Проблем с АГУ и парно :(
Публикувано: 11 сеп 2006, 22:48
Колеги,имам един огромен проблем,за който не видях някой да е писал във форума и бих помолил който може да ми помогне с идея за решението му..
Изпарителя на АГУ-то ми е студен поради причината,че в парното ми не влиза антифриз,а те са свързани последователно.Още от блока на двигатела,там където се намира термостата е и изхода на антифриза за парното.От там разкачих входящия маркуч на парното за антифриза,запалих колата и за мое голямо учудване антифриз не потече(студен двигател).Когато форсирам започва да тече леко,но определено съм сигурен,че е недостатъчно за захранване на парното и респективно на изпарителя.Когато вече двигатела загрее до работна температура,тогава вече изпаритела е топъл,но не и горещ,а парното е слабо естествено.
Радиатора на парното е прочистван 3 пъти,антифриза сменяван 2 пъти поради прочистване на охладителната система,термостата е сменен с нов.Дори копуса на термостата съм свалял и почиствал...
Колата ми е Форд Ескорт 1,6 16V Zetec `95
Предварително благодаря за помоща..
Изпарителя на АГУ-то ми е студен поради причината,че в парното ми не влиза антифриз,а те са свързани последователно.Още от блока на двигатела,там където се намира термостата е и изхода на антифриза за парното.От там разкачих входящия маркуч на парното за антифриза,запалих колата и за мое голямо учудване антифриз не потече(студен двигател).Когато форсирам започва да тече леко,но определено съм сигурен,че е недостатъчно за захранване на парното и респективно на изпарителя.Когато вече двигатела загрее до работна температура,тогава вече изпаритела е топъл,но не и горещ,а парното е слабо естествено.
Радиатора на парното е прочистван 3 пъти,антифриза сменяван 2 пъти поради прочистване на охладителната система,термостата е сменен с нов.Дори копуса на термостата съм свалял и почиствал...
Колата ми е Форд Ескорт 1,6 16V Zetec `95
Предварително благодаря за помоща..