Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 04 юли 2007, 16:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Здравейте, преди два дни се сдобихме със следната красавица - Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 90к.с., първа регистрация 2012, на 16к километра в гаранция до 2017
. Дълго време използвахме за семейна една фиеста и както може би се досещате подобрението спрямо нея е поне две класи
. Изпълнението е второто най-ниско, но нас ни устройва перфектно (климатик, радио, икономична и голям багажник) все пак е семейна, а не рали кола. Преди да я закупим оглеждахме и за нови коли на лизинг (не форд), ноо като видяхме тази на половин цена си дадохме сметка, че това са излишни пари, които и нямаме.
Като ми припомните как се качваха и снимки ще го направя като имам време
Имам 2 въпроса значи относно температурата, индикатора е обозначен с мин 60 и макс 120 градуса, когато загрее, стрелката на температурата не е точно в средата, тоест на 90 а леко вляво - преди 90. Предполагам е нормално, но все пак не съм карал дизел и не знам та за това питам.
Другото питане, при работещ двигател отпред отдясно (като си навън естествено) се чува едно леко жужене, високо, като електрическо, единия път спря за малко, но още не мога да го разбера какво е, някаква идея? Не се притеснявам особено - нали за това е гаранцията, но реших все пак да питам.


Като ми припомните как се качваха и снимки ще го направя като имам време

Имам 2 въпроса значи относно температурата, индикатора е обозначен с мин 60 и макс 120 градуса, когато загрее, стрелката на температурата не е точно в средата, тоест на 90 а леко вляво - преди 90. Предполагам е нормално, но все пак не съм карал дизел и не знам та за това питам.
Другото питане, при работещ двигател отпред отдясно (като си навън естествено) се чува едно леко жужене, високо, като електрическо, единия път спря за малко, но още не мога да го разбера какво е, някаква идея? Не се притеснявам особено - нали за това е гаранцията, но реших все пак да питам.
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 27 май 2013, 18:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Честито за придобивката
За качване на снимки аз ползвам този сайт http://www.resizeimage.4u2ges.com/default.asp?b=nc да ги смаля на 150 кб. и си ги качвам в сайта с добро качество . Относно за жуженето - може да е от ремъка 


-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 31 яну 2014, 22:19
- Модел на автомобила: FORD Focus 07' 1.6 TDCI 90кс.
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Честито колега,преди 1месец и аз се сдобих с Ford focus 1.6 TDCI 90кс.И при мен стрелката на температурата застава малко преди 90градуса,чува се същото жужене отпред дясно но и аз незнам от какво е но явно е нормално.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Здравей колега, Честито за придобивката много ще те радва. Карам същия двигател на фокус само,че от 2010,а първата му регистрация беше 2007. В отговор на въпросите ти:
1 Относно датчика за температурата НИКОГА при нормални обстоятелства не стига средата ако я стигне или подмине е заплашително.
2 Относно жуженето отпред в дясно (под фара) там ти се намира помпата за хидравликата (управлението на колата),което е ел. помпа. Когато завъртиш волана на някъде (при работещ двигател разбира се) то ще се чува малко повече,но това не бива а те притеснява.
Този мотор е железен няма да имаш грам ядове с него за толкова време само масла и филтри съм сменял (сам).
Ако нещо др те интересува съм насреща (макар че си гаранционен и едва ли ще ти се разправя да пипаш нещо сам )
1 Относно датчика за температурата НИКОГА при нормални обстоятелства не стига средата ако я стигне или подмине е заплашително.
2 Относно жуженето отпред в дясно (под фара) там ти се намира помпата за хидравликата (управлението на колата),което е ел. помпа. Когато завъртиш волана на някъде (при работещ двигател разбира се) то ще се чува малко повече,но това не бива а те притеснява.
Този мотор е железен няма да имаш грам ядове с него за толкова време само масла и филтри съм сменял (сам).
Ако нещо др те интересува съм насреща (макар че си гаранционен и едва ли ще ти се разправя да пипаш нещо сам )

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 31 яну 2014, 22:19
- Модел на автомобила: FORD Focus 07' 1.6 TDCI 90кс.
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Колега предстои ми смяна на масло и филтри,сподели какви ползваш ти.sgel написа:Здравей колега, Честито за придобивката много ще те радва. Карам същия двигател на фокус само,че от 2010,а първата му регистрация беше 2007. В отговор на въпросите ти:
1 Относно датчика за температурата НИКОГА при нормални обстоятелства не стига средата ако я стигне или подмине е заплашително.
2 Относно жуженето отпред в дясно (под фара) там ти се намира помпата за хидравликата (управлението на колата),което е ел. помпа. Когато завъртиш волана на някъде (при работещ двигател разбира се) то ще се чува малко повече,но това не бива а те притеснява.
Този мотор е железен няма да имаш грам ядове с него за толкова време само масла и филтри съм сменял (сам).
Ако нещо др те интересува съм насреща (макар че си гаранционен и едва ли ще ти се разправя да пипаш нещо сам )
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 2 sedan 1.6TDCi, 2012
Разгледай разделите на форума, запознай се с правилата и задай въпросите си на подходящите места.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта