Connect with your social network account
Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
-
mrdds
- потребител

- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от mrdds » 28 дек 2006, 11:11
Тази сутрин пред блока имаше масово въртене на стартери.Температурата беше -10.Имаше такива ,които палеха като буре с барут и заминаваха по заледените улички,а други въртяха и псуваха по половин час.
Затова реших да пусна анкета.
Гласувайте!
-
ewgeny
- потребител

- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ewgeny » 28 дек 2006, 11:36
Тя мойта пали лесно, ама акумулатора ми едвам едвам я завърта! Купих си го от "Косер" -а преди 2 месеца! Никога не си купувайте от там акумулатор! Това е отпадък направо! Днес ще ходя да се разправям и да шамаря някого!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
IVAN_SA
- потребител

- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от IVAN_SA » 28 дек 2006, 12:22
До сега не съм имал проблеми с паленето сутрин.Просто въртя и пали на 1-2-3 секунди. Акумулатора е на 4 месеца български някакъв(май беше "искра").Карам с 15W40 max live на valvoline.Само забелязвам,че малко по-трудно се развърта двигателя на стартер в студеното.
-
orlinm
- потребител

- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от orlinm » 28 дек 2006, 13:06
Моята за сега поли добре, с Моторкрафт акумулаторе с него я купих и не знам стар ли е нов ли е. За 2-3 секунди и пали, но ако се задържат студовете ще трябва май да го зареждам скоро.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
valboy
- потребител

- Мнения: 1476
- Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
-
Status:
Извън линия
Мнение
от valboy » 28 дек 2006, 13:58
За сега пали, малко тегаво върти, а ма то тоя акумулатор..... пак ще трябва да го зареждам явно...

-
Yovchev
- потребител

- Мнения: 58
- Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Yovchev » 28 дек 2006, 14:57
Пали от раз... до 2-3 секунди и е online. Добре , че преди зимата си взех един Bosch 75Ah (720A)

-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 28 дек 2006, 15:27
От раз! Независимо от температурата...засега...
Акумулатора ми е 44Аh...
Последна промяна от
kEFi на 29 дек 2006, 12:31, променено общо 1 път.
-
vladislav
- потребител

- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vladislav » 28 дек 2006, 15:29
Незнам колко градуса беше сутринта към 7:45, ама доста въртене падна докато не се чу едно прещракване от таблото и запали, а вечерта бях карал на бензин, но сега ще го угася на газ, пък ще видя (един път и миналата година когато го угасих на бензин, така и незапали на сутринта)

-
tata1971
- потребител

- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от tata1971 » 28 дек 2006, 18:09
С 75 а/ч акумулатор съм и пали за около 2-3 секунди и зиме и лете на бензин. Но забравя ли я на газ един път пали от раз друг път по курназ.
Последна промяна от
tata1971 на 28 дек 2006, 23:55, променено общо 1 път.
Наесен с песен в К1.
-
monov
- потребител

- Мнения: 300
- Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от monov » 28 дек 2006, 23:47
От раз. Малко се зори докато развърти маслото, но засега нямам ядове.
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА
-
DigiPro
- потребител

- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от DigiPro » 29 дек 2006, 17:57
Въртя 2-3 сек. и пали но когато е под -10 двигателя "вие" през първите 30-40 сек. Явно докато подкачи масло навсякъде. Маслото ми е Ford Formula E 5W30 пълна синтетика. Акумулатора е MotorCraft 55Ah - с него я взех преди година като беше стояла няколко месеца на паркинга на МотоПфое.
-
Kocko
- потребител

- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Kocko » 29 дек 2006, 21:48
Как пали??? Бааааавно развъъърта 2, 3 пъти, после евентуално пали!

Не бе майтап, на бензин си пали със смазан педал доста бързо, на газ вече в София няма да паля

, щото в Ямбол я удавих с горива. Пак направих любимият ми номер да пробвам да запаля на газ и като не успя да мина на бензин и после да кашляме хомогенна горивна смес през ауспусите

Особено рано сутрин, даже обмислям да мина на бензин малко! Предполагам обаче в някое задръстване ще мина на диаметрално противоположно мнение!
-
snaiperisto
- потребител

- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
-
Status:
Извън линия
Мнение
от snaiperisto » 30 дек 2006, 04:35
А бе аз не си спомням кога беше минус 10 , ама моя "боклук" по-принцип пали перфектно , но два пъти ми се случи да въртя доста време , двигателя все едно е запалил ама като пусна ключа - гасне...бе , все едно не съм го подгрял.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
desko
- потребител

- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
-
Status:
Извън линия
Мнение
от desko » 30 дек 2006, 09:22
сиерката на газ е откакто я оправих де показвам и ключа хваща я страх да не го завартя и пали като чакмак
-
jordj
- потребител

- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jordj » 30 дек 2006, 11:15
Ми завъртам без газ и веднага пали.След известно време преминава на Газ и готово тръгвам.През това време съм си сложил колана ,пуснал съм музиката и съм запалил Фаровете.
-
Svetlix
- потребител

- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Svetlix » 30 дек 2006, 14:01
С форделата миналата година (говорим за 1.8д / 1990) на -16 от първото завъртане за няма и 4 сек запали.
С Примерата вчера завъртях стартера за 1-2 сек и запали
И в двата случая съм палил без да ползвам обогатители и без да подавам газ.
-
Dian4o
- потребител

- Мнения: 40
- Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
- Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
- Местоположение: Варна
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Dian4o » 03 яну 2007, 16:48
Да не казвам голяма дума, но не съм имал проблеми с минусовите температури до сега. Винаги от раз пали и в най-големите студове

-
chains
- потребител

- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от chains » 17 яну 2007, 16:41
Пали лесно, но и аз здравата го натъпках със стероиди - Бош Силвер 7А

-
Павката
- потребител

- Мнения: 7
- Регистриран: 04 юни 2007, 22:22
- Модел на автомобила: escort D
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Павката » 10 юни 2007, 00:43
И един дядо eskort на поне 500 000км може да се похвали че пали добре нафтата при -10.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост