Ключалка - Фиеста 92'
- FordUser
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 07 сеп 2006, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 73 коня
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Ключалка - Фиеста 92'
Някой може ли да ми каже как да сменя ключалката на Фиестата, скъсала се е пружинката и врата прави номера. Та да питам откъде са маха ? кора на вратата ли се сваля. Кажете някакви техники 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На кое казваш "ключалка"?
Бравата с която отваряш вратата?
Отвора в който пъхаш ключа?
Механизма който заключва вратата към купето?
Кое прави номера и искаш да го свалиш?
Без сваляне на кората което и да е от изброените не можеш да го бараш освен ако нямаш за цел да го поломиш и да не се занимаваш повече с него.
Бравата с която отваряш вратата?
Отвора в който пъхаш ключа?
Механизма който заключва вратата към купето?
Кое прави номера и искаш да го свалиш?
Без сваляне на кората което и да е от изброените не можеш да го бараш освен ако нямаш за цел да го поломиш и да не се занимаваш повече с него.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
На моята съм свалял всичко около това за което те питах.
И все пак не те разбирам какъв ти е проблема.
Вероятно имаме разминаване в конструкциите на вратите но ще се опитам да ти опиша моята и ако има съвпадения по твоята да те улесня.
Ама ще идеш на майстор ми се струва.
Напоследък забелязвам, че всички теми почват "ходих на майстор и ..." или звършват "отивам на майстор да видим той какво ще каже"
И губя стимул да пиша.
3 дена се борих с моята. Бях на ръба да счупя механизма на ел. стъклото, но се справих.
И все пак не те разбирам какъв ти е проблема.
Вероятно имаме разминаване в конструкциите на вратите но ще се опитам да ти опиша моята и ако има съвпадения по твоята да те улесня.
Ама ще идеш на майстор ми се струва.
Напоследък забелязвам, че всички теми почват "ходих на майстор и ..." или звършват "отивам на майстор да видим той какво ще каже"
И губя стимул да пиша.
3 дена се борих с моята. Бях на ръба да счупя механизма на ел. стъклото, но се справих.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 апр 2008, 20:48
- Модел на автомобила: ford ka + ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: Ключалка - Фиеста 92'
Здравейте ,от около седмица ключалката ми превърта,не иска да захапе нито на отключване нито на заключване ,може и някой да се е опитвал да я отваря но къде мога да я закарам да я погледнат , или нова да купувам карам форд ка ,благодаря ви момчета 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 яну 2011, 18:23
- Модел на автомобила: Fiesta МК3 1.1 1996г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ключалка - Фиеста 92'
От няколко седмици имам проблем с отварянето на дясната врата (колата е двувратка фиеста МК3). Предполагам, че причината е бравата (мисля, че е тази). Първоначално почна трудно да се отваря и можеше само от вътре с ръчката да се отваря (изобщо не отразяваше, че опитвам да отворя отвън. Преди седмица и този метод отказа и вече не мога да я отворя въобще. Свалих кората (с доста мъки при затворена врата), но не мога да стигна до бравата, а и видях на другата врата, че за да се свали бравата трябва да се отвият няколко винта, който са достъпни само при отворена врата. Честно казано нямам идея какво да правя и реших да питам по-знаещите и можещите за съвет преди да се предам и да търся ключар.
Благодаря предварително за помощта и се надявам някой да откликне за помощ
.
Благодаря предварително за помощта и се надявам някой да откликне за помощ

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Ключалка - Фиеста 92'
При мен ей-така бяха клеясали бравите от седене и ключа се въртеше трудно. Но не от патрона на бравата, а от механизма, който при завъртане на ключа се премества в положение отключено/заключено. Един ден шофьорската врата изцяло отказа да се отключва. Влязох през другата и пак така свалих кората, и започнах да го оглеждам доколкото може да се види нещо. Оказа се, че е паднала една пластмаса, която държи част от механиката и някакво лостче вътре е прескочило - и въобще не може да се придвижи в положението, което отваря вратата. По някакъв начин все пак го наместих обратно и отворих вратата.
След това е лесно - разкачат се лостчетата от ключалката и ръчките, отвиват се винтовете и механизма се сваля. След измиване, почистване и смазване започна да работи като нов. А онази пластмаса беше изпаднала само и единствено от напъването да го ползвам, при положение че се движеше трудно.
Ако си от по-южната част на София може да се уговорим нещо да видя дали ще уцеля как се отваряше така разпаднала се брава отвътре, ама не си е работа за на улицата - като свалиш механизма някой трябва да варди колата докато го измиеш и оправиш, иначе вратата няма с какво да се заключи.
// Има вариант евентуално да се затъкне отвътре с едно дрЪво, за да не стои съвсем отворена..//
Затова и не ми се занимаваше да си оправям останалите три врати дето уж все още работят.
След това е лесно - разкачат се лостчетата от ключалката и ръчките, отвиват се винтовете и механизма се сваля. След измиване, почистване и смазване започна да работи като нов. А онази пластмаса беше изпаднала само и единствено от напъването да го ползвам, при положение че се движеше трудно.
Ако си от по-южната част на София може да се уговорим нещо да видя дали ще уцеля как се отваряше така разпаднала се брава отвътре, ама не си е работа за на улицата - като свалиш механизма някой трябва да варди колата докато го измиеш и оправиш, иначе вратата няма с какво да се заключи.
// Има вариант евентуално да се затъкне отвътре с едно дрЪво, за да не стои съвсем отворена..//
Затова и не ми се занимаваше да си оправям останалите три врати дето уж все още работят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта