Проблем с охлаждането след смяна на антифриза
Публикувано: 29 ное 2009, 16:45
Здравейте на всички. За пръв път пиша във форума, но имам проблем с моята кола. Имам форд ескорт 1.6 1991 г. и реших да си сменя антифриза, защото от 8 г. не е сменян и реших тази година да го сменя. Прочетох тука във форума различни теми и реших да премина към действие. Източих стария антифриз от пропката на радиатора, преди това развъртях капачката на казанчето. След това реших да наливам новия антифриз. Налях в казанчето докато стигна малко над мин. След това запалих двигателя и чакам системата да се обезвъздуши и долях съвсем малко. Четох че като се включи перката се е отворя втория кръг от термостата и да се изчака още малко и температурата трябва да падне. Но какво се получава при мен. Температурата се покачва перката е включена но въздуха който излиза от нея е студен. Като пипна радиатора отпред той също е студен само в най-горния края по цялото дължина на радиатора е леко топъл. Маркучите са горещи. Но температурата продължава дасе покачва. Като завия капачката резултата е същия. След завита капачка или при отворена когато угася колата антифриза избива обратно през казанчето. Чува се как целия антифриз се предвижва обратно, тръбите пропукват и антифриза се връща през казанчето обратно.
Незнам на какво може да се дължи това, но това което ме учудва, че радиатора е студен а колата загрява над 100 градуса.
Парното духа топло, работи си нормално даже ми се струва че духа прекалено горещо но може би се дължи на високота температура и хубавото време навън.
Дано съм обяснил всичко разбираемо. Надявам се някой да ми помогне.
Незнам на какво може да се дължи това, но това което ме учудва, че радиатора е студен а колата загрява над 100 градуса.
Парното духа топло, работи си нормално даже ми се струва че духа прекалено горещо но може би се дължи на високота температура и хубавото време навън.
Дано съм обяснил всичко разбираемо. Надявам се някой да ми помогне.