Страница 1 от 1

Не стига ток до компресора на климатика

Публикувано: 11 май 2007, 11:34
от stefank
Имам следния проблем:
Реших най-накрая да използвам тази екстра на моето Фордче(тъй като досега не работеше) предположенията ми бяха че не охлажда заради липса на фреон.Когато отидох да ми го напълнят се оказа че компресора не развърта, гледаха чудиха се и се оказа че не отива ток до него, търсиха бушон или нещо такова 1 час ама неможаха да намерят нищо(ама ми взеха 15лв за "диагностика") и накрая като видяха че немогат да направят нищо ми казаха да доида след 10 дни , тогава щял да бъде електротехника там та да ми намери бушончето .Ама на мен не ми се чакат 10 дни та реших да питам тук дали някой знае къде и кое е тва бушонче дето захранва компресора да сиго видя сам .

Публикувано: 11 май 2007, 16:43
от DTM
Колега компресора на климатика в автомобилите се развърта от двигателя чрез ремък. Електромагнитния съединител, които зацепва шайбата (която се върти постоянно, без значение дали климата работи или не) с оста на компресора е най-вероятно проблема. Проверете релето и бушона за тоя съединител.

10x

Публикувано: 11 май 2007, 16:47
от stefank
А случайно да знаеш куде се намира този бушон и това реле, защото в "сервиза" неможаха да ги намерят

Публикувано: 11 май 2007, 16:49
от DTM
Помоли някой колега който има схеми на ел.инсталацията и таблата с бушоните за Ескорт да го погледне. Съжалявам, но имам само за Фокус инфо.

edit: погледни тая тема дано ти е от полза.

Публикувано: 11 май 2007, 16:51
от stefank
Ок мерси за поясненията

Публикувано: 11 май 2007, 18:38
от raxell
Ако ти е празен климатика няма да тръгне заради датчика на налягане, измери дали дава верига самия датчик. Може също така да липсва някое реле, най добре питай "аутодата", тя всичко знае. :wink:

Публикувано: 16 май 2007, 18:26
от stefank
Значи проблема се оказа датчика на климатика, просто е изгорял. Някой случайно да знае откуде мога да намеря датчик, защото в мото-пфое ми искат 200лв за тая джиджавка дето е колкото палеца ми

Публикувано: 22 май 2007, 14:58
от stefank
Проблема е решен беше изгорял пресостата(датчика за налягането в климатика които пуска ток към компресора). В мото пфое ми искаха 200 лв, аз си го намерих за 40 :D .Появи се обаче друг проблем съпротивлението което пуска 1-вата степен на перката е изгоряло, ако някой знае откуде мога да намеря да каже защото в мото пфое искат пак адски много пари :x

Публикувано: 22 май 2007, 17:06
от raxell
И да го смениш пак ще изгори, причината обикновено се корени във втулките на моторчето на парното. Най добре да го погледне специалист. :wink: