Проблем с гаснене в движение Fokus 1.8 TDDI
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 28 авг 2011, 15:29
- Модел на автомобила: Focus 1.8TDDI / Nissan Primera GT
- Status: Извън линия
Проблем с гаснене в движение Fokus 1.8 TDDI
Здравейте колеги.Реших да споделя моето решение на този проблем.Когато ми го направи тоя номер за първи път започнаха да ми минават през главата едни мисли за помпи,педали на газта и все такива приятни неща
След доста четене из форума припознах този проблем в поне 10 теми.Както си пише и в заглавието на темата колата гаснеше когато и както си поиска,без значение колко е карана.Изгасва,светва таблото запалва и продължава.Имаше моменти когато го правеше еднократно да речем за 100км а имаше и момент в който просто не можеше да се движи от гаснене.След самодиагностика ,единственият проблем който показа като грешка беше слаб акумулатор.Вече се бях замислил сериозно да започна с разглобяване на педала на газта като за начало,но ми мина идеята да погледна кулера в какво състояние е.След сваляне на пластмасовия капак установих ,че кулер има на теория,а на практика е задръстен до такава степен че въздух не преминава през него.Сваляне почистване с препарати,водоструйка и изненада,започна даже и да се вижда светлина през ламелите
след сваляне на въздушния датчик,отстрани на кулера видях че е целия в масло(ама мноооого масло)на практика почти е невъзможно да мери температурата.След почистване на датчика и кулера ефекта е ясен.Колата стана друга(логично все пак)и проблемът с моето гаснене изчезна!Най-вероятно датчикът е отчитал прекалено голяма температура на въздуха(ако въобще е отчитал нещо) и това е водило до гаснене на автомобила.Предполагам някаква система за защита 



- Streetracing
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 20 ное 2013, 21:05
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 02' TDDI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене в движение Fokus 1.8 TDDI
Добре е че си решил проблема
иначе е много неприятно аз имах подобен проблем с бившата ми кола (БМВ Е36 318 ТДС 98-а год) както вървеше има нафта има всичко и гаснееше. Като вдигнеш задната седалка има от едната страна помпа а от другата сонда, като и ударя един два юмрука на помпата колата запалва и тръгва, смених помпата и я продадох. Мисля на пролет и аз да смъкна кулера на фокусника профилактично да го измия 


-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:29
- Модел на автомобила: Фокус mk1 1.8tddi 90hp ''00
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене в движение Fokus 1.8 TDDI
Колеги от вътрешната възможно ли е да се запуши кулера и ако да как се чисти ?
Иначе за от външната е ясно !
Иначе за от външната е ясно !
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 15 окт 2005, 00:26
- Модел на автомобила: Форд Мондео МК2
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с гаснене в движение Fokus 1.8 TDDI
Здрасти колега,добре е,че колата не ти гасне вече но не съм сигурен,че си решил проблема с това което си направил.Помисли,колата гасне и веднага пали след това да не би да се е охладил за няколко секунди и пишеш когато си поиска.Значи и когато не е загряла.Ами за 100 км.вече е загрявала доста пъти до максимална температура.Ами,ако караш в града по светофарите и тръгнеш-спреш кога ще се охлади?Датчика който си почистил,ако сега го свалиш ще е същия,на тези километри всички турбини бълват масло и затова по добре обърни внимание на нея,а и от него не гасне колата,а влиза в режим в който не може да се форсира над 2000 об.Всичко това го пиша за да не те изненада отново.За диагностиката не знам с каква си го тествал но няма начин да не покаже,ако е с истинска.Желая ти много безаварийни километри...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта