Focus mk2 1.6
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 яну 2015, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK ll facelift 1.6 16V 100hp Ghia hatchback
- Status: Извън линия
Focus mk2 1.6
Здравейте искам да попитам за двигател 1.6 16v 100hp, не Ti-VCT а другия, който се води Duratec, след 2004-та същия ли е като по-стария зетек 1.6 и ако не какви са разликите, освен че има 5Нм повече въртящ момент? Чета за разход на масло при 1.6 зетек, това важи ли и за този мотор?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Двигателите са различни. Една от разликите, за които се сещам са повдигачите на клапаните. Освен това и на външен вид са различни. Не съм чувал за проблем с расход на масло при новия, а имай в предвид, че на руския форум на Форд има много такива дигатели и аз ги следя от доста време. Нашият Фокус не харчи масло, но все пак е на 44000км. и щом до сега не е започнал, не вярвам да започне скоро. Имай в предвид, че двигателите, за които се знае, че харчат масло са на доста километри и с неясна история. Ако се притесняваш за твоя, предполагам, че няма да имаш такъв проблем, защото колата ти е с новия двигател, за който до сега няма данни, че гори масло.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 яну 2015, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK ll facelift 1.6 16V 100hp Ghia hatchback
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Колата за която става въпроса е тази от профила ми, новия мотор 2009-та след фейслифта на 68к реални поддържана в Мотофое. Предполагам, че с една добра поддръжка не би бил проблемен мотора. Бях чел, че не подлежи и на ремонт, по точно блока, само главата се ремонтирала, но не успях да намеря повече информация. До колкото чета клапаните не били с хидравлични повдигачи а с пулове, на какъв пробег е препоръчително да се проверяват хлабините? Мисля да монтирам и газов инжекцион.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Не се притеснявай за ремонти. Руснаците сменят бутала и лагери без проблем. Части има, но не вярвам на теб да ти се наложи да правиш някакъв ремонт, така че си карай без да го мислиш много много
Клапаните наистина са с пулове с различна дебелина, а проверките на хлабините по предписание на Форд се извършват на 160000км. Ако монтираш газов инжекцион проверките се правят по-често, например веднъж на 20-30000, но това не значи, че непременно ще се наложи регулиране. Самата проверка не е много сложна, така че не виждам проблем да се прави. Износването на леглата на клапаните зависи от режима на експлоатация, като за градско каране (където оборотите не са високи) износването е по-малко. Ако проверките се правят на време и хлабините се регулират в нормални граници, няма да имаш никакви проблеми с изгорели клапани.

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 02 яну 2015, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Focus MK ll facelift 1.6 16V 100hp Ghia hatchback
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Благодаря за точните и навременни отговори, скоро ще взема колата защото за сега само съм я капарирал и нямам търпение. Само последен въпрос има ли смисъл и да сложа тн. нар. флашлюб за допълнително мазане на клапаните? Рових из АГУ форума и не успях да стигна до заключение...
- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Аз си говорих с човека, който ми сложи газовата, и ми каза че няма нужда(аз съм с мк1), но пък ми е роднина, и ако е трябвало да сложи, според мен е щял да сложи. Един приятел, пак с като моя фокус, само че преди фейслифта, си сложи, но не знам дали има разлика.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Аз също смятам, че няма никакъв смисъл от тази "екстра".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- spalding_rs
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 27 окт 2009, 11:08
- Модел на автомобила: Фокус, EcoBoost 1.0 - 125hp Titanium, комби - 2017
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus mk2 1.6
Здравейте, Фокусникът ми стана на 165 000 км и не пипа изобщо масло. Само събирам остатъка като го ползвам са следваща смяна, за да остане от новото. Двигателят е супер. За мазането, мисля че се препоръчваше на старите мотори 1.8 - 115 к.с.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост