Страница 1 от 1

Проблем с АГУ и парно :(

Публикувано: 11 сеп 2006, 22:48
от airfalcon
Колеги,имам един огромен проблем,за който не видях някой да е писал във форума и бих помолил който може да ми помогне с идея за решението му..
Изпарителя на АГУ-то ми е студен поради причината,че в парното ми не влиза антифриз,а те са свързани последователно.Още от блока на двигатела,там където се намира термостата е и изхода на антифриза за парното.От там разкачих входящия маркуч на парното за антифриза,запалих колата и за мое голямо учудване антифриз не потече(студен двигател).Когато форсирам започва да тече леко,но определено съм сигурен,че е недостатъчно за захранване на парното и респективно на изпарителя.Когато вече двигатела загрее до работна температура,тогава вече изпаритела е топъл,но не и горещ,а парното е слабо естествено.
Радиатора на парното е прочистван 3 пъти,антифриза сменяван 2 пъти поради прочистване на охладителната система,термостата е сменен с нов.Дори копуса на термостата съм свалял и почиствал...
Колата ми е Форд Ескорт 1,6 16V Zetec `95
Предварително благодаря за помоща..

Публикувано: 12 сеп 2006, 09:14
от Brock
Звучи като необезвъздушена система май *072*
А имаш ли достатъчно охладителна течност в казанчето?
То парното и термостата нямат нищо общо - това са отделни кръгове - парното е малкия, а термостата заедно с радиатора е големия.
Да нямаш запушване на някой маркуч *00147*


:twisted:

Публикувано: 12 сеп 2006, 13:28
от Dundee
И на мен ми звучи като да има въздух в охладителната система.
А изпарителят на какво място е монтиран. Щото са ми казвали че трябва да се сложи така, че да е по-ниско от горната тръба на радиатора за охлаждането.

Публикувано: 12 сеп 2006, 14:23
от runtavguz
За изпарителя ...на Москвича така ми го бяха монтирарали едни "майстори"...Да ги е*а в майсторите...Колко зор видях докато стигна сам до решението
1. Изпарителя се монтира по ниско от казанчето за наливане на антифриз
2. Ако е така сиситемата трябва да се обезвъздушава безпроблемно
3. Ако ти е монтиран изпарителя по-ниско, но маркучите които го топлят(охладителната течност) влизат отгоре...Те пак се явяват най-горната част на охладителната система

Решение на проблема:
1. Разхлабваш скобичката на водното съединение, което влиза в изпарителя
2. Подпъхваш тънка(съвсем малко) отвертка, за да се отвори малък процеп "да диша/да плюе"...Без да откачаш маркуча
3. Наливаш в казанчето догоре вода/антифриз(с каквото караш). Палиш и форсираш (2-3000) оборота....Докато почне да "плюе" ...Да изкара въздуха ...Така форсираш докато тръгне хубава малка струйка
4. Махаш отвертката и стягаш....Би трябвало сега изпарителя да почне да се топли

Доливай вода в казанчето, ако я "глътне"

За парното...и аз зимата имам слабо парно(в града загрява срвнително добре)...Но на дълъг път слагам картон на радиатора отпред...да топли. Може би е термостат, но сега не е предвидено в бюджета.

Публикувано: 12 сеп 2006, 20:33
от airfalcon
Проблема.....