Загрее ли кола спира да пали
- FordUser
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Загрее ли кола спира да пали
Здравейте отново колеги, понеже ми се налага да карам старата Фиестичка отново, веднага ме сполетяха проблеми.
Сутрин колата си пали от раз без ядове, до следобяд е стояла пред работата на слънце, качвам паля пак от раз, но карам ли повече от 20-25 минути и изгася ли, не ще да пали вече, въртя ключа но стартера го няма никакъв. Ръчках по кабелите на стартера да не дава хубав контакт, чуках с ключ по него, местих колата 1 метър на 4-та скорост,но докато не отворя капака за 10-на мунути не ще и да помисли за потегляне.
Четох по други форуми за разни датчици и други такива, ама не помня на моята къде са, и дали е от тях. Колата е Фиеста 1.4 карбуратора, 91 година.
Благодаря предварително на отзовалите се
>:D<:
Сутрин колата си пали от раз без ядове, до следобяд е стояла пред работата на слънце, качвам паля пак от раз, но карам ли повече от 20-25 минути и изгася ли, не ще да пали вече, въртя ключа но стартера го няма никакъв. Ръчках по кабелите на стартера да не дава хубав контакт, чуках с ключ по него, местих колата 1 метър на 4-та скорост,но докато не отворя капака за 10-на мунути не ще и да помисли за потегляне.
Четох по други форуми за разни датчици и други такива, ама не помня на моята къде са, и дали е от тях. Колата е Фиеста 1.4 карбуратора, 91 година.
Благодаря предварително на отзовалите се

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Стартера е основния заподозрян .... малко си го чукал или пък е прекалено твърдоглав.
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Два от трите ми форда го правят. Единият е CVH, другия Zetec. Слагах ал.фолио около стартера, да не се нагрява от колекторите, ама неще и неще. Дам ли на контакт и да върти перката на радиатора, стартера едвам превърта. Даже държа две минути на контакт, вентилатора да духа, да охлади и после пали. Първо мислех че вентилатора товари акумулатора, но като го откача пак едвам върти. Стартера е с втулки на 3 месеца. В интерес на истината с чисто нови втулки не го правеше. Сега като се замисля, единия форд дето не ги прави тея магарии, само на него не му е бутан стартера. Като знам и другите резервни части дето ги продават, колко издържат, май пак от тези втулки ще излезе.




- FordUser
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Днес направих голяма разходка, Подуене-Лозенец-Илинден-Подуене и съм сприал над 10 пъти и колата пали отраз, дори температурата стигна средата ( друг път седи под НОРМАЛ ).
Мисля си че е нещо от времето, понеже не е жега ли, знам ли какво.
Мисля си че е нещо от времето, понеже не е жега ли, знам ли какво.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Следващият път, като ти направи този номернаправи следното:
1. Дръпни ръчната спирачка и изключи от скорост.
2. Отвори капака и дай на късо с гаечен ключ двете големи гайки на стартера. Едната е на кабелната обувка от акумулатора, а другата на кабелната обувка към стартера.
3а. Ако стартера завърти - проблема ти е от ключа на валана или евентуално на релето - това с двете гайки. В общия случай котвата му не се движи и трябва да се почисти и смаже.
3б. Ако не зъвърти сваляй стартера и го ръзглоби. Със сигурност четките са за смяна и колектора трябва да се щлайфа със финна шкурка, защото е черен от нагар. Обърни внимание дали колектора няма влъбнатина от триенето на четките. Тогава е добре да се смени.
1. Дръпни ръчната спирачка и изключи от скорост.
2. Отвори капака и дай на късо с гаечен ключ двете големи гайки на стартера. Едната е на кабелната обувка от акумулатора, а другата на кабелната обувка към стартера.
3а. Ако стартера завърти - проблема ти е от ключа на валана или евентуално на релето - това с двете гайки. В общия случай котвата му не се движи и трябва да се почисти и смаже.
3б. Ако не зъвърти сваляй стартера и го ръзглоби. Със сигурност четките са за смяна и колектора трябва да се щлайфа със финна шкурка, защото е черен от нагар. Обърни внимание дали колектора няма влъбнатина от триенето на четките. Тогава е добре да се смени.
- FordUser
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Ново 20, вчера температурата се качи малко под половината и я изгасих нарочно и не запали, вкарах 5-та, дръпнах 50 см назад и запали отраз, което ме спира на мисълта за четките на стартера 

-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
Колега и аз бях със същия проблем. След смяна на четки проблема изчезна за 1 месец. И после пак. Вече съм полудял със този проблем всяко лято. Към края на миналото лято се наложи само разкачане на стартера и видях че имаше ръжда около обувките. От тогава почнах доста ремонти и през 2-3 месеца се сваля стартера и за сега няма проблем това лято, ма те и жегите още не са постоянни. Сега мисля че скоро няма да го вадя и ще видя как ще се държи. Ако пак почне да го прави по жегите, ще пробвам да напръскам там с техническа грес от спрей преди да завинтя. А иначе при мен се появява когато е над 25 градуса и колата е загряла.
- dr. Svetlyo
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 11 юли 2007, 00:16
- Модел на автомобила: .
Skoda Octavia RS 2.0 TDI Combi RS '14
Volkswagen Up! 1.0 3dr White Up! '13
Great Wall Voleex C10 1.5 Great Edition '13
Toyota Corolla 1.4 VVTi Terra '09
Ford Focus 2.0 TDCi Sedan Titanium '09
Ford Escort 1.8 TD Turnier Ghia '96
Ford Escort 1.6 D 5dr CL '86
Ford Fiesta 1.1 3dr CL '89 - Местоположение: Германия (преди това: Варна)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Загрее ли кола спира да пали
При мен ситуацията е малко по-различна...
Давам контакт (положение II на ключа) и завъртам да паля (положение III). Резултата:
1. Или завърта и пали (изключително рядко).
2. Или нещо изщраква и въобще не завърта. Следва нов опит и нов опит, докато накрая се сети, че трябва да завърти. Направо да си скапеш контактния ключ от пробване.
Споделих с майстора си проблемте и направихме следната инсталация, аналогична на:
След няколко часа колата влиза в бокса да ѝ оправя запалването. Ще пиша какво е излязло. Може да са пустите му вложки или пък, както казва Николов, да се окаже релето...
Успех с Фиестино!
Давам контакт (положение II на ключа) и завъртам да паля (положение III). Резултата:
1. Или завърта и пали (изключително рядко).
2. Или нещо изщраква и въобще не завърта. Следва нов опит и нов опит, докато накрая се сети, че трябва да завърти. Направо да си скапеш контактния ключ от пробване.
Споделих с майстора си проблемте и направихме следната инсталация, аналогична на:
Прекарахме кабел от + на акумулатора до стартера. Когато контактния ключ ми направи мизерия, просто давам ток от акумулатора и стартера веднага тръгва. Майстора ми каза, че имам някакви вложки или втукли на контактния ключ, които са заминали и направения експеримент показва, че стартера е ок. И аз очаквам да не е от него, защото наскоро сменяхме разни чарколяци по него...nikolovvd написа:Следващият път, като ти направи този номернаправи следното:
1. Дръпни ръчната спирачка и изключи от скорост.
2. Отвори капака и дай на късо с гаечен ключ двете големи гайки на стартера. Едната е на кабелната обувка от акумулатора, а другата на кабелната обувка към стартера.
3а. Ако стартера завърти - проблема ти е от ключа на валана или евентуално на релето - това с двете гайки. В общия случай котвата му не се движи и трябва да се почисти и смаже.
3б. Ако не зъвърти сваляй стартера и го ръзглоби. Със сигурност четките са за смяна и колектора трябва да се щлайфа със финна шкурка, защото е черен от нагар. Обърни внимание дали колектора няма влъбнатина от триенето на четките. Тогава е добре да се смени.
След няколко часа колата влиза в бокса да ѝ оправя запалването. Ще пиша какво е излязло. Може да са пустите му вложки или пък, както казва Николов, да се окаже релето...
Успех с Фиестино!
Купувам: Ford Puma 1.7 Mk2/Mk3/Mk4 след 10.2000.
е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

е-mail: svetlyo@herzeleid.net
Skype: svetlyo_dr.svetlyo
Yahoo: dr_Svetlyo
ICQ: 197786528
dr. Svetlyo

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта