мнение относно сервиз "Друмник" на бул.България
- lessy
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 ное 2006, 14:28
- Модел на автомобила: Fорд мондео- 2002
DuratekHE 2,0 L 16V 107kw Ghia
Ford Escord 1,3 i 1993 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
мнение относно сервиз "Друмник" на бул.България
Гледам, че в този сервиз има добра апаратура-лошото е, че само се спъват в нея. Освен от гуми от нищо друго не разбират. А иначе имат големи претенции и цени, т.е. там са най-обикновенни гумаджии- но-о скъпи!
Последна промяна от lessy на 13 авг 2012, 15:08, променено общо 1 път.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4786
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мнение относно сервиз "Друмник" на бул.България
не ходи там!взимат скъпо ,за качеството вече не мога да кажа ,че от първото и последно посесщение там мина доста време
времето е като парите-никога не стига
- XN3K
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 22 юли 2007, 15:55
- Модел на автомобила: Fiesta Trend 1.25 (82 HP), 2017
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мнение относно сервиз "Друмник" на бул.България
Аз поддържам всички служебни коли (както и личната си) в Друмник вече 7 години. В друг сервиз повече не бих стъпил. Наложи ми се на 2 пъти да ползвам услугите на Мото Експерт и повече кракът ми няма да стъпи там.
В Друмник преди баланса, джантите и гумите задължително се измиват и подсушават, а след това се вадят камъчетата от протекторите. Това не съм го виждал в никой друг сервиз.
Да, скъпичко е, но качеството си има цена, а и отношението на момчетата, които работят там към автомобилите е съвсем различно от това по другите сервизи. Само ще дам за пример какво се случи при посещението ми в Мото Експерт. Предполагам всички сте се сблъскали с проблема на запечените колела при Форд - понякога нямат сваляне. Такъв беше и моят случай. След като развиха гайките и се видя, че колелата няма да паднат лесно се започна едно безразборно ритане по гумите и джантите. Чак ми прилоша. Колата така се клатеше, че имах чувството, че ще се изсипе от крика. Започна едно псуване и клетви към Форд и как била най-скапаната фирма ... и бла, бла, бла. Понеже с ритане не се получиха нещата, един младеж взе хубава и дълга метална тръба и докато го видя я напъха между спиците на алуминиевата джанта. След това я опря в спирачният диск и започна да напъва. Резултата - назъбена джанта и повреден спирачен диск!!! Въпреки, че беше служебна кола, лекичко ми причерня пред очите. Идеше ми да му извадя гръкляна, а това със сигурност щеше да се случи ако беше на личният ми Фокус.
Ето такова нещо НИКОГА няма да се случи в Друмник. Предпочитам да дам тройно повече пари, но да бъда обслужен като бял човек, а колата ми да бъде обгрижвана, а не съсипана.
ПП: Сетих се и нещо друго. Друмник са може би единственият сервиз, който записва часове в разгара на сезона за смяна на гумите. Това е изключително удобно, защото не ми се налага да чакам часове наред, а колата ми влиза почти веднага.
В Друмник преди баланса, джантите и гумите задължително се измиват и подсушават, а след това се вадят камъчетата от протекторите. Това не съм го виждал в никой друг сервиз.
Да, скъпичко е, но качеството си има цена, а и отношението на момчетата, които работят там към автомобилите е съвсем различно от това по другите сервизи. Само ще дам за пример какво се случи при посещението ми в Мото Експерт. Предполагам всички сте се сблъскали с проблема на запечените колела при Форд - понякога нямат сваляне. Такъв беше и моят случай. След като развиха гайките и се видя, че колелата няма да паднат лесно се започна едно безразборно ритане по гумите и джантите. Чак ми прилоша. Колата така се клатеше, че имах чувството, че ще се изсипе от крика. Започна едно псуване и клетви към Форд и как била най-скапаната фирма ... и бла, бла, бла. Понеже с ритане не се получиха нещата, един младеж взе хубава и дълга метална тръба и докато го видя я напъха между спиците на алуминиевата джанта. След това я опря в спирачният диск и започна да напъва. Резултата - назъбена джанта и повреден спирачен диск!!! Въпреки, че беше служебна кола, лекичко ми причерня пред очите. Идеше ми да му извадя гръкляна, а това със сигурност щеше да се случи ако беше на личният ми Фокус.
Ето такова нещо НИКОГА няма да се случи в Друмник. Предпочитам да дам тройно повече пари, но да бъда обслужен като бял човек, а колата ми да бъде обгрижвана, а не съсипана.
ПП: Сетих се и нещо друго. Друмник са може би единственият сервиз, който записва часове в разгара на сезона за смяна на гумите. Това е изключително удобно, защото не ми се налага да чакам часове наред, а колата ми влиза почти веднага.
- lessy
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 ное 2006, 14:28
- Модел на автомобила: Fорд мондео- 2002
DuratekHE 2,0 L 16V 107kw Ghia
Ford Escord 1,3 i 1993 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: мнение относно сервиз "Друмник" на бул.България
От няколкото ми отивания в сервиз Друмник по различни проблеми се убедих, че са само гумаджии с големи претенции и цени т.е. разбират от всичко и накрая от нищо. Ходих там,защото са ми най- близко но повече -не. По евтино и по точно ще направя диагностика на проблема в Мото Пфое, а ремонта на друго място.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта