по следите на един термостат

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
Angel73
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 мар 2008, 16:34
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8i 16v комби Х 1615 ВК Хасково
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

по следите на един термостат

Мнение от Angel73 » 27 ное 2008, 18:16

Здравейте колеги много търсих такъв въпрос в форума може и да има но аз не го намерих .Сега мондео 1.8i комби 115кс 1996 г. от как се захлади си пускам парното грее като горелка нямам проблем с него обаче ми се струва че много бавно се стига до това положение. До скоро карах рено 5 и до като тръгна и духваше топло а тук не е така , въпрос номер едно горе долу след колко време духва топло(не знам може това да е нормално реното все пак хващаше 4 литра вода),и въпрос номер две понеже реших че може би термостата не е наред реших да го извадя да видя какъв е и да ида да си купя друг обаче не го намерих КАДЕ е този термостат ако някой знае моля да ми каже
Винаги може да опиташ още веднъж.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от samsung_bg » 27 ное 2008, 18:31

Позиция 6 е термостата.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Angel73
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 мар 2008, 16:34
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8i 16v комби Х 1615 ВК Хасково
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Angel73 » 27 ное 2008, 18:47

samsung_bg написа:Позиция 6 е термостата.
Изображение
благодаря колега утре ще трябва вече да го намеря ама ти кво ще кажеш за времето за загряване
Винаги може да опиташ още веднъж.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от samsung_bg » 27 ное 2008, 18:52

Да не те заблудя нещо затова ще ти кажа как е при моята. Значи тази сутрин например паля и тръгвам почти веднага. След 1 км. топлия въздух се усеща едва-едва.
Изображение

Потребителски аватар
Bndita190
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 27 сеп 2008, 11:36
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK1 96г. 2.0i 136ps 16v DOHC+chip(digital tuning)
FIAT BARCHETTA 2000г. 1.8 140к.с
Местоположение: Стара Загора-Елхово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Bndita190 » 27 ное 2008, 18:55

Колега това не е схема на Мондео на термостатното тяло,но пак става само че при теб е по друго.

Потребителски аватар
Angel73
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 24 мар 2008, 16:34
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8i 16v комби Х 1615 ВК Хасково
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Angel73 » 27 ное 2008, 19:20

samsung_bg написа:Да не те заблудя нещо затова ще ти кажа как е при моята. Значи тази сутрин например паля и тръгвам почти веднага. След 1 км. топлия въздух се усеща едва-едва.
при мен не знам след колко километра почва топлото но със сигорност е доста повече от един километър може би 2-3км.
Винаги може да опиташ още веднъж.

Потребителски аватар
Bndita190
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 27 сеп 2008, 11:36
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK1 96г. 2.0i 136ps 16v DOHC+chip(digital tuning)
FIAT BARCHETTA 2000г. 1.8 140к.с
Местоположение: Стара Загора-Елхово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Bndita190 » 27 ное 2008, 19:21

и аз съм така с парното,няма да се плашиш.

Потребителски аватар
Bndita190
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 27 сеп 2008, 11:36
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK1 96г. 2.0i 136ps 16v DOHC+chip(digital tuning)
FIAT BARCHETTA 2000г. 1.8 140к.с
Местоположение: Стара Загора-Елхово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Bndita190 » 27 ное 2008, 19:44

Колега тези снимки на тжоето мондео ли са?На втората снимка гледам че скоростната кутия е омаслена.И моята точно там е мазна и немога да разбера от каде пуска масло,нещо да помогнеш.И се извинявам предварително че пиша такива неща в тази тема.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от samsung_bg » 28 ное 2008, 10:22

Bndita190 написа:Колега това не е схема на Мондео на термостатното тяло,но пак става само че при теб е по друго.
Това "термостатното тяло" съм го взел от Microcat-а точно за Мондето на колегата, на моята знам че е по-различно.
Изображение

Потребителски аватар
Bndita190
потребител
потребител
Мнения: 158
Регистриран: 27 сеп 2008, 11:36
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK1 96г. 2.0i 136ps 16v DOHC+chip(digital tuning)
FIAT BARCHETTA 2000г. 1.8 140к.с
Местоположение: Стара Загора-Елхово
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от Bndita190 » 28 ное 2008, 19:07

Да си доидем на думата

фук-фук
потребител
потребител
Мнения: 224
Регистриран: 15 май 2008, 09:19
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от фук-фук » 01 дек 2008, 13:27

mitaka76 написа:може да е радиатора за парното - да се е задънил, ако колата е карана продължително с вода от предишни собственици.
Ако му е задънено парното няма да духа "като горелка" когато загрее. Аз обаче оставам с впечатлението, че всички горди собственици на Мондео се оплакват, че бавно им загрява. Не знам...с термостатите ли има проблеми....въпрос на конструкция ли е!?! При мен също след 2-я, 3-я километър започва да духа горещо. Да не говорим, че пустата стрелка за температурата почти не помръдва.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?

Потребителски аватар
motry
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 09 ное 2007, 11:46
Модел на автомобила: Ford S-Max 2.5 / 219hp 2007
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от motry » 02 дек 2008, 11:46

Има два варианта : термостат или датчик водещ до таблото! При мен беше малко засукано ...смених термостата (стар -88 градуса целзии, а новия 92). После се оказа и проблемен датчик - смених и него (47 лв. мотопфое - 17 на EPS) и сега e ОК , само дето мааалко по към червения сектор стои стрелката! ...на буквичката М, а преди стоеше на буквичката R... ;;):
-_- ...Ти ли мЪ бутна или сам паднЪх... -_-

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: по следите на един термостат

Мнение от freeqwerty » 08 дек 2008, 17:58

Загрява си даже много бързо.Като го запаля сутрин и изпуша една цигара и ,като се кача в колата вече е топличко.

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта