Страница 1 от 1

Проблем с парното

Публикувано: 13 мар 2012, 01:42
от maptu4a
Здравейте, колеги!
Имам следният проблем с моята фиеста. Колата е 92 г. с 1.8 дизелов мотор без турбо. След като загрее колата, пускам парното на 3-та степен (последна) и не духа толкова силно, колкото трябва и на всичкото отгоре духалката на стъклата която е, да не се запотяват също не духа? Каква може да е причината за това? Дали някоя тръба има запушена? Какъв може да е проблема и как мога да го отстраня? Благодаря предварително!

Re: Проблем с парното

Публикувано: 13 мар 2012, 08:46
от paci
Разбирам, че имаш проблем с вентилатора на купето, а не с парното?!
Вентилатора е един за всички посоки :)
От това което съм срещал във форума им се разкачат въздуховодите вътре в таблото или се затлачват с боклуци поради липса на филтър за купето.

Изчакай и друго мнение преди да разглобяваш.

Да знаеш, че има разлика м/у перка и радиатор :D: _friends_

Re: Проблем с парното

Публикувано: 13 мар 2012, 10:24
от seekon
Колегата paci е прав.Провери въздушния път,възможно е да има разкачен или запушен въздоховод.

Re: Проблем с парното

Публикувано: 13 мар 2012, 10:47
от maptu4a
Колега, знам, че има разлика между перка и радиатор просто не се изказах правилно. Благодаря за бързия отговор! :) Нека още някой искаже мнение и ще видя какво ще правя.

Re: Проблем с парното

Публикувано: 13 мар 2012, 11:45
от HACKO
Проблема ти е комплексен, не е само един.
По въпроса за духането на стъклото първо провери дали жилото за превключване е настроено правилно. Не знам точно къде е клапата, някъде под таблото, ще трябва да се понавреш отдолу и да огледаш. Като я намериш, откачи жилото и движи клапата на ръка и гледай какъв ще е резултата. Най-вероятно в някое от положенията ще започне да духа, тогава постави лостчето в съответното положение и виж дали жилото до клапата съответства. Ако не трябва да го регулираш, чрез преместване на бронята, ще видиш какво я държи. Ако не се оправя, както си наврян, огледай въздухуводите за откачени (май това трябва да е първата ти работа като се навреш).
За недостатъчния дебит на въздуха, ще трябва да почистиш питата на радиатора от боклуци, сигурен съм, че откакто е произведена никой не го е правил. За целта трябва да свалиш вентилатора, това се прави откъм двигателя и операцията е много по-лесна и удобна от навирането под таблото. Вдигаш капака и сваляш преградната ламарина между двигателя и отсега където е вентилатора и механизма за чистачките, хванат е със видии (ще ги видиш), после развиваш гайките които държат вентилатора и го изваждаш. Под него е радиатора, изгребваш по-грубия боклук с ръце и после с прахосмукачка или сгъстен въздух премахваш финното.
paci написа:Да знаеш, че има разлика м/у перка и радиатор :D: _friends_
А пък перката е само една част от вентилатора и сама по себе си нищо не върши. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: