Проблем!!! Не пали!!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 15 мар 2006, 13:05

Brock написа:От това, което обясняваш, разбирам, че проблема се е появил след онтажа на АГУ-то - значи проблема е във газаджиите, сложили газовата.

Причините може да са многа, но това, за което се сещам е - откачен и/или прекъснат куплонг към някой датчик - прегледай добре всички жички отиващи или излизащи от газовата /изпарител, ключ, ламбад симулатор...

:twisted:

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 15 мар 2006, 13:29

И аз го имам проблема с ниските обороти на газ, но при мен се оправи след дълго ровене по форумите прочетох написаното от Racer 11 за регулирането на въздуха ръчно на дроселовата клапа (при мен също нямаше проблем преди слагането на газ), ако искаш го намери и пробвай при мен засега няма проблем.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 мар 2006, 15:06

благодаря на всички които помогнаха по някакъв нячин.Ще видя и утре сутринта как ще е.Сега пали като чакмак.Ама сутрин....

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 15 мар 2006, 15:21

Ако е удобно да ми напишеш каква марка ти е изпарителя, нов ли е, рязан ли ти е въздуходровода /пласмасовия/? При мен изглежда по друг начин .
Виждам че сме си ми писал но докато згрея :idea: :D
При теб може би проблема е друг, не това което ти писах.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем!!! Не пали!!

Мнение от kEFi » 15 мар 2006, 15:34

mrdds написа:КОлеги помагайте,тази сутрин изхабих акумулатора и не запали на бензин.
Рестартирах компа,въртях пак.......
Накрая я запалих ръчно на газ-изтормозих я колицата.Сега оборотите ми са много ниски и на бензин и на газ,направо гасне.
Кажете кво да правя още.
Ресета няма да помогне. Не е и МАФ-а.
Пълна инжекция ли ти е двигателя? Когато не пали на бензин и на газ ли не пали? Става въпрос за последователна проба. Или някой път пали на бензин, друг път не (и за газ същото).
Връзките по тоците, които са ти направили газаджиите пренавил ли си ги (т.е. ако е имало лоша връзка) и изолирани ли са добре?
Когато въртиш (а не пали) имаш ли наягане на бензина? (проверява се от горивната рейка - има едно капаче като от автомобилна гума, на същия принцип)....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 мар 2006, 16:50

ами,да започна да отговатям тогава.Пълен инжекцион е,газовата е нова-на 6месеца,ходил съм на анализатор,изпарителя е ловато,въздуховода е рязан (тази тръба която е под възд.филтър и взема въздух от решетката отпред)сега е изрязан и е обърнат назад.Кабелите които са вързали газаджийте са увити около високоволтовите на свещите и са изолирани.Колата винаги пали на бензин,така е направена с контролер-гася я на газ и когато врътна пали на бензин и на 2000об превключва на газ.Досега несъм я палил на газ,защото в сервиза ми казаха че има опасност от гърмене като се пали на газ,но контролера има авариен режим за палене на газ.Тази сутрин така я запалих-на газ,след голямо въртене.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 мар 2006, 20:40

Какво ти е газовото в случая няма никакво значение...
Освен тази сутрин, друг път опитвал ли си да запалиш принудително на газ?
Казваш - не ти се случва за пръв път - систематизирай общото между всички пъти - примерно стартера върти лудо, но не пали. Няколко пъти опитвам - неще. Ток и гориво да те удави - а тя неще...и изведнъж запали....на другия ден пак така...
или пък - въртя - не пали. Пробвам няколко пъти - не ще. Пробвам принудително на газ - пак неще / запали от раз.....
Замерих/ проверих това и това, забелязах следното - бла-бла-бла.....

Ако не опишеш възможно най-ясно за какво става въпрос - как някой да ти помогне, при това дистанционно и без дори да е виждал колата... аз опитвам с боб, ама неще :wink:
Затова, ако искаш опиши конкретно какво ти се случва, какво си забелязал, какво си направил и какво е станало!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 16 мар 2006, 09:13

Добро утро!За мое голямо очудване тази сутрин колата запали като нова(да не се хваля да не спре пак).По мое мнение имало е някакво запушване.Мисля че е от въздушния филтър,понеже нее сменян 4г,а като изрязаха газаджиите тръбата за входящия въздух я обърнаха надолу,и мисля че засмуква напрашен въздух.А и разхода на газ се увеличи зимата(15/100-градско),което пак ми подсказва че е за смяна.Само че един колега ми каза че ако сменя филтъра ще трябва да хода да регулират газта.Тои така го сменил и колата имала ненормално поведение(високи об,богата смес и давене...).
Това верно ли е или тои си е вманиачил това?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 мар 2006, 12:23

По принцип след монтаж на АГУ ти казват да отидеш за донастройка, като при това задължително със сменен въздушен филтър. В този случай при една добра настройка при следваща смяна не е необходимо донастройване. При лоша или чести собствени настройки е вероятно да се явят разлики в поведението - тогава е добре да се настрои пак. Но не забравяйте, че има разлики в поведението на двигателя дори при пълен/празен резервоар (бутилка)...

dragodd
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 12 яну 2006, 18:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo Turnier 1.8 TDI 1995
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от dragodd » 17 мар 2006, 17:32

mrdds написа:......Мисля че е от въздушния филтър,понеже нее сменян,а като изрязаха газаджиите тръбата за входящия въздух я обърнаха надолу,и мисля че засмуква напрашен въздух......
Колега това г години ли означава :shock:
Като сменяш масло не сменяш ли и филтри? Или за 4 г не си сменял масло :?:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 мар 2006, 17:50

сменям малсения филтър.Въздушния несъм.

dragodd
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 12 яну 2006, 18:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo Turnier 1.8 TDI 1995
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от dragodd » 17 мар 2006, 18:02

mrdds написа:сменям малсения филтър.Въздушния несъм.
=D>:
Трябва да призная, че имаш страшен автомобил - продължава да върви, въпреки "поддръжката" на която е подложен.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 мар 2006, 18:03

Ами...кво да ти кажа-върви ама и гори.На колко х.км трябва да се сменя според теб.

dragodd
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 12 яну 2006, 18:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo Turnier 1.8 TDI 1995
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от dragodd » 17 мар 2006, 18:18

При всяка смяна на маслото на 10000 км - маслен и въздушен филтър.
При положение, че имаш газово - въздушния на 5000 км през лятото.
През смяна на масло т.е. на 20000 км - и горивния филтър.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 17 мар 2006, 18:25

горивен още не съм сменял.
Трудно ли е,лесно ли е сменянето му?

dragodd
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 12 яну 2006, 18:01
Модел на автомобила: Ford Mondeo Turnier 1.8 TDI 1995
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от dragodd » 18 мар 2006, 06:20

За твоя модел нямам представа нито къде се намира, нито как се сменя. Някой с Ескорт да каже.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 18 мар 2006, 10:09

ще го намеря в книгата и днес ще сменям филтри.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта