Проблем с паленето Форд Мондео 2007 1.8 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 14 дек 2016, 11:00
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Проблем с паленето Форд Мондео 2007 1.8 TDCI
Здравейте,
Имам следния проблем и се чудя от какво може да е. Когато е студено времето студено ( под 0-та) колата не иска да запали от 1-2-3-4 път след като преди това съм подгрял два пъти обикновено на 6-7 път запалва и се мъча и да помпя педала за газта през това време и успява да запали. Когато е по топло времето примерно както вчера я палех беше 0 градуса запали от първия път... когато е загряла колата също няма проблеми пали от раз или пак е топло времето... Аз лично клоня към свещите или към калпава нафта камоли че сипвам от Еко не от някой измислена бензиностанция... Моля за вашите предположения от какво може да е.
Имам следния проблем и се чудя от какво може да е. Когато е студено времето студено ( под 0-та) колата не иска да запали от 1-2-3-4 път след като преди това съм подгрял два пъти обикновено на 6-7 път запалва и се мъча и да помпя педала за газта през това време и успява да запали. Когато е по топло времето примерно както вчера я палех беше 0 градуса запали от първия път... когато е загряла колата също няма проблеми пали от раз или пак е топло времето... Аз лично клоня към свещите или към калпава нафта камоли че сипвам от Еко не от някой измислена бензиностанция... Моля за вашите предположения от какво може да е.
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето Форд Мондео 2007 1.8 TDCI
Като начало една хубава диагностика трябва да се направи!
Иначе ако искаш отговори, то те са условни за момента. Избирай си:
1) Въздух в системата;
2) Акумулатор;
3) Подгревни свещи;
4) Регулатора за налягането на горивото;
5) ЕГР;
6) Стартер;
7) Горивната помпа за високо налягане;
Компресия.
Много често при моторите 1,8 и 2,0 проблемът се оказва от помпата за високо налягане. Рециклажа на помпата при тези модели не е много скъп процес и няма да натовари семейния бюджет! Успех!
Поздрави!
Иначе ако искаш отговори, то те са условни за момента. Избирай си:
1) Въздух в системата;
2) Акумулатор;
3) Подгревни свещи;
4) Регулатора за налягането на горивото;
5) ЕГР;
6) Стартер;
7) Горивната помпа за високо налягане;

Много често при моторите 1,8 и 2,0 проблемът се оказва от помпата за високо налягане. Рециклажа на помпата при тези модели не е много скъп процес и няма да натовари семейния бюджет! Успех!
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта