Страница 1 от 1

пружини

Публикувано: 18 фев 2007, 10:30
от k3456ak
интересува ме как мога да избегна триенето на гумите ми в задните калници при натоварена кола карам с 225/45/р17 9й

карам мондео мк1 седан

edit vlad: кирилица

Публикувано: 18 фев 2007, 11:00
от Дядо ти Яга
смени си пружините със по твърди :wink:

Публикувано: 18 фев 2007, 13:54
от dimbatami
наи просто е със тампони на пружините аз карам две години стях товаса тампони за пружините на жигула и стуват между 1-2 лева слагатсе на задните пружини по три броя на една прожина е ще вози по твърдо но решава продблема

Публикувано: 18 фев 2007, 18:06
от HACKO
Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.

Публикувано: 19 фев 2007, 11:49
от kEFi
HACKO написа:Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.
Точно!

Публикувано: 19 фев 2007, 12:56
от CEC0087
мисля,че по твърди прожини ще свършат няква работа но при по голямо натоварване пак ще упира

Публикувано: 23 фев 2007, 13:52
от brslv
И аз карам ескорта с 17"235х45 и отзаде съм с такива тампони дето се слагат на витките на пружината. Но пак ако кача двама отзад/много рядко/ не се правя на състезател и много полека на дупки или в завои. Според мен каквито и пружини или гумени тампони да се сложат, винаги при достатъчно усилие ще подпре калника. Решението е да се сложи някаква подложка от метал или пластмаса и от определено положение да не потъва повече. За да не се вирни калата пък много, трябва по-къса пружина/съответно по-твърда/. В момента работя по въпроса само че на предницата, щото дето я засилвам из завоите вече подкалниците се изядоха.

Публикувано: 23 фев 2007, 14:03
от 1.8d
Другият вариан е да изрежете калниците :lol:

Публикувано: 26 фев 2007, 14:26
от k3456ak
изкам 19ки

Публикувано: 26 фев 2007, 14:46
от nikolovvd
brslv написа:.....
Направи го с активно окачване. Така системата ще се противопоставя на твоите опити да наведеш предницата, да накланяш колата стратично в завоите или при скачане в дупки.