Проблем с АГУ и парно :(
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 28 юли 2006, 09:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v Zetec
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблем с АГУ и парно :(
Колеги,имам един огромен проблем,за който не видях някой да е писал във форума и бих помолил който може да ми помогне с идея за решението му..
Изпарителя на АГУ-то ми е студен поради причината,че в парното ми не влиза антифриз,а те са свързани последователно.Още от блока на двигатела,там където се намира термостата е и изхода на антифриза за парното.От там разкачих входящия маркуч на парното за антифриза,запалих колата и за мое голямо учудване антифриз не потече(студен двигател).Когато форсирам започва да тече леко,но определено съм сигурен,че е недостатъчно за захранване на парното и респективно на изпарителя.Когато вече двигатела загрее до работна температура,тогава вече изпаритела е топъл,но не и горещ,а парното е слабо естествено.
Радиатора на парното е прочистван 3 пъти,антифриза сменяван 2 пъти поради прочистване на охладителната система,термостата е сменен с нов.Дори копуса на термостата съм свалял и почиствал...
Колата ми е Форд Ескорт 1,6 16V Zetec `95
Предварително благодаря за помоща..
Изпарителя на АГУ-то ми е студен поради причината,че в парното ми не влиза антифриз,а те са свързани последователно.Още от блока на двигатела,там където се намира термостата е и изхода на антифриза за парното.От там разкачих входящия маркуч на парното за антифриза,запалих колата и за мое голямо учудване антифриз не потече(студен двигател).Когато форсирам започва да тече леко,но определено съм сигурен,че е недостатъчно за захранване на парното и респективно на изпарителя.Когато вече двигатела загрее до работна температура,тогава вече изпаритела е топъл,но не и горещ,а парното е слабо естествено.
Радиатора на парното е прочистван 3 пъти,антифриза сменяван 2 пъти поради прочистване на охладителната система,термостата е сменен с нов.Дори копуса на термостата съм свалял и почиствал...
Колата ми е Форд Ескорт 1,6 16V Zetec `95
Предварително благодаря за помоща..
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
- Местоположение: Sofia, д`ге
- Status: Извън линия
За изпарителя ...на Москвича така ми го бяха монтирарали едни "майстори"...Да ги е*а в майсторите...Колко зор видях докато стигна сам до решението
1. Изпарителя се монтира по ниско от казанчето за наливане на антифриз
2. Ако е така сиситемата трябва да се обезвъздушава безпроблемно
3. Ако ти е монтиран изпарителя по-ниско, но маркучите които го топлят(охладителната течност) влизат отгоре...Те пак се явяват най-горната част на охладителната система
Решение на проблема:
1. Разхлабваш скобичката на водното съединение, което влиза в изпарителя
2. Подпъхваш тънка(съвсем малко) отвертка, за да се отвори малък процеп "да диша/да плюе"...Без да откачаш маркуча
3. Наливаш в казанчето догоре вода/антифриз(с каквото караш). Палиш и форсираш (2-3000) оборота....Докато почне да "плюе" ...Да изкара въздуха ...Така форсираш докато тръгне хубава малка струйка
4. Махаш отвертката и стягаш....Би трябвало сега изпарителя да почне да се топли
Доливай вода в казанчето, ако я "глътне"
За парното...и аз зимата имам слабо парно(в града загрява срвнително добре)...Но на дълъг път слагам картон на радиатора отпред...да топли. Може би е термостат, но сега не е предвидено в бюджета.
1. Изпарителя се монтира по ниско от казанчето за наливане на антифриз
2. Ако е така сиситемата трябва да се обезвъздушава безпроблемно
3. Ако ти е монтиран изпарителя по-ниско, но маркучите които го топлят(охладителната течност) влизат отгоре...Те пак се явяват най-горната част на охладителната система
Решение на проблема:
1. Разхлабваш скобичката на водното съединение, което влиза в изпарителя
2. Подпъхваш тънка(съвсем малко) отвертка, за да се отвори малък процеп "да диша/да плюе"...Без да откачаш маркуча
3. Наливаш в казанчето догоре вода/антифриз(с каквото караш). Палиш и форсираш (2-3000) оборота....Докато почне да "плюе" ...Да изкара въздуха ...Така форсираш докато тръгне хубава малка струйка
4. Махаш отвертката и стягаш....Би трябвало сега изпарителя да почне да се топли
Доливай вода в казанчето, ако я "глътне"
За парното...и аз зимата имам слабо парно(в града загрява срвнително добре)...Но на дълъг път слагам картон на радиатора отпред...да топли. Може би е термостат, но сега не е предвидено в бюджета.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта