Проблем с управление въздушен поток на парното. РЕШЕН!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Проблем с управление въздушен поток на парното. РЕШЕН!
Скоро имах проблем с парното -вентилатора не работеше( лоша спойка в таблото с бушоните и релетата). След като го поправих карах известно време и забелязах,че копчето за регулирането на въздушният поток на парното не работи ( става въпрос за това което се върти и се регулира дали да духа отгоре, отдоло и т.н.).Под не работи имам предвит,че както и да го завъртя духа по един и същ начин. Работата е там , че преди функционираше без проблем... а докато оправях вентилатора не съм пипал нищо по този механизъм.
Последна промяна от kEFi на 10 яну 2012, 21:23, променено общо 1 път.
Причина: Колегиална обратна информация от автора за успешно разрешен проблем!
Причина: Колегиална обратна информация от автора за успешно разрешен проблем!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Клапите се управляват чрез жила. Наведи се в краката на шофьора и пасажера и виж дали жилата са закачени на мястото им, има едни ушенца. Ако там всичко е наред разглабяш таблото и модула с врътките и гладаш как е там положението. Ако и там всичко е наред, значи механизмът на клапите е свършил...
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Погледнах и това. Не ми приличаше точно на жило .. по-скоро на тел. Когато въртя копчето въпростното жило или тел.. се движи, следователно движи и клапата ( незнам колко клапи са но става въпрос за тази която е на шофьорското място доло в дясно).
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Възможно е някои въздухопроводи да са се откачили от фасциите (духалките) на таблото и затова да не духат където трябва. Погледни какво става като свалиш декоративния капак. Ако и това не е май работата става дебела, не съм сигурен дали при теб трябва да се маха цялото табло, защото на моя ескорт трябва да се маха всичко , при интервенции по парното. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
направи следния тест включи да духа вентилатора и с ръка избутай жилата (телта) както и казваш и виж при ръчното превключване ще промени духането ако се промени най вероятно самото копче е счупено и неможе да завърти механизма за превключване а ако и с ръка не се променя духането тогава мисля че ще се наложи сваляне на таблото
успех и дано да се разминеш само с копче
успех и дано да се разминеш само с копче
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Опиши какво точно значи "духа по един и същ начин"? Не се сърди но щом като въртиш копчето телта движи клапата трябва да управлява въздушния поток. Системата е възможно най-простата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Е явно системата е проста.Но въпроса е ,че не мога да се справя с проблема. Пробвах какво ли не.. пуснах вентилатора : избутвах жилото ръчно както и с копчето.Клапата която е доло се движи и никакъв резултат. Въпроса е ,че не духа в краката и на предното стъкло.
Направих и две снимки:


Направих и две снимки:
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Тоя тел не трябва да е така прегънат, много е дълъг или клапата е блокирала- Откачи го и движи клапата на ръка, да видиш какво ще стане. После я сложи в едно от крайните положения, завърти врътката в съответната позиция и закачаш жилото така, че да е изпънато.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
здр колега проблема ти се вижда на втората снимка вижда се как ''телта '' е изкривена точно до металната скоба и това не позволява на клапата да отиде в най долно положение а именно да духа и в краката телта трябва да е права
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
изправи е и ще видиш как положението на лоста ще слезе по надоло
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Просто и на мен така ми се беше извил телта но от дясната страна и се чудя щo не духа топло, решението беше лесно просто частта дето държи телта се върти на 360 градуса и аз просто го врътнах така че телта бута напред, а не като на снимката на колегата сеедно телта е дръпанта, така трябва и да направи колегата , да го завърти малко обратно на часовниковата стрелка 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
до НАСКО извинявай че повторих това което вече си бил написал просто когато писах или не съм видял това което си писал ти или още не е било излязло 

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
колега какво става има ли някакъв напредък по въпроса?
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 01 дек 2010, 15:27
- Модел на автомобила: Escort '91 1.4mi CLX
- Status: Извън линия
Re: Проблем с въздушният поток на парното.
Мерси на всички за отговорите.Нямах възможност да пиша по-рано. Извинявам се за което. Проблема наистина беше от въпросното жило. След като го откачих и мърдах клапата на ръка заработи както трябва. Затова просто изпънах жилото и го закачих обратно и всичко е без проблем вече.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта