Страница 1 от 2
препоръчам ел. техник за Форд
Публикувано: 14 сеп 2007, 08:53
от geo_g
Здравейте,
Искам да ви похваля и препоръчам ел. техник за Форд. Казва се Митко и работи в СБА Велико Търново. Дълго време имах проблем (не точно), но труден за диагностициране, който никой не се нае да диагностицира, а обикалях дълго по сервизи в София и Варна (вкл. МП София и Форд Ескпрес Триъгълника-има тема в "Не ходете там") София. Човекът само по симптоми ми обясни, къде точно е проблема, а после и ми показа точното място. Само за ваша информация познава кабелите по цветове и знае кой за къде води и какво захранва, а разбрах, че 6-7 години е бил във МП Варна. Докато бях там за 1 час на върволица минаха Фокуси и Мондеота и разни други марки.
p.s. Не ми никакъв и преди два дена си взех отпуск и си вдигнах задника от София да ходя специално до там само за това.
Публикувано: 14 сеп 2007, 08:56
от cenzor
Сподели и какъв е проблема и решението му, можеш да помогнеш на някой.
Публикувано: 14 сеп 2007, 09:13
от geo_g
Беше кола с характер: самоволни включвания, изключвания и отказ за включване на ел. консуматори.
Основният проблем беше в таблото с бушоните като цяло и 1бр. управляващо реле или каквото там се нарича + клеми.
Публикувано: 14 сеп 2007, 09:42
от ewgeny
Публикувано: 14 сеп 2007, 10:59
от madboy
На
Наско другото му име е Митко.
P.S. Между другото тук в Красна поляна има един сервиз на СБА или е бил на СБА, та там има един карбураторджия и се казва Митко- мнооо го хвалеха.
Публикувано: 14 сеп 2007, 14:07
от paci
Е то в Търновския филиал на МП имаше шеф Митко.
Е за него знаем, че е мноу печен по жиците.
Публикувано: 14 сеп 2007, 15:28
от geo_g
Преди това е работил и във Форд Търново.
Научих за него от един приятел на когото оправи климатроника на Фокуса за 50лв. а в МП му искаха около 380лв. за труд и части.
Публикувано: 14 сеп 2007, 15:42
от demiro
paci написа:Е то в Търновския филиал на МП имаше шеф Митко.
Е за него знаем, че е мноу печен по жиците.
Същият Митко е,премести се от там.
Жив и здрав Митак и голям да пораснеш!/има регистрация при нас,сигурно ще се обади/

Re: Не мога да се сдържа да не похваля!
Публикувано: 14 сеп 2007, 16:06
от demiro
geo_g написа:Здравейте,
Искам да ви похваля и препоръчам ел. техник за Форд. Казва се Митко и работи в СБА Велико Търново. .........
p.s. Не ми никакъв и преди два дена си взех отпуск и си вдигнах задника от София да ходя специално до там само за това.
Ти за това ли търсеше карта да стигнеш до СБАто
Гледай тоя Митко,как ми помогна на мен с труден за диагностика проблем преди време.Голяма работа е!
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=
Re: Не мога да се сдържа да не похваля!
Публикувано: 14 сеп 2007, 20:28
от geo_g
Да. Само затова търсех СБА.
Да е жив и здрав, както и всички Вие.
p.s. Дано да съм помогнал на някой друг, че аз на десет места питах за читав жичкаджия из нета и нищо. А него го намерих случайно по неволя.
Митко
Публикувано: 14 сеп 2007, 21:30
от tata1971
Публикувано: 26 сеп 2007, 18:46
от ZuNinjaz
Днес и аз посетих въпросния Митко и съм много доволен от работата му. За 20лв. ми направи диагностика, почисти ми маф-а и ми намери проблема в един маркуч. Определено си разбира от работата човека! На друго място едно на ръка, че ти взимат много пари и друго, че не успяват да ти намерят проблемното място на колата.
Така, че в заключение мога да ви кажа: Ако отидете при него никак няма да сгрешите

Публикувано: 26 окт 2007, 07:26
от Mitko
Благодаря на всички ,който са написали тия постове . Да сега сам в СБА . След 2години и половина мъки да науча колегите в Мото Пфое Велико Търново да работят както трябва ,не успях дори и като техен Началник сервиз. Трябваше да запретвам ръкави и да оправям тяхната каша.Накря ми писна и сиотворих сервиз . Ако мога да помогна на някои на лице сам ,но не ми се сърдете ако ви кажа час за след 5-7 дни. Много работа има
тел.0898458599.
Благодаря отново на всички.Пожелавам ви безаварийно патуване с Форд.

Публикувано: 26 окт 2007, 07:57
от DTM

Е честит ти имен ден тогава Митко

, много здраве и все така да помагаш на автомобилчетата ни

.
Публикувано: 26 окт 2007, 09:23
от nikolovvd
Честит имен ден Митко!
Ако ти се хапва чеверме - днес е момента.
Димитров ден е и празник на Видин и от вчера в центъра се върти нещо голямо с рога на чеверме.
Публикувано: 26 окт 2007, 10:58
от S@sel@
Честит имен дан адаш!
Имам проблем с оборотите на бензин, когато колата е студена- гасне. от МП казаха, че ще трябва да се чистят инжекторите. Освен това когато спускам по инерция и изключа от скорост /май понякога и на скорост де/ и намаля под 20 км/ч оборотите започват да се качват 2000, 3000, 4000. Имам и газ. Там нямам проблем с гасненето, но и там го има това с оборотите. Най интересното е, че колата си се оправя сама! Т.е. проблема не е постоянен, а от време на време. На 10-ти ноември си запазвам час!

Публикувано: 20 ное 2007, 23:03
от S@sel@
БРАВО! с чиста съвест мога да препоръчам Митко от Търново- Проблемите, който накараха няколко сервиза да кажат, че колата трябва да се "изследва няколко дни" той ги реши за няколко часа! Мислех, че ще го стресна като пристигна в събота в 8.20, но той вече си бачкаше човека... Има страхотен компютър за диагностиката- седна и ми показа грешките разбираемо /компютъра откри и дупка на ауспуха, но това е друга тема/
1. Няма гаснене!
2. Оборотите са ОК и като тръгвам и като спирам.
3. Откри причинителите на няколко дреболии дето дразнеха и бях свикнал с тях.
цялата работа излезе 50 лв,+ ходене до В.Търново /то аз към Варна отивах де, та ми беше на път/
РАВНОСМЕТКАТА
Струваше си!
Публикувано: 21 ное 2007, 00:34
от libra
S@sel@ написа:1. Няма гаснене!
2. Оборотите са ОК и като тръгвам и като спирам.
3. Откри причинителите на няколко дреболии дето дразнеха и бях свикнал с тях.
Колега, би ли обяснил къде е бил проблема и какво точно е правил, понеже доста хора имат проблем с вдигането на обороти, а и при мен някой път се вдигат до 1500 и искам да го разреша
Публикувано: 21 ное 2007, 09:27
от S@sel@
Значи при мен проблема беше следния: При спускане след изключване от скорост!?? и намаляване на скоростта под 20-тина км оборотите започваха да се покачват вкл и до 4000. В момента на спиране или на вкл на скорост оборотите се укротяваха! Проблема не беше постоянен а само от време на време. Също на бензин колата сутрин гаснеше. Като покарам 1км проблема изчезва! Е да ама не винаги! Проблем с гаснене на газ няма!
При такова описание другите майстори единствено се почесваха. Изслушах 10-тина теории- датчици на свободния ход, заминал компютър, датчици на температурата... Само той каза- ела. И я оправи. Почистване на инжекторите, плюс някакви като тапички измъкна от двигателя /вакуумче някакво/- едната беше пробита, смени я. Откри и че втория вентилатор /май е за климатика/ не работи на високи обороти. За секунди намери бушона и го смени.
Пропуснах да кажа, че бях ходил до МП преди време тогава проблема не беше сериозен и почти не се появяваше. От там също се справиха добре- казаха, че инжекторите трябва да се чистят. Е това хубаво, ама като не чистят инжектори!? Е там им оставих колата да пренощува и като я взех беше с по- високи обороти от нормалното но не гаснеше /значе проблема се е решил и без чистенето на инжекторите... чудех се какво ли са правили, казаха, че са ми сменили софтуера на компютъра/ и чак сега, като проблема дойде на дневен ред се заех по- сериозно с него.
Пиша едва след 10 дневен тест на колата / над 1000 км/, да съм сигурен, че не е временно решението с инжекторите, но сега на бензин ВСИЧКО е наред!
Публикувано: 23 фев 2008, 21:31
от Veso
Здравеите нека и аз изкажа благодарност кам Митко днес се прибрах от Тарново о колицата е на 6 не6та които гледаха и се пулеха почти 50 човека и негодниците от МП Митко ги оправи за 20 мин бади жив и здрав .Поздрави