Как запалваме на -10 градуса?

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.

Как запалвате на -10 градуса?

Анкетата завърши на 17 яну 2007, 11:11

Лесно,за 1-2 сек.
51
85%
Трудно.Въртя на стартер 3-4 пъти докато запали.
9
15%
Бутат ме или оставям колата по наклон
0
Няма гласове
Не пали.Изобщо не се мъча-ходя си пеша.
0
Няма гласове
 
Общо гласове: 60

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Как запалваме на -10 градуса?

Мнение от mrdds » 28 дек 2006, 11:11

Тази сутрин пред блока имаше масово въртене на стартери.Температурата беше -10.Имаше такива ,които палеха като буре с барут и заминаваха по заледените улички,а други въртяха и псуваха по половин час.
Затова реших да пусна анкета.
Гласувайте!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 дек 2006, 11:36

Тя мойта пали лесно, ама акумулатора ми едвам едвам я завърта! Купих си го от "Косер" -а преди 2 месеца! Никога не си купувайте от там акумулатор! Това е отпадък направо! Днес ще ходя да се разправям и да шамаря някого!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
IVAN_SA
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от IVAN_SA » 28 дек 2006, 12:22

До сега не съм имал проблеми с паленето сутрин.Просто въртя и пали на 1-2-3 секунди. Акумулатора е на 4 месеца български някакъв(май беше "искра").Карам с 15W40 max live на valvoline.Само забелязвам,че малко по-трудно се развърта двигателя на стартер в студеното.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 28 дек 2006, 13:06

Моята за сега поли добре, с Моторкрафт акумулаторе с него я купих и не знам стар ли е нов ли е. За 2-3 секунди и пали, но ако се задържат студовете ще трябва май да го зареждам скоро.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 28 дек 2006, 13:58

За сега пали, малко тегаво върти, а ма то тоя акумулатор..... пак ще трябва да го зареждам явно...
:wink:

Потребителски аватар
Yovchev
потребител
потребител
Мнения: 58
Регистриран: 30 дек 2005, 11:44
Модел на автомобила: Focus 1.6 Ti-VCT '11 / Focus 1.8 TDCi '08
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Yovchev » 28 дек 2006, 14:57

Пали от раз... до 2-3 секунди и е online. Добре , че преди зимата си взех един Bosch 75Ah (720A) 8)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 дек 2006, 15:27

От раз! Независимо от температурата...засега...
Акумулатора ми е 44Аh...
Последна промяна от kEFi на 29 дек 2006, 12:31, променено общо 1 път.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 28 дек 2006, 15:29

Незнам колко градуса беше сутринта към 7:45, ама доста въртене падна докато не се чу едно прещракване от таблото и запали, а вечерта бях карал на бензин, но сега ще го угася на газ, пък ще видя (един път и миналата година когато го угасих на бензин, така и незапали на сутринта) :twisted:

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Запалване

Мнение от tata1971 » 28 дек 2006, 18:09

С 75 а/ч акумулатор съм и пали за около 2-3 секунди и зиме и лете на бензин. Но забравя ли я на газ един път пали от раз друг път по курназ.
Последна промяна от tata1971 на 28 дек 2006, 23:55, променено общо 1 път.
Наесен с песен в К1.

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 28 дек 2006, 23:47

От раз. Малко се зори докато развърти маслото, но засега нямам ядове.
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 29 дек 2006, 17:57

Въртя 2-3 сек. и пали но когато е под -10 двигателя "вие" през първите 30-40 сек. Явно докато подкачи масло навсякъде. Маслото ми е Ford Formula E 5W30 пълна синтетика. Акумулатора е MotorCraft 55Ah - с него я взех преди година като беше стояла няколко месеца на паркинга на МотоПфое.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 29 дек 2006, 21:48

Как пали??? Бааааавно развъъърта 2, 3 пъти, после евентуално пали! :) Не бе майтап, на бензин си пали със смазан педал доста бързо, на газ вече в София няма да паля :), щото в Ямбол я удавих с горива. Пак направих любимият ми номер да пробвам да запаля на газ и като не успя да мина на бензин и после да кашляме хомогенна горивна смес през ауспусите :) Особено рано сутрин, даже обмислям да мина на бензин малко! Предполагам обаче в някое задръстване ще мина на диаметрално противоположно мнение!
Изображение Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 30 дек 2006, 04:35

А бе аз не си спомням кога беше минус 10 , ама моя "боклук" по-принцип пали перфектно , но два пъти ми се случи да въртя доста време , двигателя все едно е запалил ама като пусна ключа - гасне...бе , все едно не съм го подгрял.
...дрън-дрън...мноо важно...

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 30 дек 2006, 09:22

сиерката на газ е откакто я оправих де показвам и ключа хваща я страх да не го завартя и пали като чакмак

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 30 дек 2006, 11:15

Ми завъртам без газ и веднага пали.След известно време преминава на Газ и готово тръгвам.През това време съм си сложил колана ,пуснал съм музиката и съм запалил Фаровете.
*00133*

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 30 дек 2006, 14:01

С форделата миналата година (говорим за 1.8д / 1990) на -16 от първото завъртане за няма и 4 сек запали.

С Примерата вчера завъртях стартера за 1-2 сек и запали ;)


И в двата случая съм палил без да ползвам обогатители и без да подавам газ.

Потребителски аватар
Dian4o
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 08 авг 2006, 19:48
Модел на автомобила: Opel Kadett D GTE
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dian4o » 03 яну 2007, 16:48

Да не казвам голяма дума, но не съм имал проблеми с минусовите температури до сега. Винаги от раз пали и в най-големите студове :)
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 яну 2007, 16:41

Пали лесно, но и аз здравата го натъпках със стероиди - Бош Силвер 7А :wink:

Павката
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 04 юни 2007, 22:22
Модел на автомобила: escort D
Местоположение: София
Status: Извън линия

-10С

Мнение от Павката » 10 юни 2007, 00:43

И един дядо eskort на поне 500 000км може да се похвали че пали добре нафтата при -10.

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост