смяна на радиатор

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

смяна на радиатор

Мнение от naftova pechka » 04 май 2007, 10:41

радиатора изпуска отнякъде.........перката за охлаждане не се върти и като вдигне температурата повечко избива радиатора от някъде....вярно че е малко и не е проблем но все пак ще го сменям.
моля за съвет как се сваля? трябва ли да се източи цялата вода? откъде се източва? /не виждам пропка на радиатора/. А после откъде се пълни? само от изравнителния съд ли, защото не виждам откъде другаде.
ще съм ви благодарен за съветите, защото още не познавам колата. форд фиеста 1600 дизел 86г.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naftova pechka » 04 май 2007, 10:47

а освен това къде мама му стара е парното на тази кола..........що не го виждам?

Потребителски аватар
ford_taunus
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 07 апр 2007, 16:00
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 1.6ОНС 68 к.с. '76г, АГУ, 4 врати, 4 скорости
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ford_taunus » 04 май 2007, 11:11

Колега защо не пробваш някъде да ти оправят стария радиатор щом не тече много?
Парното трябва да се намира в двигателния отсек под предното стъкло отляво (гледано отпред). Малко куцо го обясних, но дано си ме разбрал.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 май 2007, 11:32

Ако нямаш пробка - източването се прави с откачане на най-ниско разположената гъвкава връзка (маркуч). Пълненето е през разширителния съд.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naftova pechka » 04 май 2007, 11:50

много Ви благодаря! радиатора не е в добро състояние а имам друг по-читав затова реших смяна

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 04 май 2007, 12:16

Здравей,ако твоят радиатор е като моя(предполагам ,че са еднакви)пробката се намира като застанеш с лице към колата в долният десен ъгъл,пластмасова е и се отвива с отверка,след демонтажа системата се пълни от разширителния съд няма другаде от къде,чакаш да се отвори термостата и я форсираш малко и си готов наще поне сами се обезвъждушават не като на други марки да се гъзиш излишно!А това ,че не ти се върти перката не е добре виж си датчика жиците и накрая ел.мотора!Моя радиатор си сълзи вече..няколко години ама колата си бачка екстра,никога не е загрявала мислех и аз да го сменям ама се отказах доливам си към половин кило на месец и си карам!

Успех :wink:

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naftova pechka » 04 май 2007, 12:31

като се даде на късо перката си върти...........явно нещо датчика не зацепва..този дето отива в блока....за това - нов радиатор, нов датчик и готово..дано стане де :lol:

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naftova pechka » 07 май 2007, 11:17

благодаря за съветите и идеите...ще си сложа ключе в купето и аз ще съм датчика. оказа се радиатора няма пропка за източване, смених го сега новия има.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта