Газово на нов Форд Фокус
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 15 окт 2007, 16:04
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 100hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Газово на нов Форд Фокус
Имам следния въпрос някой слагал ли е газова уредба на Форд Фокус 1.6 , 100кс моя е 2007- ма година. Нещо разхода взе да ме бие по джоба и взех да се замислям. Метан или Пропан Бутан ще ми препоръчате ако въобще се реша ?
- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Според мен слагай пропан-бутан, метана....., тежка бутилка и още много недостатъци. Пък и незнам дали вече разликата между двете е толкова голяма в цената така че.... Но все пак въпрос на личен избор 
п.п Най-важен е монтажа!!!

п.п Най-важен е монтажа!!!
-
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 07 май 2010, 08:02
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Имаме фокус 2004на газ работи без проблем .Разход около6.5 извънградско и 12 в града...
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Недей си съсипва колицата. Все пак е още нова! 

- radosten
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 19 яну 2010, 15:27
- Модел на автомобила: ford fokus 1.8 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
колега слагаи газ и не му мисли моят е 115 к.с в града 10л. извън градско с 130-140 9.5л.ако караш повечко си заслужава това е.
- hildor
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 дек 2010, 06:37
- Модел на автомобила: Ford Focus 2, 1.6 L
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Здравейте, колеги!
Виждам, че постът е стар, но дилемата си остава - газ или метан, поради същата причина - цената на бензина. Затова реших, че може на някой да е от полза да споделя личния си опит.
След като изтече лизинга на нашия Фокус 2006, сложих газов инжекцион. С времето станах фен на газта. От 2001 г. досега съм карал 4 различни коли с различни газови уредби, всички монтирани от мен - Голф 2 1.3 карбуратор с една много стара като технология уредба, която изобщо не се знаеше дали ще тръгне, Хонда Сивик 1.5 карбуратор с нова турска уредба, Деу Нексия 1.5 моно инжекцион отново с нова турска уредба и последно Голф 3 1.6 с пълен инжекцион. Никога не съм съжалил - инвестицията се възвръща още първите 10-15 000 км, а проблеми с колите не съм имал, още повече като се има предвид, че на Хондата и Нексията врътнах по 40 000 км за няколко месеца. Междувременно карах няколко служебни дизелови коли, така че имам поглед над разхода и поддръжката и се убедих, че на газ излиза по-евтино.
Засега уредбта сработи много добре с Фокуса. Колата се държи 1 към 1 като на бензин. Още не съм засякъл разхода, но майсторите се кълнат, че не би трябвало да има никаква разлика (склонен съм да им вярвам, защото при Голф 3 беше така). Като го изчисля, ще пиша пак.
Айде, чао засега!
Виждам, че постът е стар, но дилемата си остава - газ или метан, поради същата причина - цената на бензина. Затова реших, че може на някой да е от полза да споделя личния си опит.
След като изтече лизинга на нашия Фокус 2006, сложих газов инжекцион. С времето станах фен на газта. От 2001 г. досега съм карал 4 различни коли с различни газови уредби, всички монтирани от мен - Голф 2 1.3 карбуратор с една много стара като технология уредба, която изобщо не се знаеше дали ще тръгне, Хонда Сивик 1.5 карбуратор с нова турска уредба, Деу Нексия 1.5 моно инжекцион отново с нова турска уредба и последно Голф 3 1.6 с пълен инжекцион. Никога не съм съжалил - инвестицията се възвръща още първите 10-15 000 км, а проблеми с колите не съм имал, още повече като се има предвид, че на Хондата и Нексията врътнах по 40 000 км за няколко месеца. Междувременно карах няколко служебни дизелови коли, така че имам поглед над разхода и поддръжката и се убедих, че на газ излиза по-евтино.
Засега уредбта сработи много добре с Фокуса. Колата се държи 1 към 1 като на бензин. Още не съм засякъл разхода, но майсторите се кълнат, че не би трябвало да има никаква разлика (склонен съм да им вярвам, защото при Голф 3 беше така). Като го изчисля, ще пиша пак.
Айде, чао засега!
Последна промяна от hildor на 18 яну 2011, 15:04, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Браво на майсторите! Казаха ли ти, че пропан-бутана смазва клапаните?
Сега пък нов лаф и за японските двигатели .....

Сега пък нов лаф и за японските двигатели .....

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- hildor
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 дек 2010, 06:37
- Модел на автомобила: Ford Focus 2, 1.6 L
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Еко изчисленията на разхода, както обещах:
Заредих догоре на колонка 5 на бензиностанция Еко на изхода на Пловдив в посока автомагистрала Тракия.
Карах до София и обратно средно със 120 км/ч по магистралата и 30-ина км градско там.
Навръщане спрях на същата колонка на същата бензиностация и отново заредих догоре.
Резултат - с 23,800 литра газ за 30,94 лв изминах 294 км!
С разход 10 лева на 100 км съм напълно доволен... литрите не ме интересуват.
Заредих догоре на колонка 5 на бензиностанция Еко на изхода на Пловдив в посока автомагистрала Тракия.
Карах до София и обратно средно със 120 км/ч по магистралата и 30-ина км градско там.
Навръщане спрях на същата колонка на същата бензиностация и отново заредих догоре.
Резултат - с 23,800 литра газ за 30,94 лв изминах 294 км!
С разход 10 лева на 100 км съм напълно доволен... литрите не ме интересуват.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Честито колега!
8/100 е доста добре за магистрално. Покарай "извънградско" с 80-90км/ч и ще засечеш сигурно и с литър надолу
8/100 е доста добре за магистрално. Покарай "извънградско" с 80-90км/ч и ще засечеш сигурно и с литър надолу

- hildor
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 дек 2010, 06:37
- Модел на автомобила: Ford Focus 2, 1.6 L
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Да не повярва човек, но си напълно прав, колега!!! Въртях тези дни до Хасково и Кърджали и ми даде... 7.1 !? Не мога да повярвам чак...tropper написа:Честито колега!
8/100 е доста добре за магистрално. Покарай "извънградско" с 80-90км/ч и ще засечеш сигурно и с литър надолу
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Няма какво да не вярваш - от аеродинамиката е. Съпротивлението на въздуха при 90 е едно, при 130 - съвсем друго.
Най-много разликата се усеща при автомобили на газ. При каране на бензин пак има осезаема ралика, но по-малко.
Виж при дизела вече разликата е още по-малка и често не се усеща.... освен ако не се правиш на нископрелитащо НЛО със 180+... тогава и дизела харчи много.


Най-много разликата се усеща при автомобили на газ. При каране на бензин пак има осезаема ралика, но по-малко.
Виж при дизела вече разликата е още по-малка и често не се усеща.... освен ако не се правиш на нископрелитащо НЛО със 180+... тогава и дизела харчи много.

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 21 яну 2011, 18:50
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i 16v
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Моята кола е Мондео 1.8i 16v вече година и половина ( 80 000 км) съм с метан и нямам забележка. Двигателя е 6+ а разхода е : 7.74лв./100 - извън градско, 10лв/100 градско. Според мен е по добре метан на тази цена на газта и бензина...yarko написа:Имам следния въпрос някой слагал ли е газова уредба на Форд Фокус 1.6 , 100кс моя е 2007- ма година. Нещо разхода взе да ме бие по джоба и взех да се замислям. Метан или Пропан Бутан ще ми препоръчате ако въобще се реша ?

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
А какво става с клапаните и леглата им при Duratec технологията (при 1.6 е такава)? Няма ли негативни последствия от монтажа на газова уредба?
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Здравейте колеги. И аз последно време съм се замислил за еди газов инжекцион на моя Форд Фокус 2000кубика 16V 2000 година та въпроса ми е следния имали някакъв проблем при монтирането на този двигател.И други я цена от 900лв много лие за газов инжекцион полско производство/ не запомних марката/.Благодаря на всички който са готови да помогнат. 

- bard
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 13 авг 2007, 17:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16V 101к.с. 2003г. ГИ Фобос
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Сложи български на Фобос. Аз лично съм много доволен за 20000км. само филтри съм сменял. На мен ми излезе към 1200лв. преди година и половина, сега може да са паднали цените. Пък и чета из нета доста добри отзиви и от други колеги. Според мен отговаря на цена-качество. Но най-важния момент е монтажа и настройката.vivco написа:Здравейте колеги. И аз последно време съм се замислил за еди газов инжекцион на моя Форд Фокус 2000кубика 16V 2000 година та въпроса ми е следния имали някакъв проблем при монтирането на този двигател.И други я цена от 900лв много лие за газов инжекцион полско производство/ не запомних марката/.Благодаря на всички който са готови да помогнат.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Благодаря за отговора колега майстора който щеми го слага мие уж рода ама знаели човек.bard написа:Сложи български на Фобос. Аз лично съм много доволен за 20000км. само филтри съм сменял. На мен ми излезе към 1200лв. преди година и половина, сега може да са паднали цените. Пък и чета из нета доста добри отзиви и от други колеги. Според мен отговаря на цена-качество. Но най-важния момент е монтажа и настройката.vivco написа:Здравейте колеги. И аз последно време съм се замислил за еди газов инжекцион на моя Форд Фокус 2000кубика 16V 2000 година та въпроса ми е следния имали някакъв проблем при монтирането на този двигател.И други я цена от 900лв много лие за газов инжекцион полско производство/ не запомних марката/.Благодаря на всички който са готови да помогнат.
Успех!

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 фев 2011, 07:23
- Модел на автомобила: Galaxy2.3 1998g,FOKUS 1.6 16v 2006g.
- Status: Извън линия
Re: Газово на нов Форд Фокус
Имам същия фокус като на колегата хилдор(даже е червен)1.6 100к.с.разход 7-8 извън и мах 11 в града ВАРНА.ГИ ЛАНДИ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта