Страница 1 от 1

Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 15:28
от Maverick
Колеги появи ми се странен проблем, който до сега не бях срещал. Колата е Форд Ескорт 1996 1.8 Д. Колата си загрява нормално, но на празен ход парното духа нормално, дори при оптимална температура на двигателя. Ако и подавам газ и я държа около 2000 оборота парното започва да духа топло и в момента, който остане пак на празен ход започва студено. На какво може да се дължи това? Някой имал ли е подобен проблем?

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 15:48
от HACKO
Нормално е, замисли се кое движи течността във системата.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 15:53
от Maverick
Значи водна помпа?

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 15:58
от HACKO
Скороста на циркулация зависи от оборотите на водната помпа, а оборотите на водната помпа от оборотите на д-ля. Съответно ниски обороти на д-ля, слаба циркулация на течност през парното, съответно ниска температура. Заключение, всичко е наред.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 16:00
от Maverick
Е нормално ли е загряла кола да няма абсолютно никакво парно при 900 оборота, а при 2000 да има перфектно парно. Все пак една кола дори и при ниски обороти трябва да има парно. Говоря, че при 900 оборота колата духа напълно студен въздух. До сега не е било така.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 16:24
от paci
Танасе, стегни се бре човек :)
Човека ще умре от студ.
Мойта кочина на празен ход мога да варя яйца, а ти му викаш на човека, че е нормално да няма парно.
Я разджуркай тиквата и измисли нещо :D:

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 16:28
от Maverick
Въпреки че не разбирам достатъчно от коли си мисля, че е от радиаторчето на парното. При по - високи обороти явно водната помпа го напвъа и има парно, а при ниските никакво. И ако все пак е така трябва ли да разглобя цялото табло за да сменя едно радиаторче?

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 28 окт 2010, 18:38
от HACKO
Е па не знам, и на моя е така и на предишния беше, но не съвсем студено. Това 1996, дали има прословутия кран на парното, на по-старите циркулира постоянно? На Ескорта радиатора е на ниско и не задържа въздух, това което описваш може да е въздушна възглавница, но пък както казах се самообезвъздушава.
За свалянето има тема, но не ми се търси, не се сваля цялото табло.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 29 окт 2010, 20:04
от Maverick
Мерси много за отговорите. Интересното е, че от време на време има парно като колата е изключена от скорост, но през повечето време няма. И аз вече не знам от какво е, но определено преди нямаше разлика в парното независимо дали колата работи на 900 обоорта или на 3000.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 30 окт 2010, 00:57
от methodboy
Провери си нивото на охлаждащата течност. Имах същия проблем с бившия ескорт, само долях антифриз и парното запя. Другия вариант е да ти е запушено радиаторчето на парното(кофти вариант).

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 31 окт 2010, 13:26
от spas_85
Колега виж дали го имаш тоя кран на парното както е казал Наско,защото аз заради тоя кран смених чак термостата докато разбера,че е от него.Моята е бензинова,но в магазина казаха,че го имало и при Транзитите дори.И моето парно беше така.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 11 дек 2010, 09:18
от vanko154
Колега,провери си натегнатостта на ремъка към в.помпа и също дали някъде не е омазнен.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 11 дек 2010, 18:57
от HACKO
vanko154 написа:Колега,провери си натегнатостта на ремъка към в.помпа и също дали някъде не е омазнен.
Неговата помпа се задвижва от агренажа.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 11 дек 2010, 20:06
от varby
И на моят "Ескорт"-86г.като му падне нивото на охл.течност парното изчезва.След доливане на 1л. антифриз с парното няма проблеми ,и така до следващия път.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 12 дек 2010, 13:49
от gibson58
И аз имам проблеми с мойто парно на ескорт 90г. Супер бавно загрява тази кола.Преди бях с термостат на 88градуса и мислех че е от него,сложих по-топлият 92 или 94гр. беше и почти няма разлика.Като се има в предвид че старият е бил зациклил и изобщо не си е вършил работата.Тръгвам от княжево и парното започва да духа горе-долу добре чак на НДК при температуи около 0 +5 градуса навън!!!Незнам какво да го правя умирам от студ всяка сутрин.Сега съм сложил кашон пред радиатора ,белким се стопли по-бързо де*а и кочината му.От какво може да е?

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 12 дек 2010, 19:49
от HACKO
Това 1.6, какво е, ZETEC (16кл) или CVH (8кл).

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 12 дек 2010, 20:59
от gibson58
Знам само ,че не е zеtek и че е карбуратор.

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 12 дек 2010, 23:41
от HACKO
Ето решението:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %D0%B5+CVH" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Поредна тема за парното на Ескорт

Публикувано: 13 дек 2010, 23:57
от gibson58
Мерси ,ще видя какво мога да направя с това парно.