Страница 1 от 1

Миене на двигател

Публикувано: 24 юли 2007, 11:39
от vasko_bulgaria
Здравейте Колеги,

Интересуваме на моя Форд Ескорт 1998 г. производство 1.8 D дали има нещо по двигателя,което може да се скапе при едно миене на пароструйка.Знам единствено,че алармата трябва добре да се увие,но за друго нищо.Очаквам съвети.

Благодаря предварително! :wink:

Re: Миене на двигател

Публикувано: 24 юли 2007, 21:04
от T punchev
Мии спокоино,аз несъм имал проблем!

Публикувано: 25 юли 2007, 09:40
от jlpetkov
важното е да изсъхне добре преди да се юрнеш да я караш :D

няма страшно

Публикувано: 25 юли 2007, 12:47
от naftova pechka
трябваше да измия двигателя на фиестата и единственото което направих по мое настояване бе да сваля акумулатора..........по поставката му имаше окисление та да измият хубаво и там.......след това постоях 15 минути да се поизтече всичко и си тръгнах......мивкаджийте казаха че имало два варианта след миене - или да запали или не :P

Публикувано: 25 юли 2007, 15:55
от doctordre
аз чаках повече от половин час да изсъхне :D

Публикувано: 15 сеп 2007, 16:46
от Vulture
И аз го мих моя...хората го сушиха, запали без проблем...Прибрах се от мивката и после дойдоха проблемите...работеше кога на 2, кога на 3, но не и на 4 цилиндъра :D...трябваха ми 2 дни докато се оправи...лошото в случая беше, че и времето беше влажно и студено...Но повече не бих мил двигател...само леко забърсване :)

Публикувано: 28 ное 2007, 19:44
от bassist
Моя милост навремето съм бачкал на автомивка и всеки път като идваше клиент за миене на двигател все аз трябваше да го поема. Та освен алармата, която задължително се покрива с найлон, увивах и разпределителната капачка доколкото е възможно. Но не винаги имаше ефект, всяка кола си имаше собствен "характер".
Проблемът е в конденза, който се образува при миене, а не толкова при директно "попадение" на струята. Една на всеки три коли минаваше през процедурата подсушаване на обувките на свещите и сваляне на дистрибутарната капачка - винаги имаше капчици от вътрешната й страна по пластмасата. Най-доброто лекарство обаче беше, че до пароструйката съвсем близо беше и гумаджията. Та така - струя въздух от пистолета за помпане на гуми от двете страни на обувките на свещите, както и дистрибуторната капачка пак от двете страни, особено там, където влизат кабелите. След това проблем няма :-)

Публикувано: 29 ное 2007, 00:06
от jojo
е аз като водих моя на пароструйката нищо не ми покриха,нито акумолатор,нито делко ни комп,после пичовете си играха да подсушават с компресор след 20 мин запалих,отидох до бензиностанцита на 2км разтояние и като угазих там,после въртене до откат до деми падна акомулатора +подсушаване,добре че бях в квартала и имах на разположениее тогава още 2коли ,ще си дадох ток и след 3дни явно изсъхна като хората щото не ми правеше проблеми

Публикувано: 07 дек 2007, 19:20
от Full_Speed
Трябва след процедурата хубаво да се подсуши дистрибуторната капачка,защото няма палене иначе... :wink: Като си мих двигатела на Forda от препарата които напръсках двигатела целия поделя и после започна да отделя налепите и мазнотиите. :wink:

Публикувано: 08 дек 2007, 08:13
от ofeto
е така е кой има течове,мие двигател!лично мое мнение е по-добре си оправете гарнитурите,вместо да ходите на мивки!моя никога не съм го мил и пак си е лъскав,само има леко прах!пък и какво като ти е мръсен двигателя?чудо голямо!

Публикувано: 08 дек 2007, 09:30
от cocoff
Чувал съм, че след миене някои пръскат (с тия ръчните пулверизатори от препарат за стъкла напр.) спирт върху кабели, свещи, дистрибутори, бобини и пр. Водата, смесена със спирта, се изпарява много по-бързо и напълно.

Публикувано: 08 дек 2007, 12:40
от Full_Speed
Колега oferto двигателя се мие не само от омасленията на гарнитурата.Това е една добра подръжка.Ами от калните локви или също така странични налепи :wink: Да не мислиш,че само от гарнитури се омаслява. :wink:

Публикувано: 08 дек 2007, 12:55
от isoiso
Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P

Публикувано: 08 дек 2007, 15:25
от Gate
isoiso написа:Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P
Двигател може да се измие един път в живота на една кола(в някой случай и това е много) :lol: :wink:

Публикувано: 08 дек 2007, 18:32
от ofeto
Gate написа:
isoiso написа:Не си мийте двигателите, нека са мазни няма да ръждясват :P
Двигател може да се измие един път в живота на една кола(в някой случай и това е много) :lol: :wink:
нали и аз това се опитвам да и обесня :D

Публикувано: 13 дек 2007, 23:01
от TURBOTO
Охх и на мене ми се ще да си измия мотора да Мондеото не че е чак толкова мръсен ама мераки все нещо ме спира не знам.Харесал съм си една водоструика за Коледа да си мия колата пък ще видим може и да се престраша да го измия.

Публикувано: 14 дек 2007, 00:03
от nhk
По-добре да не се мие според мен - нека да е мръсен голяма работа. Аз досега само веднъж съм почиствал нещо по двигателя и то бяха омаслени гумени съединения (за да не се повредят от маслото). След като оправих теча не съм пипал повече.
--- малко Офтопик ---
Един познат си ремонтираше преди седмица Голфа и си извади двигателя, изми го и го боядиса със сребърен металик (и лак после отгоре) заедно със свещите, кабелите и капачката - голяма глупост според мен. Заприлича на новопостроена къща измазана с л...а. А да не говорим, че боята пречи на охлаждането и според мен си съсипа кабели и дистрибуторна капачка.

миене

Публикувано: 14 дек 2007, 20:32
от mladen1984
В годината си мия двигателя поне 4-5 пъти.Все пак отдолу не е затворено и при движение в кал и дъжд всичко се намърсява.До сега не съм имал проблеми с паленето след миене.и според мен двигателя не се мие само при течове на масло 8) .