Колата ми загрява дали е възможно да е от термостата?

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
salamander
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 сеп 2007, 21:09
Модел на автомобила: ford escort 1.6 96 г.
Status: Извън линия

Колата ми загрява дали е възможно да е от термостата?

Мнение от salamander » 03 сеп 2007, 21:26

Значи имах проблем с перката за охлаждането, вследствие на което ми изгоря електромотора. Смених го с нов. По същото време колата започна да дава признаци на загряване. Първо само на климатик, а после и без него. Смених радиатора.(с нов) Колата ми държи по висока температура макар да има някви признаци на охлаждане. Незная по тази скала [NORMAL] до колко може да се стига но достигам някъде между М и А. Лично аз се притеснявам да не прегрея колата. Въпроса ми е някой дали е имал подобни проблеми. И дали това е възможно да е от термостата или от някакъв датчик. Не ми се губи охладителна течност и не виждам други признаци за гарнитура на главата.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 04 сеп 2007, 09:15

Охлаждането на двигателя ти се управлява от модул с негов си датчик. Уреда на таблото взема сигнал от свой си датчик. На скалата недопустимата стойност е в червено. всичко останало е част от значението думата NORMAL.
Почни първо с това включва ли ти перката. Ако да - ок. Ако не - датчик или перка.
Остава след това да се разбере кое не работи коректно - индикатора на таблото или датчика му.

salamander
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 сеп 2007, 21:09
Модел на автомобила: ford escort 1.6 96 г.
Status: Извън линия

Мнение от salamander » 04 сеп 2007, 21:26

Благодаря за отговора! Мисля, че открих проблема какъв е. Днес случайно бях пуснал климатика и докато човърках отпреде топлата струя идваща от радиатора ми подгря някои части. Тъпаците дето ми монтираха мотора за охлаждане му объркали полюсите и духаше от мотора към радиатора. Вместо да охлажда още повече помагаше за загряването. Ужас вече не може да се вярва на никакви майстори. А това са реномирани сервизи. Единствената ми утеха е че съм с чисто нов радиатор за 150 лв, който закупих, след като ми искаха 80 само да почистят старият. След като обърнах полюсите, направих десет киломентра в Пловдив - градско на климатик и показателя на скалата ми едвам достигаше до N. Амин. Дано да са дотука мъките ми, че тоя объркан полюс ми костваше 400 стотака.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 04 сеп 2007, 22:49

Само не се разбра защо въобще си тръгнал да сменяш радиатора? :shock:
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта