дали спуках колектори
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
дали спуках колектори


колата е ескорт ' 97, 1.8 16V, газовата - нормална с ел.изпарител
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Сигурен ли си че смуче?
Какво значи всичко наред по електриката? Замерени и прочетени с компютър, имам предвид и датчиците и кабелите. Ако не виж по-долу какво съм ти написал.
При тоя черен пушек дето е излязъл съм 99% сигурен, че MAF-а ти се е зацапал и то доста.
Свали го и го почисти с контактен спрей. Ако съм прав след монтажа ще работи като нова.
Какво значи всичко наред по електриката? Замерени и прочетени с компютър, имам предвид и датчиците и кабелите. Ако не виж по-долу какво съм ти написал.
При тоя черен пушек дето е излязъл съм 99% сигурен, че MAF-а ти се е зацапал и то доста.
Свали го и го почисти с контактен спрей. Ако съм прав след монтажа ще работи като нова.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Ако не държи обороти то ще е маркуч за вакум Ф12мм. изваден някаде ако не колектори явно...
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Както казва колегата провери някой маркуч да не е излязъл от леглото си . Като се наведеш над мотора и подаваш малко газ ще чуеш съскане, ако дърпа отнякъде въздух.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
тази вечер, на спокойствие с много светлина в гаража разгледах внимателно всичко по смукателния колектор.. не видях никъде откаен маркуч или шлаух...махнах тръбата от въздушния филтър и със съседа запалихме на бензин..запуших с длан дроселовата клапа , при обороти около 2000 на двигателя установих, че смуче въздух отнякъде....започна едно бавно, едно нежно опипване в задната част на смук.коелектор
...и ....под дроселовата клапа, на най-изпъкналото място на колектора, вблизост до купето има един цилиндричен издатък, с отвор...вътрешен диаметър /измерен/ ф8. подобен има в горната част на колектора, но той е с по-малък диаметър/ след малко ще се поровя да проверя служи ли за нещо/...не съм сигурен дали там се нанизва някакъв шлаух за да взима вакуум за нещо...но....сложих гумена тапичка на този отвор и нещата си дойдоха на мястото...двигателя отново си замърка като котенце в скута на приятна дама.....ако някой знае дали там се нанизва шлаух, да каже...не вярвам да е технологична тапа против детонации в смукателния колектор но знае ли човек...изминах около 5 км....не забелязах разлика в поведението на двигателя...сега въпрос за кихалките...къде трябва да се сложи този или тези клапанчета...като мисля, че детонацията е била в смук.колектор, предполагам, че трябва да се сложи /сложат/ на него...подсказвайте и споделете опит...благодаря, доволен съм тази вечер и с удоволствие ще изпия няколко бири за здравето на всички в този форум....и за мое естествено




-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Колега може ли да карате на газ с пластмасови колектори и да нямате разтоварващи клапани.Изглежда твоя тротъл е подобен ,като на мондеото това е технологичен отвор с гумена тапа и тя те е спасила като е изкочила и разтоварила колектора. Аз там съм си включил Флаш лубето.Намери гумена тапа с периферия да не я глътне пък мотора.Ако на твоя мотор над тротъла има резонатор/пластмасова кутия/ слагай веднага там клапа.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Колега може ли да карате на газ с пластмасови колектори и да нямате разтоварващи клапани.Изглежда твоя тротъл е подобен ,като на мондеото това е технологичен отвор с гумена тапа и тя те е спасила като е изкочила и разтоварила колектора. Аз там съм си включил Флаш лубето.Намери гумена тапа с периферия да не я глътне пък мотора.Ако на твоя мотор над тротъла има резонатор/пластмасова кутия/ слагай веднага там клапа.
имам предпазен клапан, гумения пръстен на отворите на смесителя на газовата....гумената тапа е с калпаче и с конус, няма да я глътне вакуума...а за резонаторната тръба, точно там ще ми престържат ПВЦ втулка за да монтирам клапата, благодаря за съвета
имам предпазен клапан, гумения пръстен на отворите на смесителя на газовата....гумената тапа е с калпаче и с конус, няма да я глътне вакуума...а за резонаторната тръба, точно там ще ми престържат ПВЦ втулка за да монтирам клапата, благодаря за съвета
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
nik_il колега точно от този шлаух зад всмукателния колектор ти смуче въздух. Бил е затапен но при детонацията тапата му е хвръкнала. Аз имах абсолютно същия проблем, то дажбе и се чува как свисти въздуха от там. Та измисли му една тапа и го запуши - оборотите ти ще заспят.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- meltin
- потребител
- Мнения: 194
- Регистриран: 27 сеп 2007, 12:46
- Модел на автомобила: Escort SW Ghia `96 1,6 16V
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Колега какво се оказа?
Имаме ли първия спукан колектор във форума или е само гумената тапата последно?
Имаме ли първия спукан колектор във форума или е само гумената тапата последно?
- kpacu
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 21 окт 2007, 18:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1998 Ghia Zetec 2.0i 16v 130 hp 96 kw
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Здравейте,
При мен на същото място има маркуч който води на някъде, но не можах да го проследя(почти няма място). Та този маркуч като се извади колата пуши яко черно, няма обороти, гасне и придърпва както колегата е описал. След като маркуча се върне на мястото му всичко си е перфектно, така че не си спукал колекторите 100%

При мен на същото място има маркуч който води на някъде, но не можах да го проследя(почти няма място). Та този маркуч като се извади колата пуши яко черно, няма обороти, гасне и придърпва както колегата е описал. След като маркуча се върне на мястото му всичко си е перфектно, така че не си спукал колекторите 100%



-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
вчера сутринта си взех въдиците и тръгнах за морето...надявах се на сафрид /аз съм от свищов и съм отчаян от липсата на риба по дунав/ улавял съм по 30-40 килограма за един ден преди време край камен бряг/за тези които обичат риболова по морето - в момента на север от варна няма риба, дори прибираха таляните и тръгнаха за рапани/...та тръгнах, напълних бутилката с 28 литра газ и.....естествено газ...с климатик и яко юркане по магистралата..140-160....в балчик ми свърши газта...330 км. с 28 литра газ...та, след като монтирах клапа на резонаторната кутия никакъв проблем нямам с обикновената газова уредба, ел.изпарител.....и този приличен разход ме удовлетворява....е, само като изпреварвам на пета, изключвам климатика за времето докато таре изпреварването...чукам на дърво..дано фордето продължава да ми носи удоволствие от карането...
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
nik_il
Не си написал какъв е Форда ти(с какъв двигател),но ако климатика му е оригинално монтиран от завода,няма нужда да го изключваш при изпреварване,защото той си се изключва сам,когато натиснеш педала на газта докрай.
Не си написал какъв е Форда ти(с какъв двигател),но ако климатика му е оригинално монтиран от завода,няма нужда да го изключваш при изпреварване,защото той си се изключва сам,когато натиснеш педала на газта докрай.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Колега какво се оказа?
Имаме ли първия спукан колектор във форума или е само гумената тапата последно?
не, няма спукан колектор....а тапата-не знам дали е гумена, но отвора го запуших с гумена конусна тапа с калпаче.....
Имаме ли първия спукан колектор във форума или е само гумената тапата последно?
не, няма спукан колектор....а тапата-не знам дали е гумена, но отвора го запуших с гумена конусна тапа с калпаче.....
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
nik_il
Не си написал какъв е Форда ти(с какъв двигател),но ако климатика му е оригинално монтиран от завода,няма нужда да го изключваш при изпреварване,защото той си се изключва сам,когато натиснеш педала на газта докрай.
някъде написах, че форда е ескорт 1.8 16 V 115 кс произведен 1997, първа регистрация 1998, всичко по него е заводстко с изключение на газовата.....не знаех и не съм усетил при натискане на педала на газта докрай да се изключва климатика, ще се ослушам още утре затова...просто усещам, че ускорението е бавно /минавам на по-ниска предавка и нещата се получават/.....надявам се това включване и изключване на климатика не е проблем...за климатика....
Не си написал какъв е Форда ти(с какъв двигател),но ако климатика му е оригинално монтиран от завода,няма нужда да го изключваш при изпреварване,защото той си се изключва сам,когато натиснеш педала на газта докрай.
някъде написах, че форда е ескорт 1.8 16 V 115 кс произведен 1997, първа регистрация 1998, всичко по него е заводстко с изключение на газовата.....не знаех и не съм усетил при натискане на педала на газта докрай да се изключва климатика, ще се ослушам още утре затова...просто усещам, че ускорението е бавно /минавам на по-ниска предавка и нещата се получават/.....надявам се това включване и изключване на климатика не е проблем...за климатика....
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: дали спуках колектори
Извинявай,видях го по-нагоре,но имах в предвид,че не си го написал в профила си.А включването и изключването на компресора на климатика си е съвсем нормално и нищо няма да му стане 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта