 02 авг 2012, 18:48

Колега ти като си сменил толкова изпарители не ти ли иде че мотора ти гори много не заради изпарителите а от самото двг .Как е при тебе с автоматичен смукач или ръчен :?: Според мен ти работи като на смукач и затова гори много сподели как е при тебе _friends_

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от peigera » 02 авг 2012, 19:45

Вариант е и да е калпава газта. Трябва да гори около 10

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 02 авг 2012, 20:31

Зареждал съм на много места, но не е от това и мисля, че открих проблема за разхода ми, но ще споделя с вас ако успея да го елиминирам.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 06 авг 2012, 15:04

Така колеги, днес ходих до Плевен и по конкретно до моторкрафт магазина и бяха закупени свещи и въздушен филтър. Като се прибрах последва тяхната смяна, сглабям всичко и паля и едни неравномерни обороти, двигателя се тресе и само си викам мамка му отново нещо не е в ред, но аз съм упорит и злезнах на малка разходка. Спирам пред нас мотора мърка, имах чувството, че не свещи и филтър съм сменил, ами целия двигател. Оборотите се бяха вдигнали до 1200, регулирах ги и сега да чукна на дърво върви на оса. В ниските вече като подам не се чуди да тръгва ли да пресецва ли или да спира, ами направо си се набира прилично. Сложих шампионки и се чудя дали не сгреших но само времето ще си покаже понеже все още не съм финансово стъбилен, но моторкрафт на следваща смяна на маслото. Между другото стария филтър които ми дадоха преди да го сменя днеска беше по широки не беше за нея но това загрях едва оня ден (след около 8000 км :D ), но здраве да е . Надявам се разхода ми да падне, защото вече ще ме побърка тази кола. Поздрави от мен и ще докладвам какъв е разхода при следващо зареждане.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 06 авг 2012, 15:16

dimbatami написа:Колега ти като си сменил толкова изпарители не ти ли иде че мотора ти гори много не заради изпарителите а от самото двг .Как е при тебе с автоматичен смукач или ръчен :?: Според мен ти работи като на смукач и затова гори много сподели как е при тебе _friends_
смукача е автоматичен.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от dimbatami » 06 авг 2012, 18:18

Били снимал карбуратора и по точно смукача :roll:

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 06 авг 2012, 19:09

http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.28028593" onclick="window.open(this.href);return false; http://lubomirov89.snimka.bg/automobile ... 2.28028594" onclick="window.open(this.href);return false; Понеже нямам фотоапарат пък с телефона не ми харесва как става, свалих изображенията от нета, но моя карбуратор е същия.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от dimbatami » 06 авг 2012, 19:35

Колега малък съвет от опита ми с форд карбуратори тип weber следствие на времето и голямата употреба тези карбове започват да работят на смукач понеже се разчита на биметална пластина а тя променя чуствителноста си и работи неправилно тоест на смукач от там и разхода скача.Практика е да се преправят от авт.на ръчни със жило тогава разхода и вървенето се възвръщат . _friends_

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: NLP

Мнение от lubomirov89 » 06 авг 2012, 20:34

Колега чесно казано го следя редовно понеже се изменят оборотите и не е от него, изключва си когато почне да излиза от бялото, но не ми пречи да развия клапата от стеблото което я държи за пробата.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта