Вакумно клапанче на форд фокус 90 кс тди
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 28 апр 2015, 21:39
- Модел на автомобила: форд фокус
- Местоположение: ямбол
- Status: Извън линия
Вакумно клапанче на форд фокус 90 кс тди
Ако може някои да каже тази джаджа от снимките вакум клапан ли е или аз така си мисля и дали от това отлепено дунапренче може колата да губи мощност като стигне 120 км и 3000 оборота педала на газта има ход до края настъпвам го но нищо не се случва задържа до тази скорост , ако не е от това клапанче на какво друго може да се дължи това .
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Вакумно клапанче на форд фокус 90 кс тди
До колкото виждам това е клапана за управление на ЕГР-а.
Според мен не е това причината.Закачи колата на компютър и я карай.Ако под товар не минава 27-28 милиграма значи няма да върви различно от начина който описваш.Нормално достига стойности 35-37 милиграма.Ако пък има и записана грешка която се повтаря след чистене и след поредното натоварване,горе долу става дума за препрограмиране на блока на помпата.Трябва да се разбере и дали МАП-а отчита нормални стойности.
Успех!
Според мен не е това причината.Закачи колата на компютър и я карай.Ако под товар не минава 27-28 милиграма значи няма да върви различно от начина който описваш.Нормално достига стойности 35-37 милиграма.Ако пък има и записана грешка която се повтаря след чистене и след поредното натоварване,горе долу става дума за препрограмиране на блока на помпата.Трябва да се разбере и дали МАП-а отчита нормални стойности.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- TZahariev
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 29 юни 2011, 01:14
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Вакумно клапанче на форд фокус 90 кс тди
Колега, какво се оказа?
Аз имам подобен проблем, само че при мен просто мощността е слаба. Все едно карам малолитражка на газ. Особено в нагорнищата много пада скоростта, все едно не подавам газ, същевременно колата не изпушва независимо колко газ давам, колко рязко, дори и като я натисна на 1-2 скорост и все едно 1/3 от мощността я няма, спъната е. До към 1500 оборота е ноемално и после колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече не иска да върви (пада мощността), няма нищо общо с колата, която беше преди. Същевременно и турбото се чува, а преди нямаше и звук от него и не омаслява (турбината е на 40 хил. км)
Аз имам подобен проблем, само че при мен просто мощността е слаба. Все едно карам малолитражка на газ. Особено в нагорнищата много пада скоростта, все едно не подавам газ, същевременно колата не изпушва независимо колко газ давам, колко рязко, дори и като я натисна на 1-2 скорост и все едно 1/3 от мощността я няма, спъната е. До към 1500 оборота е ноемално и после колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече не иска да върви (пада мощността), няма нищо общо с колата, която беше преди. Същевременно и турбото се чува, а преди нямаше и звук от него и не омаслява (турбината е на 40 хил. км)
Най-"обичам" сектанти и разбирачи, които побългаряват!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта