Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Извинявам се за снимките,но телефона толкова може.
Бях забравил,че единия кабел го няма,но пък другия си е на буксата. Значи кабелчето,което стърчи е чисто черно,другото не го помня какъв цвят беше,но мисля,че беше лилаво с черно или нещо такова. Ако при тебе са различни кабелчетата слагаш черния както е на мойта букса,другия от другата страна и готово. Ако искаш утре ще снимам и новата (стара) букса както е на колата за по-ясно. Моя съвет е да си вземеш букса с кабели от някоя морга и да ги свържеш с твоите на колата-аз така реших проблема. Повече от 5 лева не вярвам да искат за тая букса,на мене толкова ми взеха. Успех 










- eleena
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
- Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
- Местоположение: Ст.Загора
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Климатика проработи благодарение на теб! Благодаря ти много!
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
За нищо. Нали за това сме тука-да си помагаме. Поздравиeleena написа:Климатика проработи благодарение на теб! Благодаря ти много!

- diksilend
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 13 фев 2011, 15:03
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v 95g
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
А някои да има идея защо мойта перка кат е пуснат климатика работи когато на нея и е кев ?
За да не плащате глоби за нарушения, записани от камери по пътищата, се препоръчва да залепите на предното стъкло лепенка с надпис "Рhоtоshор".
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
http://prikachi.com/gallery_view.php?us ... 5&gal=9917" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"-провери го тоя резистор,той отговаря за бързата и бавната скорост на перката. Намира се на корпуса на перката долу в дясно,ако си пред колата.
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 04 апр 2009, 23:03
- Модел на автомобила: Ford focus 1,6TDCI 2009 g
- Местоположение: Петрич
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Провери си релето за степените на перката намира се зад акумулатора и е зелено понякога му нагарят контакторите 

- diksilend
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 13 фев 2011, 15:03
- Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v 95g
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
проблема е в таблото с бушони имаше разпоени утре ще го пробвам
За да не плащате глоби за нарушения, записани от камери по пътищата, се препоръчва да залепите на предното стъкло лепенка с надпис "Рhоtоshор".
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 сеп 2010, 19:52
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Здравейте, така моя проблем с климатика е следния. Преди 1 седмица го напълник с фреон, майсторите провериха системата за течове със съответната машината и неоткриха такива. Преди да го напълнят с фреон не се пускаха нито перката нито компресора. След проверката и напълването с фреон при натискане на копчето за климатика се пускаха и перката и компресора и започваше да духа студено почти веднага. За съжаление днес( 1 седмица след тази процедура) При натискане на копчето се пускат перката и компресора, но не духа студено и не мога да си обясня защо. Доколкото разбрах от предишните коментари и а от личен опит компресора и перката не се пускат ако няма налягане в системата т.е. фреон. и сега върпоса ми е защо след като всичко се пуска нормално и както трябва не духа студено ?
При пускане на климатика ми падат оборотите, което е нормално, но всичко хубаво свършва там. Какво да правя ?
Благодаря предварително !

Благодаря предварително !
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Може да изтича, но все още да има достатъчно малко вътре, колкото да се пусне системата. Ако след още някой друг ден спре и да се пуска значи 100%. На предишния ми ескорт беше така. Ако са сложили оцветител като са го пълнили сега ако отидеш може и да го видят от къде пуска ако е в двигателния отсек, че може да е и другаде. Ама като се занимават с това значи да си свършат работата, иначе и лапе може да върже 2 маркуча и да пълни с фреон.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 сеп 2010, 19:52
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Зеха ми 20лв за пробата с оцветител също така бяха вързали колата към машина, която проверява дали налягането в системата е постоянно, т.е. дали изпуска от някаде също я гледаха с някаква лампа и пак нищо това си е стандартна процедура уш и нямаше проблеми. Отчайвам се всеки път, след като ида в серсиз от тези "майстори".
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 06 сеп 2010, 19:52
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Климатик на Ескорт 98. 1.8 td
Здравейте, пиша пак, защото майсторите пак ме излъгаха нещо. 4-5 дни след като спря да духа студено отидох при майстора днес и тои го огледа пак с някаква лампа, за да види дали има течове и пак не откри закачи го пак за машината и тя показа, че налягането е 10атм. И от това тои заключи, че се бил запушил дехидратора и това бил големия проблем, но на мен все ми се струва, че не е така.Също така ми искат само за дехидратора 108лв. Дайте някакво мнение по-въпроса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта