Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
- ageorgiev
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 28 юни 2009, 21:01
- Модел на автомобила: New Ford Focus 1.6 (100 hp) Duratec 5d Loder 1899 Tuning (2009)
- Местоположение: Sofia/ Pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
vrajdeber написа:Мерси, точно обаче тези автоматични светлини искам да направя да си светят и в облачно време, не само вечер.ageorgiev написа:vrajdeber написа:Предполагам че това ще работи и на моя Фокус. Точно такова нещо исках.
Нивото Ghia има серийно автоматични светлиниТи си от щастливците
След малко смятам да сляза да отворя капака и да видя къде са тея бушони и релета.
С подобрението, за което говорим ще ти светят късите на 80% през цялото време, а не само когато е облачно и вечер

Loder1899 в BG: http://www.pitlane-bg.com/ageorgiev@hotmail.bg" onclick="window.open(this.href);return false;"


-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 11 юли 2009, 18:01
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,6 Ti-VCT Ghia
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Благодаря за всичко, вече имам инсталирани дневни светлини. 
Остава само да си сложа блутуут и всичко ще е наред.

Остава само да си сложа блутуут и всичко ще е наред.
- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
някой има ли представа дали нещо такова може да се направи и на ескорт 97ма година ??
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 08 ное 2009, 20:54
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
При поставяне на DRL модула ,работят ли задните светлини ?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ако имаш в предвид задните габарити,не не работят.Включват се автоматично,когато се стъмни.Ако нямаш автоматични фарове,тогава светят.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 08 ное 2009, 20:54
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Не съм с автоматични светлини,Фокусът е 2009 г дизел, ниво Тренд.Има ли друг вариант задните габарити да не работят,а предните да работят с половината си мощност и да могат да бъдат изключвани по мое желание макар с допълнителен прекъсва?.Замислям се за Ангелски очи или LED светлини( лента) или ксенони.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 29 яну 2010, 14:53
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Дали това важи и за S-Max?
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Браво, synthez 3D! Страхотна тема!
А как стои въпросът с гаранцията, ако си монтирам дневни светлини? Ще откажат ли гаранционно обслужване? Или да отида в Мото Пфое, те да ми добавят релето и бушоните и да ме ошушкат за услугата? Или изобщо няма опция за валидност на гаранцията, независимо, че те са ми дообурудвали Фокуса?
Поздрави
Светльо
А как стои въпросът с гаранцията, ако си монтирам дневни светлини? Ще откажат ли гаранционно обслужване? Или да отида в Мото Пфое, те да ми добавят релето и бушоните и да ме ошушкат за услугата? Или изобщо няма опция за валидност на гаранцията, независимо, че те са ми дообурудвали Фокуса?
Поздрави
Светльо
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Няма никакви проблеми с гаранцията.Никой не може да ти направи проблем,още повече,че монтираш оригинални части, без да променяш електрическата част.Друг е въпроса,че ако попиташ в МП за тази опция,ще те изгледат като полезно изкопаемо,защото не знаят как става.Да не говорим,че никой няма и дори най-малка представа какво точно и къде е монтирано на твоята кола и със сигурност никой няма да разбере,че имаш добавена такава опция.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Сега остава да обясниш къде се намира електронният блок, че да ни спестиш ровенето и разглобяването на капаци и пластмаси... >:D<:
Друг неприятен момент е, че DRL светват с подаването на контакт. Т.е. зимно време трябва да държа клююча на светлините в положение О и след като запаля да мина на Auto. Пустите му дизели - искат много ток при палене и тр. да изключваме всеки възможен консуматор (ако искаме да съхраним акумулатора).
Друг неприятен момент е, че DRL светват с подаването на контакт. Т.е. зимно време трябва да държа клююча на светлините в положение О и след като запаля да мина на Auto. Пустите му дизели - искат много ток при палене и тр. да изключваме всеки възможен консуматор (ако искаме да съхраним акумулатора).
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Електронният блок се намира точно под жабката.Има капак от пресован материал,който се държи на две пластмасови закопчалки.След като махнеш капака се вижда самия блок,който също се държи на два болта,които се завъртат с ръка.В упътването на колата мисля,че има описание как се стига до предпазителите,но това е доста просто и не би трябвало да е проблем.
А колкото до светването на фаровете си прав,наистина светват с подаването на контакт,но това не е толкова страшно и едва ли ще имаш проблем с въртенето,щом от завода са решили да направят системата по този начин.При мен консумацията на стартера почти не се забелязва при светнати фарове.Не е както беше на по-старите коли,където стартерите нямат вътрешни предавки и бяха с много по-голяма консумация.А ако все пак искаш да не светват,достатъчно е да врътнеш ключа на едно положение наляво от AUTO, където са габаритите и фаровете ще угаснат.
А колкото до светването на фаровете си прав,наистина светват с подаването на контакт,но това не е толкова страшно и едва ли ще имаш проблем с въртенето,щом от завода са решили да направят системата по този начин.При мен консумацията на стартера почти не се забелязва при светнати фарове.Не е както беше на по-старите коли,където стартерите нямат вътрешни предавки и бяха с много по-голяма консумация.А ако все пак искаш да не светват,достатъчно е да врътнеш ключа на едно положение наляво от AUTO, където са габаритите и фаровете ще угаснат.
- ageorgiev2010
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 24 дек 2009, 16:42
- Модел на автомобила: Volvo C30 (2010) 1.6 R-Design
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Страхотна тема! Предлагам да се направи "ВАЖНА" 

- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Още един Фокус с дневни светлини, благодарение на synthez 3D!
Системата работи и е много полезна екстра. Най-хубавото е, че при включени DRL, AFL не функционира, т.е фаровете не завиват.
Щом премина на къси или пък се стъмни, ксеноните следват ъгъла на завоя.
Надявам се, че 80 % сила на DRL няма негативен ефект върху фабричните ксенонови светлини! Или греша?
P.S.: Още 1 вот, темата да бъде бодната като "важна"!

Системата работи и е много полезна екстра. Най-хубавото е, че при включени DRL, AFL не функционира, т.е фаровете не завиват.
Щом премина на къси или пък се стъмни, ксеноните следват ъгъла на завоя.
Надявам се, че 80 % сила на DRL няма негативен ефект върху фабричните ксенонови светлини! Или греша?
P.S.: Още 1 вот, темата да бъде бодната като "важна"!
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Ако ксенона е фабричен,ще свети 100%,защото инсталацията е предвидена за ксенон и на мястото на резистора за намаляване на мощността има мостче.Така че остава само да се радваш на автоматичния си DRL 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
...
Последна промяна от dimkar на 17 авг 2010, 00:50, променено общо 1 път.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
След известно бъзикане, установихме, че колата е със стандартни халогенни крушки, които светят доста по-бяло в сравнение с фаровете за мъгла. Именно поради силната светлина на късите сме се заблудили, че е с ксенон.synthez 3D написа:Ако ксенона е фабричен,ще свети 100%,защото инсталацията е предвидена за ксенон и на мястото на резистора за намаляване на мощността има мостче.Така че остава само да се радваш на автоматичния си DRL
Освен това, при покупката, в Мото Пфое бяха казали, че Адаптивните завиващи светлини (AFL) вървят само с ксенон...
В положение Auto дневните светлини светят на 80% (с идея по-слабо от късите). Щом затъмним датчика или минем на Къси, фаровете светват по-силно (100%) и габаритите се включват.
При DRL нищо по таблото не индикира, че има включени светлини. При превключване на Къси, индикатора в оборотомера и илюминацията на таблото светват както нормално.
Дали заради добрата осветимост на фаровете и правилното разпределение на светлината или заради светлия (не жълтеникав) цвят на светлинния поток, винаги съм мислел, че колата е с ксенон... Сигурно и завиващите лупи на AFL имат своят принос...
Браво на Форд - за пореден път доказват, че произвеждат коли с качествени светлини!
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Дали го има това на мондео след 2007-ма?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
за 2002 мондеото от четене най-вече в service manual-а стигнах до извода че има дневни светлини, при конкретно оборудване, т.е. при поръчка...
От ровене насам-натам стигнах до извода, че гнездото на релето е залепено отдолната страна на основното бушонно табло (това дето е вътре под волана), при мен е синьо гнездо със 7 дупки, но само в 5 от тях има клеми, които са разположени на кръст - като на най-долната клема имам постоянна маса, а на най-лява - постоянни 12V.
Моля ако някой има Мондео МК3 и има дневни светлини да погледне дали има там реле и да провери това ли е релето за дневните светлини. Ако е това моля за номера (Part number).
edit: Леко развитие: Като се замости постоянния + със средното краче и при ключ за фаровете в положение 0 светват късите, без габарати. Губи се управляващия сигнал за релето...
edit2: още малко развитие - При подаване на контакт се появява + на срещуположната на "0"-та клема, т.е. това са контактите на бобината... Обаче нещо немога да схвана - защо при замостване, т.е. все едно е сработил контакта на релето не светват габарати, а само къси светлини?
От ровене насам-натам стигнах до извода, че гнездото на релето е залепено отдолната страна на основното бушонно табло (това дето е вътре под волана), при мен е синьо гнездо със 7 дупки, но само в 5 от тях има клеми, които са разположени на кръст - като на най-долната клема имам постоянна маса, а на най-лява - постоянни 12V.
Моля ако някой има Мондео МК3 и има дневни светлини да погледне дали има там реле и да провери това ли е релето за дневните светлини. Ако е това моля за номера (Part number).
edit: Леко развитие: Като се замости постоянния + със средното краче и при ключ за фаровете в положение 0 светват късите, без габарати. Губи се управляващия сигнал за релето...
edit2: още малко развитие - При подаване на контакт се появява + на срещуположната на "0"-та клема, т.е. това са контактите на бобината... Обаче нещо немога да схвана - защо при замостване, т.е. все едно е сработил контакта на релето не светват габарати, а само къси светлини?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Нали това е идеята на дневните светлини. Да светят само късите без габарити отпред и отзад.Любо написа:Обаче нещо немога да схвана - защо при замостване, т.е. все едно е сработил контакта на релето не светват габарати, а само къси светлини?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Включване на дневни светлини DRL на Focus 2 и C-MAX
Аз останах с впечтлението, че имаш всичко без предни и задни фарове за мъгла и без дълги (като светкавицата се запазва). Или поне така пише в мануала
едит: Това гнездо за което говоря в горния пост е за SWRA реле, т.е реле за пръскалки на фаровете. Връзката му с тях е че пръскалките трябва да могат да пръскат, когато фаровете светят, за това и там се появява + при контакт (този + е от ключа за фаровете).
В схемата за дневни светли не участва това SWRA реле.
Схемата при мен я изпълних с мост между пин 4 и пин15, и втори мост от пин 4 (или 15) към пин 6. Тези два моста са на буксата на ключа.
Тъй като изпълних схемата тестово, с поръчни материали не съм направил снимки. Като си намеря подходящите кабелни обувки ще изпълня схемата като хората и ще кача снимков материал от операцията.
В интерес на истината ако се прекъсне посотянния + на SWRA гнездото, с реле ще могат да се включат късите, а габаритите с мостчето. Това е за тия които нямат, не искат и няма да искат пръскалки на фаровете. Ако не се прекъсне тоз постоянен + , като се сложи нужното реле, което да затвори веригата на фаровете при контакт, се подава напрежение на бобината на релето на късите, което ще залепне в един момент...
Ето как работят фаровете при включени дневни светлини. Ключа е на положение 0 - при контакт има габарити, къси и индикация на таблото, може да се примигне с дългите; При завъртане на ключа на габарити остават габаритите, изчезват късите; при завъртане на ключа на къси - късите си светват;
едит: Това гнездо за което говоря в горния пост е за SWRA реле, т.е реле за пръскалки на фаровете. Връзката му с тях е че пръскалките трябва да могат да пръскат, когато фаровете светят, за това и там се появява + при контакт (този + е от ключа за фаровете).
В схемата за дневни светли не участва това SWRA реле.
Схемата при мен я изпълних с мост между пин 4 и пин15, и втори мост от пин 4 (или 15) към пин 6. Тези два моста са на буксата на ключа.
Тъй като изпълних схемата тестово, с поръчни материали не съм направил снимки. Като си намеря подходящите кабелни обувки ще изпълня схемата като хората и ще кача снимков материал от операцията.
В интерес на истината ако се прекъсне посотянния + на SWRA гнездото, с реле ще могат да се включат късите, а габаритите с мостчето. Това е за тия които нямат, не искат и няма да искат пръскалки на фаровете. Ако не се прекъсне тоз постоянен + , като се сложи нужното реле, което да затвори веригата на фаровете при контакт, се подава напрежение на бобината на релето на късите, което ще залепне в един момент...
Ето как работят фаровете при включени дневни светлини. Ключа е на положение 0 - при контакт има габарити, къси и индикация на таблото, може да се примигне с дългите; При завъртане на ключа на габарити остават габаритите, изчезват късите; при завъртане на ключа на къси - късите си светват;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост