Страница 1 от 1
доста неща за кЛиматиците
Публикувано: 28 юни 2006, 18:17
от zayo bayo
http://www.freezer.ru/index.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Хубави неща за климатиците има на сайта!
Re: доста неща за киматиците
Публикувано: 29 юни 2006, 01:30
от snaiperisto
DA .. AMA NA RUSKI...нямаше нужда , мерси.
Публикувано: 29 юни 2006, 02:00
от demiro
Вярно интересни неща има,особенно полезна за мен се оказа часта "митове и легенди" при ползване на климатици

Примерно,голяма заблуда било,че не е хубаво да се гаси колата докато е включен климатика.Това се оказва градска легенда,която и аз спазвах

Преди да спра,предварително изключвах климатика и чак като спре кулера гасях колата
Обърнете внимание на часта
Предпусковые подогреватели
Интересно и полезно нещо при тежки зимни условия
А нека подновим и спора,дали ако си с климатроник ще топли колата преди да е загряла.Аджеба някой виждал ли е такова чудо,щото аз не съм. За мен с риск да изглеждам невежа,при автомобилните климатици и климатроници,разликата е само че при вторите можеш да си регулираш градусите,а не както някои твърдят,че климатроника и топли

Поправете ме ако бъркам

Публикувано: 29 юни 2006, 11:11
от valboy
demiro написа:А нека подновим и спора,дали ако си с климатроник ще топли колата преди да е загряла........ За мен с риск да изглеждам невежа,при автомобилните климатици и климатроници,разликата е само че при вторите можеш да си регулираш градусите,а не както някои твърдят,че климатроника и топли

Поправете ме ако бъркам

Тази събота точно това ми обясни човек, който се занимава с климатици- "климатроника регулира температурата", също каза:"няма кола с климатик, който да топли", както има такива за жилищата, "топлината си идва от парното" , иначе нямаше да го сложат предполагам.....

някои твърдят,че климатроника и топли
Публикувано: 29 юни 2006, 12:14
от nikolovvd
За да стане това трябва да се реверсира помпата. Помислете как ще стане като е вързана с ремък за двигателя. И защо да ти топли климатика като двигателя отделя достатъчно топлина. Вместо да уползотворява отделената топлина, която е част от загбите в двигателя, ще се харчи допълнително гориво за климатика. Изобщо е пълно с майстори по сервизите, които едва са изкарали 3 по физика, но дават едни такива мнения, че може да се напише книга с вицове.
За климатик питай хладилен техник, а не автомонтьор.
Публикувано: 29 юни 2006, 13:13
от aaleks
Публикувано: 29 юни 2006, 17:13
от demiro
Публикувано: 29 юни 2006, 22:12
от alex___
Колеги,в голяма заблуда сте до сега не сам видял автоклиматик който да духа топло.А това с другия ремък да се обръща посоката на въртене на компресора е голяма глупост.когато климатика работи на студено газта след като компресора е нагнети минава първо през кондензатора или това е питата която седи зад радиатора под предния капак там газта влиза под голямо налягане и съответно е доста топла и перката я обдухва, един вид тя е като катализатор за газта която преминава през кондензатора след това газта минава през филтър или така нареченя филтър дехидратор който обира влагата в системата,след това минава през пресостат това е уред който следи налягането в системата и ако то падне под някакво налягане спира компресора-един вид защита. След това влиза вътре в купето в изпарителя който също се обдухва там газта отнема топлината и се получава студ след това газта влиза в разширителен съд като по течната газ пада в дъното на съда а компресора засмуква газта която е в горния край на съда и е кадето газта е като пара за да може компресора пак да е нагнети и по същия път пак да стигне до него.Общо взето това е процеса .Та за да духа вътре топло климатика трябва газта първо да влиза вътре в купето и след това да минава през питата която е вън под предния капак,това при битовите климатици се постига с четирипътен вентил който обръща посоката на движение на газта а до сега не сам видял в кола да има такъв вентил пък и няма смисъл след като може да се използва топлото от охладителната система на двигателя

Публикувано: 30 юни 2006, 08:23
от vasilev
Много интересна тема за климатици.Просто няма място за спорове-трябва да се чете. Едно обаче е ясно, и то през 10-15 реда го пишат, а това е че по диагностиката и ремонта е МНОГО СКЪПО, защото това са екстри.
Публикувано: 30 юни 2006, 12:03
от greek
за топлене когато колата е спряла или не загряла дизелите си имат печки
